AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Del Skrevet 16. oktober 2020 Usikker på om det heter vevkjerring, men jeg mener iallfall de edderkoppene som er trillrunde med lange spinkle bein. Tror ikke de kan bite for det har jeg aldri opplevd, men de er forbanna nærgående. Jeg har soverom i kjeller (i relativt ny leilighet), og jeg har aldri opplevd slike mengder med edderkopper før. I går kveld heiv jeg ut 13 (!) stk. før jeg la meg, og likevel er jeg sikker på jeg ikke har fått med alle. Jeg har ikke fobi, men jeg har opplevd å skvise disse i søvne noen ganger nå, og har fått flekker på laken som følge. De lukter jævlig når de blir skvist, og jeg kjenner til tider at de går over legger eller armer før jeg sovner skikkelig. Det begynner å bli fryktelig irriterende. Jeg må nesten ha lufting på soverommet på dagtid siden jeg blir veldig varm på natta, men jeg kan nesten ikke gjøre det nå. Myggnetting virker som en grei løsning, men kan koste bortimot 1000kr, og er vanskelig å finne tak i nå ettersom det ikke er sesong for det. Er det noen som har gode kjerringråd mot disse svina? Anonymkode: 431aa...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Del Skrevet 16. oktober 2020 Permetrin. Du får det på blant annet Felleskjøpet, Plantasjen og Jernia. Det språket jeg innsiden av karmene på alle steder jeg åpner. Edderkopper skyr det, og er noen så dumme å prøve å gå over det kommer de ikke langt. Ufarlig for mennesker og dyr. Kun insekter som ikke tåler det. Anonymkode: e9ca9...a0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det er vevkjerringer ja, eller langbein som jeg kaller dem. Edderkopper har todelt kropp, disse har bare en rund kropp. De biter ikke og er ikke rovdyr mener jeg. På sportsbutikker finnes sånne nett som man har rundt senga, mulig de har noen igjen etter sommeren. Edderkopper liker ikke peppermynte, mulig det funker mot disse også. Anonymkode: d8d34...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har satt på myggnetting på vinduene. 60kr pr stk på Europris. Virker her 👌 Anonymkode: 543f8...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2020 #5 Del Skrevet 16. oktober 2020 Kjøp er avfukter og problemet er løst. Edderkopper liker ikke tørre rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jula har også myggnetting til en rimelig penge Anonymkode: 6a9ef...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Del Skrevet 16. oktober 2020 Permetrin. Anonymkode: c6660...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå