AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Tenker når en går inn i nytt forhold, er det ok å gi beskjed i starten at en alltid vil bo alene? Er ikke barn i bildet. Anonymkode: 50b52...1f4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Da er man ikke i riktig forhold. Men ja est å advare om dette med en gang, så du ikke kaster bort andres liv, dersom de har andre ønsker Anonymkode: cc685...456 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Det er jo litt uvanlig da. Men synes den du dater har rett på å vite det at du aldri vil bli samboere. Og da vil du vel heller ikke ha barn antar jeg. Anonymkode: 84323...6ee 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Vi var sammen i flere år før vi flyttet sammen Noen synes nok det var merkelig men vi ville ha det sånn. Er nok lurt å si det tidlig i forholdet at sånn er det, noen har behov for "mer". Anonymkode: b794a...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt uvanlig da. Men synes den du dater har rett på å vite det at du aldri vil bli samboere. Og da vil du vel heller ikke ha barn antar jeg. Anonymkode: 84323...6ee Har 6 barn tilsammen alle flyttet ut. Anonymkode: 50b52...1f4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var sammen i flere år før vi flyttet sammen Noen synes nok det var merkelig men vi ville ha det sånn. Er nok lurt å si det tidlig i forholdet at sånn er det, noen har behov for "mer". Anonymkode: b794a...eb6 Det er da ikke merkelig, men helt normalt. Det rare er å flytte sammen etter 6 mnd. Anonymkode: b4fb6...116 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke merkelig, men helt normalt. Det rare er å flytte sammen etter 6 mnd. Anonymkode: b4fb6...116 Njeei, for man kjenner hverandre ikke skikkelig før man har bodd ilag en stund - så bedre å finne ut om man passer sammen fort, enn etter flere år. Ingen forhold er "seriøse" før man har bodd sammen noen år, for er først da man faktisk kjenner hverandre, hverdagen og vet om man passer sammen/er lykkelige sammen Anonymkode: cc685...456 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Du høres ut som du kanskje er litt som meg. En godt voksen dame som bor alene etter ekteskap/forhold og nå befinner deg på et punkt der du «endelig» er «fri». Barna er flyttet ut,og fordi om du er blitt glad i en annen person,setter du pris på din selvstendighet under eget tak. Det tenker jeg er helt ok. Jeg velger dette selv og det fungerer. Det er godt for begge å ha sitt eget sted å være. Man trenger jo ikke være kjærester og sammen hele tiden. Årene lærer en det. Anonymkode: abdc7...237 23
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er man ikke i riktig forhold. Men ja est å advare om dette med en gang, så du ikke kaster bort andres liv, dersom de har andre ønsker Anonymkode: cc685...456 Jeg kjenner jeg er så lei denne påstanden. Hvem er du til å bedømme hva som er et riktig forhold og ikke? Jeg og min kjære bor ikke sammen, og for oss er det absolutt et riktig forhold. Vi avklarte det tidlig i forholdet, og har nå vært sammen i seks år. Det lengste, riktigste og beste forholdet jeg har hatt. Anonymkode: 0f9cd...7b1 21
GammelKaktus Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg tenker det er greit å gi beskjed at man aldri vil være samboer og foretrekker å bo alene. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #11 Skrevet 16. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker når en går inn i nytt forhold, er det ok å gi beskjed i starten at en alltid vil bo alene? Er ikke barn i bildet. Anonymkode: 50b52...1f4 Du bør si det med det samme. Anonymkode: f48ec...617 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #12 Skrevet 16. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres ut som du kanskje er litt som meg. En godt voksen dame som bor alene etter ekteskap/forhold og nå befinner deg på et punkt der du «endelig» er «fri». Barna er flyttet ut,og fordi om du er blitt glad i en annen person,setter du pris på din selvstendighet under eget tak. Det tenker jeg er helt ok. Jeg velger dette selv og det fungerer. Det er godt for begge å ha sitt eget sted å være. Man trenger jo ikke være kjærester og sammen hele tiden. Årene lærer en det. Anonymkode: abdc7...237 Samme her. Anonymkode: 4da8f...c83 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #13 Skrevet 16. oktober 2020 Etter et langt forhold synes jeg endelig det var godt å være alene igjen. Vært i et forhold i 3 år nå, men har ingen planer om å bli samboere. Mannen ønsker det gjerne, men godtar at jeg ikke er klar. Andre folk maser og spør hele tiden.. Man får jo både i pose og sekk på denne måten. Kan være med den andre når man ønsker det, og man kan være alene i sitt eget hjem når man ønsker det. Anonymkode: fb657...190 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er man ikke i riktig forhold. Men ja est å advare om dette med en gang, så du ikke kaster bort andres liv, dersom de har andre ønsker Anonymkode: cc685...456 det er ikek opp til deg å bestemme hva som er riktig og ikke i andres forhold. det finnes gifte par som lever som særboere. Anonymkode: 921cd...575 9
Gjest vanSteike Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg er så lei denne påstanden. Hvem er du til å bedømme hva som er et riktig forhold og ikke? Tydeligvis en som har forstått at et godt forhold uten nevneverdige unntak alltid er fundamentert på åpenhet og ærlighet. Og da finner man også ut om man er kompatible eller ikke ift. hva hver av partene ønsker i et forhold. Er man ikke kompatible i forhold til forventninger, da er forholdet heller ikke riktig. Er faktisk ganske enkelt. 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var sammen i flere år før vi flyttet sammen Noen synes nok det var merkelig men vi ville ha det sånn. Er nok lurt å si det tidlig i forholdet at sånn er det, noen har behov for "mer". Anonymkode: b794a...eb6 dere gjorde det som var riktig for dere. hva andre måtte mene er ingenting å bry seg om. jeg har vært sammen med min i tre år snart og jeg trives med at vi foreløpig er særboere. jeg har ikke hastverk Anonymkode: 921cd...575 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #17 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, vanSteike skrev: Tydeligvis en som har forstått at et godt forhold uten nevneverdige unntak alltid er fundamentert på åpenhet og ærlighet. Og da finner man også ut om man er kompatible eller ikke ift. hva hver av partene ønsker i et forhold. Er man ikke kompatible i forhold til forventninger, da er forholdet heller ikke riktig. Er faktisk ganske enkelt. 🙂 å påstå at noen er riktig eller feil i andres forhold burde folk holde seg for god for. man kan være både åpen å ærlige med hverandre uten at man trenger å bo sammen .om begge er enige om at særboer fungerer bra så er dette riktig for dem. at noen da skal fortelle at forholdet ikke er riktig blir for dumt. Anonymkode: 921cd...575 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #18 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke merkelig, men helt normalt. Det rare er å flytte sammen etter 6 mnd. Anonymkode: b4fb6...116 enig Anonymkode: 921cd...575 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #19 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, vanSteike skrev: Tydeligvis en som har forstått at et godt forhold uten nevneverdige unntak alltid er fundamentert på åpenhet og ærlighet. Og da finner man også ut om man er kompatible eller ikke ift. hva hver av partene ønsker i et forhold. Er man ikke kompatible i forhold til forventninger, da er forholdet heller ikke riktig. Er faktisk ganske enkelt. 🙂 Ja, der er vi helt enige, men hva har dette å gjøre med at man ønsker å være særboer? Anonymkode: 0f9cd...7b1 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #20 Skrevet 16. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg er så lei denne påstanden. Hvem er du til å bedømme hva som er et riktig forhold og ikke? Jeg og min kjære bor ikke sammen, og for oss er det absolutt et riktig forhold. Vi avklarte det tidlig i forholdet, og har nå vært sammen i seks år. Det lengste, riktigste og beste forholdet jeg har hatt. Anonymkode: 0f9cd...7b1 samme her. blir helt matt av mennesker som ikke kjenner oss skal fortelle at vi ikke er riktige for hverandre eller at forholdet er feil. er jo helt latterlig Anonymkode: 921cd...575 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå