Gå til innhold

bodylotion uten mineraloljer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_melon_*
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om noen bodylotion uten mineraloljer som i tillegg lukter godt? er ikke noe fan av "lukter ingenting lukten" liker at det lukter fruktig eller hva som helst annen lukt duger og! og noen som vet hva jeg skal se etter i ingrediensene for hva som er mineraloljer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hjalmarlover_*
Skrevet

Ingen av produktene til Dermalogica inneholder mineralolje...MEN har ikke prøvd noen bodylotions derfra så om de lukter godt vet jeg ikke...

Jeg hadde en bodylotion fra JÂSON her for litt siden,som jeg TROR var uten mineralolje,men jeg er litt usikker...Du kan stikke innom på helsekosten og skjekke det ut. Uansett...den luktet kjempe godt og gjorde huden sikkerlig smooth.. :) Den er ikke veldig dyr og kremen er veldig drøy,selv ved daglig bruk over hele kroppen. Merket Exuviance har også oljefri bodylotion...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Dermalogica sin. Den lukter sitrus.

Skrevet

Body Shop har to varianter på pumpeflaske som gir godt med fuktighet uten å bli klissete og lukter nyyyyyydelig :icon_razz: - jordbær eller satsuma (mandarin). De inneholder ikke mineraloljer (tror ingen lotioner fra BS gjør det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...