AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Har i noen uker brukt delvis tid med en mann, ca. engang i uka. Han sier han ønsker seg noe seriøst, hvor man en dag kan stifte familie. Likevel klarer jeg ikke ta han seriøst, da han er utilgjengelig (avlogget) hver eneste kveld. Jeg begynner jo å tenke hva han faktisk gjør på disse kveldene? Når jeg før var utilgjengelig på telefon, dvs. ikke logget innpå sosiale media på flere timer om kveldene - var det grunnet at jeg hadde en jeg drev å hadde sex med. Jeg kan egentlig ikke se for meg noen annen grunn til at han skulle være såpass lenge og ofte avlogget på kveldene? Kanskje noen kan se om jeg overdramatiserer eller om dette faktisk er årsaken? Når han er hos venner eller familie, sender han ofte melding og legger ut ting på sosiale media. Til og med på jobb. Anonymkode: c471e...786
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Spør han, det ville jeg gjort. Min jobber innimellom veldig mye, og da er some det siste han bryr seg med. Men han kan fort legge fra seg tlf en hel kveld uansett, det gjorde han aldri før. Anonymkode: b725c...710
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Tro det eller ei er der en del andre ting enn sex man kan drive med på fritiden.. Anonymkode: 519ae...d42 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han, det ville jeg gjort. Min jobber innimellom veldig mye, og da er some det siste han bryr seg med. Men han kan fort legge fra seg tlf en hel kveld uansett, det gjorde han aldri før. Anonymkode: b725c...710 Han jobber bare dagtid Anonymkode: c471e...786
Rosatoast Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i noen uker brukt delvis tid med en mann, ca. engang i uka. Han sier han ønsker seg noe seriøst, hvor man en dag kan stifte familie. Likevel klarer jeg ikke ta han seriøst, da han er utilgjengelig (avlogget) hver eneste kveld. Jeg begynner jo å tenke hva han faktisk gjør på disse kveldene? Når jeg før var utilgjengelig på telefon, dvs. ikke logget innpå sosiale media på flere timer om kveldene - var det grunnet at jeg hadde en jeg drev å hadde sex med. Jeg kan egentlig ikke se for meg noen annen grunn til at han skulle være såpass lenge og ofte avlogget på kveldene? Kanskje noen kan se om jeg overdramatiserer eller om dette faktisk er årsaken? Når han er hos venner eller familie, sender han ofte melding og legger ut ting på sosiale media. Til og med på jobb. Anonymkode: c471e...786 Hvor gamle er dere? Jeg er nesten aldri logget inn på sosiale medier. Kanskje han bare logger inn når han kjeder seg? Det skjer i typiske situasjoner som på jobb, i familieselskap osv. Du kan jo også spørre han rett ut, om han treffer andre damer etc. I mine øyne virker du jo kanskje litt besatt eller desperat, da dere har drevet på i noen få uker - og du får helt noia av at han ikke er pålogget om kveldene. Høres teit ut. Prøv å ring han, skjerp deg og "stand up for what you want".
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro det eller ei er der en del andre ting enn sex man kan drive med på fritiden.. Anonymkode: 519ae...d42 Det har jeg forståelse for, men de få gangene han bare er hjemme sender han melding på kveldene. Dersom han er hos kompiser er han svært aktiv på sosiale media, derfor skjønner jeg ikke hva som kan gjøre at han nesten hver kveld er offline. Noen ganger kan det eksempel være fra 19-02:00 Anonymkode: c471e...786
Aliquis Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Sosiale medier er jo søppel. At han ikke bruker all fritid på det er jo veldig positivt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #8 Skrevet 15. oktober 2020 1 minutt siden, Rosatoast skrev: Hvor gamle er dere? Jeg er nesten aldri logget inn på sosiale medier. Kanskje han bare logger inn når han kjeder seg? Det skjer i typiske situasjoner som på jobb, i familieselskap osv. Du kan jo også spørre han rett ut, om han treffer andre damer etc. I mine øyne virker du jo kanskje litt besatt eller desperat, da dere har drevet på i noen få uker - og du får helt noia av at han ikke er pålogget om kveldene. Høres teit ut. Prøv å ring han, skjerp deg og "stand up for what you want". Jeg skjønner det høres teit ut, men jeg har hatt dårlig erfaring med slike ting før og derfor prøver jeg å høre andres synspunkter før jeg gjør drastiske tiltak. Han har sagt til meg at han ikke har datet noen på 2 år Anonymkode: c471e...786
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 1 minutt siden, Aliquis skrev: Sosiale medier er jo søppel. At han ikke bruker all fritid på det er jo veldig positivt. Jeg skjønner hva du mener, men samtidig bruker han jo tid her når han er med venner, på jobb, men familie. Derfor er det rart at han plutselig er totalt fraværende hver kveld nesten. Selvfølgelig er det noen kvelden der han svarer Anonymkode: c471e...786
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 Vi er forresten i slutten av tyveårene Anonymkode: c471e...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå