AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Tre dager over IKM, og jeg tok en test. Hadde drukket alt for mye i forkant, tisset kjempemasse og urinen var helt gjennomsiktig. Testen var helt blank. Kan det være en falsk negativ, eller er testen like sikker uavhengig av konsentrasjon når det er over IKM? Anonymkode: 39acd...810
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tre dager over IKM, og jeg tok en test. Hadde drukket alt for mye i forkant, tisset kjempemasse og urinen var helt gjennomsiktig. Testen var helt blank. Kan det være en falsk negativ, eller er testen like sikker uavhengig av konsentrasjon når det er over IKM? Anonymkode: 39acd...810 Falsk negativ. Den skal vaere konsentret saa hadde ikke stolt helt paa den (du skriver jo selv at urinen var gjennomsiktig) Anonymkode: d3fff...383
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Men leser naa at du er over ikm. Beklager, usikker paa akkurat det. Haaper noen andre kan gi et bedre svar! Lykke til:) Anonymkode: d3fff...383
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men leser naa at du er over ikm. Beklager, usikker paa akkurat det. Haaper noen andre kan gi et bedre svar! Lykke til:) Anonymkode: d3fff...383 Takk! Ja, det er det som er det springende punkt. Jeg tenker som deg, før IKM er det ingen tvil om at det fortsatt er en sjans – men jeg aner ikke om det også gjelder etter. Har prøvd å Google litt på engelsk nå. Flere amerikanske sier at hcg-nivået kan bli utvannet og føre til falsk negativ, og da særlig tidlig i svangerskapet. De nevner særlig «the first week», og det må vel være uken etter IKM? Anonymkode: 39acd...810
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg ville ha tatt en ny test på morgenurin, da hcg varierer veldig hos person til person. Jeg selv har fått positiv på veldig utvannet urin, så og si helt blank, på ikm. Men som sagt, ville tatt en til. Anonymkode: f05f9...b26 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Hvis testen er negativ 3 dager etter IKM, selv med utvannet urin vil jeg tro arbeid ikke er iver IKM og at EL må ha skjedd seinere Anonymkode: 2b016...e7f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Har du flere tester så «hold deg litt» slik at urinen blir mest mulig konsentrert og så ta en ny test.. men som de andre sier så kan det også være at el har vært senere, så det er kanskje enda bedre å vente et par dager til og så ta en ny test på morgenurin. Anonymkode: 8b1d3...19e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Hei! Da har jeg tatt en ny test, på konsentrert morgenurin og den er også helt blank. Jeg skjønner ingenting. Jeg har hatt syklus på 27 dager i åtte måneder, og før det litt vekslende mellom 27 og 28 og før det et svangerskap. Jeg har ikke hatt sykluser på over 28 dager siden tenårene, og så plutselig, helt uten grunn har jeg nå en syklus på 31 dager. Har enda ikke fått mensen. Hva er det som skjer 😅 Anonymkode: 39acd...810
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Da har jeg tatt en ny test, på konsentrert morgenurin og den er også helt blank. Jeg skjønner ingenting. Jeg har hatt syklus på 27 dager i åtte måneder, og før det litt vekslende mellom 27 og 28 og før det et svangerskap. Jeg har ikke hatt sykluser på over 28 dager siden tenårene, og så plutselig, helt uten grunn har jeg nå en syklus på 31 dager. Har enda ikke fått mensen. Hva er det som skjer 😅 Anonymkode: 39acd...810 Helt normalt at noen sykluser plutselig et lengre eller endrer seg, skjer så å si ALLE damer ila livet Anonymkode: 2b016...e7f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt at noen sykluser plutselig et lengre eller endrer seg, skjer så å si ALLE damer ila livet Anonymkode: 2b016...e7f Ja, men det har aldri skjedd før. Derfor jeg synes det er rart. Jeg er 32 og har ikke opplevd noe før, bortsett fra da jeg ammet — og da må det jo være lov å stusse litt. Anonymkode: 39acd...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå