Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planlagt keisersnitt for 10 dager siden, kateteret ble tatt ut samme dag, (satt inn på morgenen og tatt ut på ettermiddagen) Idag når jeg dusja følte jeg ubehag «der nede» når jeg spylte med strålen mot underlivet, kan det være urinveisinfeksjon? Har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det kjennes ut. Det gjør ikke vondt å tisse, må heller ikke tisse noe oftere enn vanlig. Har småvondt i magen, men har tenkt at det er pga keisersnittet.. Noen med erfaring? 

Anonymkode: ad885...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har UVI opplever jeg det slik som dette:

Må tisse HELE tiden, type med en gang jeg reiser meg fra doen må jeg tisse igjen. Det kommer bare noen får dråper. Og det føles ut som jeg tisser ild varm piggtråd. 

Det er blod i urinet. 

Jeg har vondt i det vaginale området, samt bak i korsryggen og magen. 

Jeg sliter med å holde meg, så det er lett for at jeg tisser på meg. 

Anonymkode: 8f192...368

Skrevet

Du kan være øm etter kateteret, det er helt vanlig. Men du kan også naturligvis ha en uvi, folk reagerer forskjellig på det. Du kan enkelt kjøpe med deg hjem en Stix fra apoteket som du kan ta hjemme for å sjekke, hvis ikke du vil dra til legen 😊 

Anonymkode: 1f638...70b

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde planlagt keisersnitt for 10 dager siden, kateteret ble tatt ut samme dag, (satt inn på morgenen og tatt ut på ettermiddagen) Idag når jeg dusja følte jeg ubehag «der nede» når jeg spylte med strålen mot underlivet, kan det være urinveisinfeksjon? Har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det kjennes ut. Det gjør ikke vondt å tisse, må heller ikke tisse noe oftere enn vanlig. Har småvondt i magen, men har tenkt at det er pga keisersnittet.. Noen med erfaring? 

Anonymkode: ad885...7e1

Kjøp eplecidereddik på butikken, bland litt av det med vann og drikk det i vanlig glass :) ett par om dagen til ubehaget er borte.
Eplecidereddik renser nyrene og nøytraliserer urinen og fjerner "sykdommen" , jeg har brukt det selv i mange år nå for både urinveisinfeksjon, halsbrann og mye mer. Gammelt kjerringråd som faktisk fungerer dødsbra, mye bedre enn å måtte gå på antibiotika for å fucke opp systemet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har uvi as we speak uten å merke det 😅 Fant det ut tilfeldig på svangerskapskontroll. Det eneste jeg «merker» er at det lukter litt søtt, kanskje .. 

Men har hatt det engang tidligere og da har der vært en litt sånn øm følelse av noe slag ved urinrøret, samt vondt å tisse og alt det der. 

Anonymkode: eb40a...3c2

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må tisse HELE tiden, type med en gang jeg reiser meg fra doen må jeg tisse igjen. Det kommer bare noen får dråper. Og det føles ut som jeg tisser ild varm piggtråd. 

UVI kjennes slik ut for meg. Ingen andre smerter.

Anonymkode: e125c...955

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har uvi as we speak uten å merke det 😅 Fant det ut tilfeldig på svangerskapskontroll. Det eneste jeg «merker» er at det lukter litt søtt, kanskje .. 

Det er skummelt! Søsteren min fikk nyrebekkenbetennelse uten å merke smerter og fødte altfor tidlig😳

Anonymkode: e125c...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...