Gå til innhold

Sexen varer for lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann, vi klaffer på alle områder, bortsett fra sex. Han er flink i senga, vil gå ned på meg, ha lidenskapelig sex, men det er bare et problem. Han bruker så lang tid på å komme. Og det høres ut sol en drøm for mange, men jeg syns det tar litt for lang tid. Har snakket med han om det, men da sier han at han velger å utsette og komme fordi det er så deilig. Da føler jeg meg som verdens verste som vil bli ferdig fortere 😕 noen som har vært borti lignende?

Anonymkode: 6baa6...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min var slik. Det ble grusomt kjedelig i lengden, og etterhvert merket jeg jo hvor egoistisk han var både i sengen og i livet, og jeg kvittet meg med ham. Han trodde virkelig at det var sykt digg å holde på i halvannen time, liksom.

Anonymkode: 5300c...75d

• Liker 6
Skrevet

Hvor lenge holder han på da?

Anonymkode: 69ccf...dc6

Skrevet

Har samme problem. Jeg blir jo sår til slutt, inn og ut i evigheter er faktisk ikke sååå digg... 

Anonymkode: 484fb...df5

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fantastisk mann, vi klaffer på alle områder, bortsett fra sex. Han er flink i senga, vil gå ned på meg, ha lidenskapelig sex, men det er bare et problem. Han bruker så lang tid på å komme. Og det høres ut sol en drøm for mange, men jeg syns det tar litt for lang tid. Har snakket med han om det, men da sier han at han velger å utsette og komme fordi det er så deilig. Da føler jeg meg som verdens verste som vil bli ferdig fortere 😕 noen som har vært borti lignende?

Anonymkode: 6baa6...130

Ja jeg har det. Jeg er sikkert den mannen du holder på med. Synes det er vanskelig å gjøre damer til lags for tiden. Det hyles når menn kommer tidlig og ofte for tidlig mens når de holder lenge så er det ikke bra det heller. Vær så snill gjør denne mannen en tjeneste og rusle videre til hr. pule nå og rømme når han er ferdig. For denne mannen fortjener ei som setter pris på ham. Disse vokser ikke på trær ref. kvinneguiden.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja jeg har det. Jeg er sikkert den mannen du holder på med. Synes det er vanskelig å gjøre damer til lags for tiden. Det hyles når menn kommer tidlig og ofte for tidlig mens når de holder lenge så er det ikke bra det heller. Vær så snill gjør denne mannen en tjeneste og rusle videre til hr. pule nå og rømme når han er ferdig. For denne mannen fortjener ei som setter pris på ham. Disse vokser ikke på trær ref. kvinneguiden.

Noe sier meg at det er holdningen din, som virker bitter, og ikke varigheten din på den ene og andre aktiviteten, som gjør at du ikke klarer å gjøre damene til lags.

• Liker 22
Skrevet

Kjæresten min er også sånn, og han har sagt at han holder seg fordi det har han lært seg å gjøre i tidligere forhold. 

Da har jeg sagt at det trenger du ikke å gjøre med meg, men han vil ikke høre så i perioder så faker jeg bare for å få han til å komme slik at vi kan bli ferdige.

Han klarer heller ikke å komme hvis ikke jeg har kommet først, så han har lagt et jævlig press på meg. Sykt irriterende! 

Anonymkode: c6218...e91

• Liker 9
Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet med minn mann. Jeg ender opp med gnagsår etter sex, og derfor blir det sjelden sex. Kanskje en gang i uka. 

Jeg har sagt til han flere ganger at jeg blir sår og kvier meg for å ha sex. Han har høy sexlyst og ønsker sex ofte i tillegg. 

Vendepunktet for oss ble et sammenbrudd fra meg. Han klagde på for sjelden sex, og jeg brøt sammen. Jeg sa rett ut at jeg ønsker ikke å fortsette sånn som dette. Jeg sa at det ikke er greit for noen av oss at sexlivet er dårlig. Jeg sa at han kunne velge mellom å få en elskerinne eller skilsmisse, for jeg ville aldri i livet ha sex igjen. Da hadde jeg presset meg selv til sex i 13 år. 

Tingen er at jeg har helt grei sexlyst, og alltid har onanert jevnlig. Det var den evigvarende penetreringen som slet meg ut. 

Vi ble derfor enige om å prøve kortere samleie. Jeg satt til og med på stoppeklokke i begynnelsen for at han skulle forstå hvor lenge et kvarter faktisk er. Tidligere har en kjappis vært 30 min. 

Etter en periode med kortere samleie, har vi mye oftere sex enn før. Nå er vi begge fornøyde med sexlivet. 

Anonymkode: 8485e...815

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det samme problemet med minn mann. Jeg ender opp med gnagsår etter sex, og derfor blir det sjelden sex. Kanskje en gang i uka. 

Jeg har sagt til han flere ganger at jeg blir sår og kvier meg for å ha sex. Han har høy sexlyst og ønsker sex ofte i tillegg. 

Vendepunktet for oss ble et sammenbrudd fra meg. Han klagde på for sjelden sex, og jeg brøt sammen. Jeg sa rett ut at jeg ønsker ikke å fortsette sånn som dette. Jeg sa at det ikke er greit for noen av oss at sexlivet er dårlig. Jeg sa at han kunne velge mellom å få en elskerinne eller skilsmisse, for jeg ville aldri i livet ha sex igjen. Da hadde jeg presset meg selv til sex i 13 år. 

Tingen er at jeg har helt grei sexlyst, og alltid har onanert jevnlig. Det var den evigvarende penetreringen som slet meg ut. 

Vi ble derfor enige om å prøve kortere samleie. Jeg satt til og med på stoppeklokke i begynnelsen for at han skulle forstå hvor lenge et kvarter faktisk er. Tidligere har en kjappis vært 30 min. 

Etter en periode med kortere samleie, har vi mye oftere sex enn før. Nå er vi begge fornøyde med sexlivet. 

Jeg har som sagt akkurat samme problemet med kjæresten min, og sånn har det vært i 10 år.

I tillegg vil han ha sex daglig/et par ganger om dagen 😕Jeg har begynt å lage unnskyldninger og nå orker jeg snart ikke mer, sexlyst blir ødelagt og jeg klikker snart

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har som sagt akkurat samme problemet med kjæresten min, og sånn har det vært i 10 år.

I tillegg vil han ha sex daglig/et par ganger om dagen 😕Jeg har begynt å lage unnskyldninger og nå orker jeg snart ikke mer, sexlyst blir ødelagt og jeg klikker snart

Bare vær ærlig om hvordan du føler det. Si det rett ut. Mannen min forstod ikke alvoret før jeg brøt sammen, selv om jeg hadde nevnt det mange ganger før. 

• Liker 5
Skrevet

Hva med å bare ta litt kontroll selv? Når det har vart lenge nokk for deg, dytt han over å avslutt det med en kjapp runk/blowjob

• Liker 2
Skrevet

Hadde det sånn vi også, måtte si ifra til slutt - mange menn tror det er enten eller. Når man klager over for "kort" sex, sikter man til at de ikke setter av tid/ikke prioriterer kos og din orgasme, men aldri møtt ei som sier "åhyes, elsker langsm penetrering i 1 time", man blir SÅR. Jeg blir sår av penetrerring som varer lenge. Foretrekker sex som varer i 15 min, halvtime maks. Trenger ikke å komme, for sex i seg selv er digg, også penetrering som ikke varer for lenge. Kos og nærhet er viktigst.

Med langvarig sex klarer jeg max en gang i uka, helst mindre - og da har jeg vondt nesten hver dag for jeg blir så sår. Men med "Normal" og god sex (15 min til 30 min) kan jeg ha sex hver dag.

Anonymkode: ce9e9...f9a

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er en vesentlig forskjell på å komme etter ett minutt, kontra halvannen time. Du ser den eller? 

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Familiemannen skrev:

Hva med å bare ta litt kontroll selv? Når det har vart lenge nokk for deg, dytt han over å avslutt det med en kjapp runk/blowjob

Tidligere har mannen min holdt igjen av all kraft. Så jeg spør om han vil komme med meg eller om han vil fortsette alene. 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere har mannen min holdt igjen av all kraft. Så jeg spør om han vil komme med meg eller om han vil fortsette alene. 

👍👍

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min var også sånn. Det mest frustrerende synes jeg var at når sexen eskalerte endte det ikke i klimaks, men at det eskalerte for så å danne av igjen. Det klimakset når begge bare blir kåtere og kåtere, knullingen blir hardere og hardere og lydene høyere og høyere...er jo så digg når det ender i felles orgasmer. Jeg tok kontroll på det selv. Begynte å si ting som "sprut inni meg", "jeg vil se deg sprute" og sånn. Funker hver gang 😉 En fin bieffekt at han har lært seg å komme tidlig er at han ikke blir så utmattet etterpå, så det hender at vi er i gang igjen noen minutter etter.

Anonymkode: 49d15...626

Skrevet (endret)
32 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det er en vesentlig forskjell på å komme etter ett minutt, kontra halvannen time. Du ser den eller? 

Ja jeg ser den. Jeg ser også mangelen på kommunikasjon. Ja her er også kvinnen skyldig. Det er ikke bare mannens feil det. 

Men som oftest så er  det fortsatt slik at mannen skal være tankeleser og skjønne hva dere damer vil og ønsker. Helt naturlig det. 

Så har vi dette med at damer ofte ikke bidrar ref. over her. Ikke engang det klarer dere. Noe så enkelt som en viss kommunikasjon. Jeg synes det ikke er noe rart dere ender opp med dem dere ender opp med. Dere velger jo helt utav det blå kan det virke som. 

Endret av Hr. Aktiv
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Ja jeg ser den. Jeg ser også mangelen på kommunikasjon. Ja her er også kvinnen skyldig. Det er ikke bare mannens feil det. 

Men som oftest så er  det fortsatt slik at mannen skal være tankeleser og skjønne hva dere damer vil og ønsker. Helt naturlig det. 

Så har vi dette med at damer ofte ikke bidrar ref. over her. Ikke engang det klarer dere. Noe så enkelt som en viss kommunikasjon. Jeg synes det ikke er noe rart dere ender opp med dem dere ender opp med. Dere velger jo helt utav det blå kan det virke som. 

Jeg synes mange av poengene dine er gode og beskrivende for hun jeg var før jeg virkelig tok tak i det der med kommunikasjon. Men det er lett å bli distrahert av tonen i innleggene dine slik at poengene havner i bakgrunnen.

Uansett, ja, jeg innser at mannen måtte være tankeleser om akkurat det her før jeg begynte å oppfordre han til å sprute. Også på andre områder i senga. Kommunikasjon underveis i akten tror jeg mange andre kvinner enn meg også har vært dårlige på og mange skjønner nok ikke helt hvordan det å si klart fra hva man ønsker kan forenes med de andre forventningene man tror at man må tilfredsstille i senga. Det er en liten åpenbaring det der med at menn flest setter pris på at kvinnen setter seg selv og sine behov først - innenfor rimelighetens grenser selvsagt.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja selvsagt må det være gjensidig kommunikasjon, men det var ikke poenget mitt. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mange av poengene dine er gode og beskrivende for hun jeg var før jeg virkelig tok tak i det der med kommunikasjon. Men det er lett å bli distrahert av tonen i innleggene dine slik at poengene havner i bakgrunnen.

Uansett, ja, jeg innser at mannen måtte være tankeleser om akkurat det her før jeg begynte å oppfordre han til å sprute. Også på andre områder i senga. Kommunikasjon underveis i akten tror jeg mange andre kvinner enn meg også har vært dårlige på og mange skjønner nok ikke helt hvordan det å si klart fra hva man ønsker kan forenes med de andre forventningene man tror at man må tilfredsstille i senga. Det er en liten åpenbaring det der med at menn flest setter pris på at kvinnen setter seg selv og sine behov først - innenfor rimelighetens grenser selvsagt.

Ja jeg opplever det ganske ofte at jeg må være tankeleser. Ofte tar kvinnen det som kritikk istedet for å ta det til deg å gjøre noe med det. 

Som mann er jeg kåtest de første 20 minutter. Til å begynne med så er det slik til damer også, men etter hvert trenger de mere oppvarming. Hvis den kommunikasjonen uteblir så blir dette en missmatch som utarter seg uten at noen gjør noe med det. Da endringer går over en periode så merker man kansje ikke noe til det som mann annet enn at hun blir mindre villig og mere fraværende. 

Så ja hennes behov bør hun sette høyt, men ikke høyest. Begges behov bør settes høyest. Hvordan dere begge skal komme i mål på en måte dere er fornøye.

Min erfaring rundt dette med å sette dama først er at hun blir oppvartet som en prinsesse og som de selv sier blir bortskjemte. Faren her når de blir bortskjemte er at de orker ikke mere eller "glemmer" meg som mann slik at mine behov og min nytelse da ikke blir like prioritert. Jeg synes det også blir feil. Ikke skjelden føler jeg meg "brukt" når vi er ferdige for jeg er ikke ferdig. Synes det er trist når det blir slik. Ofte blir de lei seg også når jeg tar opp dette. De føler de ikke strekker til. De klarer ikke se at løsningen er å bare ta litt tak og gjøre noe med det, men heller ser begrensningene og trekker seg unna. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...