AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Til dere som er eller har vært betatt. Hvor lenge har det datet personen før dere merker at dere kan bli eller evnt ble forelsket ? Anonymkode: c4412...f1d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Bruker lang tid på å forelske meg. Blir satt helt ut i begynnelsen. Deretter blir jeg oppover ørene forelsket, og det varer lenge. Gjerne litt for lenge. Blir vondt når den andre ikke har samme følelsene etter en stund. Jeg er av den oppfatning at man kan være forelsket livet ut, om begge to går inn for det. Kjenner flere eldre par som fremdeles får hjertebank av den andre, selv etter mange års samliv. Anonymkode: b97aa...33d
Snøfnugg_ Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg tror en merker slik relativt kjapt.. 1. eller 2 date? Og så tar selve utviklingen av følelser mye lengre tid, men jeg tror man får en viss magefølelse allerede fra starten av om dette kan bli til noe mer...?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Har vært betatt lenge før vi datet. Vi har begge betatt av hverandre før vi begynte å komme i kontakt og date. Anonymkode: 53212...108
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Vanligvis iløpet av de første møtene, men i mitt forrige forhold tok det flere uker. Anonymkode: 0e42e...f8e
Milky Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Startet å date mannen min en desember måned. Var ganske betatt fra første stund og ble ordentlig forelskelse i løpet av ca 2 mnd. Da ble vi offisielt kjærester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå