AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har holdt på med en i noen mnd. Samtidig har livet mitt endret seg mye rundt meg. Ferdig på skole osv. Dette har gjort at mine venner har dalt litt av, og vi mister kontakt. Han er den eneste jeg har igjen, men han behandler meg ikke bra. Jeg må gjør alt etter hans behov, og mine behov betyr liksom ingenting. Jeg har det ikke noe bra med det, men vil ikke sitte igjen alene heller. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 0bcea...f1c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Gjør det slutt med ham og gjenoppta kontakten med vennene. Anonymkode: 26eb6...9f8 8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Greia er at de vennene jeg hadde, ikke var noe bra for meg heller. Brukte meg på flere måter og pressa meg inn i ting. ts Anonymkode: 0bcea...f1c
Bernardette Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Sette deg selv i respekt. Første steget er å kutte ut folk som ikke vil deg vel. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Det er vel bare å forsøke å ta kontakt med vennene dine? Det blir raskt til at vennene blir nedprioritert ved ny kjæreste, og det kan være dumt. Det spørs hva du legger i det at du må gjøre alt etter hans behov? Men uansett høres det ikke ut som at du har det bra. Kjæresten din høres ikke bra ut for deg. Du bør vurdere å gi slipp på han. Anonymkode: ec059...7e3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Nei, da bør du forsøke å få deg nye venner ev gi de en sjanse til. Stå opp for deg selv og si tydeligg nei. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greia er at de vennene jeg hadde, ikke var noe bra for meg heller. Brukte meg på flere måter og pressa meg inn i ting. ts Anonymkode: 0bcea...f1c Du kan gi de en sjanse til.. Men du må lære deg å si tydelig et NEI. Sett grenser for deg selv. Forsøk å avtale med EN veninne av gangen, kanskje det kan hjelpe? Anonymkode: ec059...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå