Gå til innhold

Jeg er teit, men dette påvirker mine følelser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, no blir jeg sikkert slaktet. 

Min samboer er blitt så endret fra vi ble ilag (8 år siden) og nå. 

Jeg vet at man forandrer seg, men dette er slike enkle ting som er så lett å endre. Han er ikke villig til å endre det. 

Han har fått skjegg, ikke noe skikkelig skjegg. Han trimmer det slik at det ser ut som 3-4 dagers skjegg.. og det er så ustelt og stygt. Han sagt til han at jeg vil han skal barbere seg eller begynne å stelle skjegget (stusse til lik lengde, rette kanter osv). Men han er fornøyd med det slik det er nå. 

Skjegget han har no, det vokser VILT.. syns det er ganske uteligger preg av det 😳 det vokser helt opp til kinnbeina/under øynene og ned til adamseple.  Det lukter heller ikke godt av skjegget, noe som går ut over kyssing.

Jeg klarer bare ikke å se på han seksuelt lengre fordi jeg har irritert meg over det i 1-2 år. Uansett hva jeg sier så er han ikke villig til å endre eller stelle bedre med skjegget. Utseende har forfalt enormt og grisete væremåte (øre/neseplukking, rumpekløing og ballekløing uten å vaske hendene også).

Vet, jeg føler meg ganske teit som i det heletatt skriver dette.

Anonymkode: 5a84d...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meningen med tråden... hva mener dere jeg skal gjøre?

Burde jeg bite i det sure eple ettersom dette er hans utseende og ikke prøve å endre det? 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Meningen med tråden... hva mener dere jeg skal gjøre?

Burde jeg bite i det sure eple ettersom dette er hans utseende og ikke prøve å endre det? 

Ts

Skjegg som lukter...?🤢🤢🤮🤮🤮 Du er ikke teit, det er normalt å unngå vond lukt! Du får se å få han til å vakse og stelle det helvetes skjegget eller så får han ingen kyss ingen sex! Æsj! Fysj!

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan skjegget både kan være veldig trimmet og vokser vilt?

Anonymkode: 7cc49...fbd

• Liker 4
Skrevet

Slutt å barber deg du også så får han se hva han synes om det

Anonymkode: d913c...4e5

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan skjegget både kan være veldig trimmet og vokser vilt?

Anonymkode: 7cc49...fbd

Han stusser det. Bruker maskin slik at det er 4-5 mm eller noe sånn.. også vokser det vilt (faktisk). Han barberer ikke ned til f.eks kinnet. Det stopper liksom ikke 😅

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å barber deg du også så får han se hva han synes om det

Anonymkode: d913c...4e5

Jeg gjorde det. Men naturligvis har jeg så lite sexlyst at det plagde meg mer enn han.

Skrevet

Han bryr seg ikke om at du ikke tenner på han lengre?
Hvorfor sier du ikke at du ikke har lyst til å ha sex med han lengre, pga du føler han er uhygenisk? 
Jeg tror faktisk ikke noe på at skjegget hans lukter, han dusjer vel som normale mennesker? Skjegget vasker han jo når han dusjer, uavhengig om han såper det inn - så blir det vasket. Så jeg har vanskeligheter med å tro på akkurat det.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Hvorfor sier du ikke at du ikke har lyst til å ha sex med han lengre, pga du føler han er uhygenisk? 
Jeg tror faktisk ikke noe på at skjegget hans lukter, han dusjer vel som normale mennesker? Skjegget vasker han jo når han dusjer, uavhengig om han såper det inn - så blir det vasket. Så jeg har vanskeligheter med å tro på akkurat det.

Hvorfor skulle noen juge om at de synes mannens skjegg lukter vondt...?

Ikke alle voksne mennesker er spesielt flinke til å vaske seg, for øvrig. Eksen luktet vondt selv om han hadde dusja.

Anonymkode: 09f12...74c

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at man forandrer seg, men dette er slike enkle ting som er så lett å endre. Han er ikke villig til å endre det. 

Han har fått skjegg, ikke noe skikkelig skjegg. Han trimmer det slik at det ser ut som 3-4 dagers skjegg.. og det er så ustelt og stygt. Han sagt til han at jeg vil han skal barbere seg eller begynne å stelle skjegget (stusse til lik lengde, rette kanter osv). Men han er fornøyd med det slik det er nå. 

Skjegget han har no, det vokser VILT.. syns det er ganske uteligger preg av det 😳 det vokser helt opp til kinnbeina/under øynene og ned til adamseple.  Det lukter heller ikke godt av skjegget, noe som går ut over kyssing.

Jeg klarer bare ikke å se på han seksuelt lengre fordi jeg har irritert meg over det i 1-2 år. Uansett hva jeg sier så er han ikke villig til å endre eller stelle bedre med skjegget. Utseende har forfalt enormt og grisete væremåte (øre/neseplukking, rumpekløing og ballekløing uten å vaske hendene også).

Husker eksen absolutt skulle ha en parfyme som lukta skikkelig dritt. Det ble brudd for min del, det lukta for vondt. Selvfølgelig var det mye annet som var feil også, men jeg mistet all tenning. 

Hender jeg møter på han og holder meg på god avstand pga parfymen hans. 

Anonymkode: eefd4...9ea

Skrevet

Bryr han seg ikke om at du ikke finner han attraktiv lenger? Hva slags kjæresteforhold er dette? 

Jeg stusser også over at du presiserer at du syns dette er teit, det virker som det skorter på selvfølelse og kanskje dette påvirker hvordan du kommuniserer med mannen din? Lar du han overkjøre deg? Får han deg til å tro at du er dum fordi du mener noe annet enn han?  

Skrevet
20 minutter siden, Rosatoast skrev:

Han irriterer seg over deg noen ganger. Har sagt til han at jeg ikke føler seksuell tenning lengre og at dette egentlig er grunnet skjegget (og generelt ustelt utseende). 

Skjegget lukter, han snuser og spiser mye illeluktende mat (makrell i tomat, tunfisk, veldig sterk mat). Tror lukten også kommer av at han bare pusser tenna på kvelden, aldri om morningen. Dusjing gjør han kanskje 2 ganger i uken.

Skjønner ikke hvorfor det er blitt slik. Han var veldig nøye på utseende når vi ble sammen, luktet godt og hatet skjegg..

Skrevet
2 minutter siden, McMary skrev:

Bryr han seg ikke om at du ikke finner han attraktiv lenger? Hva slags kjæresteforhold er dette? 

Jeg stusser også over at du presiserer at du syns dette er teit, det virker som det skorter på selvfølelse og kanskje dette påvirker hvordan du kommuniserer med mannen din? Lar du han overkjøre deg? Får han deg til å tro at du er dum fordi du mener noe annet enn han?  

Han sier ofte at mine meninger er teite. Blant annet min mening om skjegget. Det ler han vekk og sier at han ser ut som en drittunge uten skjegget.

Skrevet
25 minutter siden, Rosatoast skrev:

Er ikke alltid han vasker skjegget engang. Det ser skikkelig ekkelt ut, flass og tørr hud i skjegget og rødt utslett under skjegget som er veldig synlig 🤮

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke alltid han vasker skjegget engang. Det ser skikkelig ekkelt ut, flass og tørr hud i skjegget og rødt utslett under skjegget som er veldig synlig 🤮

Spør om han vil bli dumpa?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Jordbæra skrev:

Spør om han vil bli dumpa?

Hehehe, vi har vært inne på temaet. Jeg har sagt at jeg vurderer forholdet vårt. Vi har barn, så syns det er så vanskelig å bare kaste alt vekk. Hadde han bare blitt litt mer renslig og stelt bedre med der skjegget sitt så hadde jeg ikke klagd.

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han irriterer seg over deg noen ganger. Har sagt til han at jeg ikke føler seksuell tenning lengre og at dette egentlig er grunnet skjegget (og generelt ustelt utseende). 

Skjegget lukter, han snuser og spiser mye illeluktende mat (makrell i tomat, tunfisk, veldig sterk mat). Tror lukten også kommer av at han bare pusser tenna på kvelden, aldri om morningen. Dusjing gjør han kanskje 2 ganger i uken.

Skjønner ikke hvorfor det er blitt slik. Han var veldig nøye på utseende når vi ble sammen, luktet godt og hatet skjegg..

Vel, når man er i ett langvarig forhold er det flere som får til en uvane å gi faen i hvordan dem ser ut. Det er ikke så uvanlig, men det handler jo om at man tar partneren for gitt, og at man ikke lengre har den spennende, ny forelskelsen og sexlysten "sekeuselle-spenningen" rettet mot partner. Det er jo trist at du har det sånn, for det virker som at nettopp han har gått inn i dette mønsteret. Og jeg syntes det rett og slett er hensynsløst at han ikke engang er villig til å ha en samtale vedrørende situasjonen.. 

Kanskje han har mistet følelser for deg? Dette er jo noe du absolutt burde sette deg ned å prate med han om, i ett forhold er kommunikasjon viktig og jeg vet ikke hvordan dere ellers kommuniserer, eller har det. 

Foruten dette så kan det også være tegn på depresjon, når man går inn i en dyp depresjon starter man jo å gi blanke F, i hvordan man ser ut etc. Man klarer ikke opprettholde en normal hygiene fordi depresjonen er så altoppslukende, og alt virker så meningsløst. 

EDIT: Husk at barna har det best, når begge foreldrene har det bra. Enten med eller uten hverandre. Barn takler skilsmisser og brudd bedre enn de fleste tenker. 

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Vel, når man er i ett langvarig forhold er det flere som får til en uvane å gi faen i hvordan dem ser ut. Det er ikke så uvanlig, men det handler jo om at man tar partneren for gitt, og at man ikke lengre har den spennende, ny forelskelsen og sexlysten "sekeuselle-spenningen" rettet mot partner. Det er jo trist at du har det sånn, for det virker som at nettopp han har gått inn i dette mønsteret. Og jeg syntes det rett og slett er hensynsløst at han ikke engang er villig til å ha en samtale vedrørende situasjonen.. 

Kanskje han har mistet følelser for deg? Dette er jo noe du absolutt burde sette deg ned å prate med han om, i ett forhold er kommunikasjon viktig og jeg vet ikke hvordan dere ellers kommuniserer, eller har det. 

Foruten dette så kan det også være tegn på depresjon, når man går inn i en dyp depresjon starter man jo å gi blanke F, i hvordan man ser ut etc. Man klarer ikke opprettholde en normal hygiene fordi depresjonen er så altoppslukende, og alt virker så meningsløst. 

Har vært inne på tanken ang følelser. Egentlig håper jeg han har mista dem, for jeg klarer rett og slett ikke noe seksuelt lengre. 

Han sier han elsker meg osv. 

Også tenkt tanken på depresjon, for han har endel symptomer på det. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du sagt det rett ut til han? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært inne på tanken ang følelser. Egentlig håper jeg han har mista dem, for jeg klarer rett og slett ikke noe seksuelt lengre. 

Han sier han elsker meg osv. 

Også tenkt tanken på depresjon, for han har endel symptomer på det. 

Man kan jo elske noen selv om følelser er borte. 

Hvorfor setter du deg ikke ned og forlanger at dere har en ordentlig samtale? Syntes dette virker litt barnslig, egentlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...