Gå til innhold

Svigermor overnatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om at svigermor kommer på overnatting når hun bor 30 minutter unna?

Hun kommer ikke ubedt, men min mann spør om hun vil komme. Han er litt bekymret for hennes helse, og er redd hun er mye alene og nedfor. Så han gjør det jo av omsorg for henne, men jeg synes det er litt rart. Hun er ikke deprimert og er stort sett i godt humør. Hva tenker dere andre?

Anonymkode: fb3f4...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du bør begynne å ta mannen din på alvor når han er bekymret for hennes helse!

Godt én av dere viser omsorg, da.

• Liker 30
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at svigermor kommer på overnatting når hun bor 30 minutter unna?

Hun kommer ikke ubedt, men min mann spør om hun vil komme. Han er litt bekymret for hennes helse, og er redd hun er mye alene og nedfor. Så han gjør det jo av omsorg for henne, men jeg synes det er litt rart. Hun er ikke deprimert og er stort sett i godt humør. Hva tenker dere andre?

Tillegg: dette er når jeg er borte på reise. Han vet jeg ikke orker svigermor her på overnatting i tide og utide. Han ser vel på muligheten til å få litt kvalitetstid med mor.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker det er hyggelig. Da kan hun ta et glass vin eller to og slappe av hos dere og dere kan ha en hyggelig fellesfrokost.

Anonymkode: fe161...eae

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tillegg: dette er når jeg er borte på reise. Han vet jeg ikke orker svigermor her på overnatting i tide og utide. Han ser vel på muligheten til å få litt kvalitetstid med mor.

Dette understreker bare hurpeinntrykket.

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så hva er problemet ditt?

Anonymkode: f2bc1...6ba

• Liker 20
Skrevet

Han har omsorg for sin mor og glad i henne🤗

Vær glad du har en empatisk mann

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tenker du må skjerpe deg og være mer omsorgsfull. 

Skrevet

Hvorfor er dette et problem for deg når du uansett ikke er hjemme?

Anonymkode: 2f140...4a9

• Liker 7
Skrevet

Hva er problemet? Så bra at han har omsorg for henne, og at de har det hyggelig sammen. Kan være at han ikke er sånn kjempebekymret, men bare vil tilbringe tid med henne  🙂

Hvorfor du syns det er rart skjønner jeg ikke

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg skjønner heller ikke problemet. Du er jo ikke hjemme engang? Jeg overnatter av og til hos moren min når hun er alene (faren min er bortreist). Jeg gjør det fordi hun ikke er så glad i å være alene, og fordi da kan vi ta et par glass vin sammen. Bor 20 min unna. 

(Hadde gjort det oftere om hun bodde alene. Ikke fordi jeg har noe imot min far altså. Men mor trenger meg litt mer når hun er alene. Helt normalt mener jeg)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
Skrevet

Hvis din mann er bekymret for sin mor så synes jeg det høres utrolig koselig og omtenksomt ut at han inviterer henne på overnatting. Hvis det i tillegg skjer når du ikke er hjemme ser jeg virkelig ikke problemet her. 

Tar av meg hatten for mannen din som tar vare på sin gamle mor!

Anonymkode: 83248...618

• Liker 8
Skrevet

Så la meg oppsummere: du reagerer negativt på at din mann bryr seg om sin mor og er redd for at hun er ensom og derfor inviterer henne på besøk og overnatting en dag du ikke engang er hjemme? Her føler jeg for å bare stille meg bak hver eneste en av Rosatoast sine ord. Jeg blir helt matt av slik total mangel på empati eller vilje til å støtte andre mennesker, ikke en gang et tilfeldig menneske, men din egen svigermor. Mannen din høres ut som en fantastisk mann. Du derimot kan gå og skamme deg en hel masse. 

Anonymkode: 0f842...deb

• Liker 4
Skrevet

Har du gjort deg noen erfaringer med henne som gjør at du føler det sånn? For hvis det ikke er tilfellet er jo det veldig rart at du reagerer i det hele tatt. Med mindre dere personlighetsmessig ikke matcher, men det skal jo ikke spille en rolle siden du ikke er hjemme uansett.

Folkens selv om det er en svigermor så er ikke det ensbetydende med at en MÅ like hverandre...

MEN, om sønnen ønsker å vise omsorg ovenfor mor, hjelpe og støtte så må han få det. Det syns jeg ikke TS skal bry se noe om. Tenk da TS om det var en av dine egne foreldre som trengte litt omsorg...Du hadde garantert ikke likt om din mann hadde reagert på samme måte

• Liker 1
Skrevet

Her har du en mann som er bekymret for moren sin, som ber henne på overnatting når du er borte fordi han veit at du ikke orker å ha henne der. Å det er han og moren som er problemet her mener du? 

Anonymkode: 00d8b...5b8

• Liker 3
Skrevet

Hva er det som er så rart med det? :klo: Og det spiller vel ingen rolle for deg hvis du uansett ikke er hjemme. 

• Liker 1
Skrevet

Det vises ikke utenpå en person om vedkommende er deprimert. Det er fult mulig å virke både glad og fornøyd, selv om en er deprimert. Ser virkelig ikke problemet med at hun overnatter når han er bekymret og vil vise henne støtte.

Anonymkode: 52952...6e6

• Liker 2
Skrevet

Nei det må jeg si at ikke er rart i det hele tatt, det ville være mye mer å bekymre seg for om han hadde andre kvinnfolk hjemme mens du var bortreist men sin egen mamma, er ikke det bare kos da at han viser omsorg for henne mens han har henne. Jeg regner med at han også er omsorgsfull med deg og jeg tror nok heller du må se det positive i at han bryr seg om sine nærmeste fremfor at du syns det er rart at svigermor sover over hos den voksne guttungen sin fordi hun er ensom.

Anonymkode: 821be...e4d

Skrevet

Han vil ha hjelp med ungene når du er borte 🙂?

Anonymkode: 76739...3aa

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Kragebein, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...