Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler du deg elsket og sett?

Anonymkode: c0582...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Av mange. Jeg er heldig slik. 

Skrevet

Nei. Er vel bare en jeg har følt meg elsket av i livet, og han fikk jeg ha i livet mitt i 3 år. Beste årene i mitt liv.

Anonymkode: d8517...293

Skrevet

Ja, av mange. Samboer, mor m.fl, barn som bla sier "elsker deg" 🥰 Takknemlig for det. 

Anonymkode: e9aef...1b6

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg TS?

Anonymkode: e9aef...1b6

Skrevet

Ikke av alle i min nære krets, nei. Har venner jeg neimen ikke er sikker på er så gode venner allikvel, mtp måten enkelte av de oppfører seg på.. 

Når det er sagt, har jeg flere venner, familie, og en fantastisk samboer som får meg til å føle meg både elsket og sett. 🥰 jeg er heldig som har så mange fine mennesker rundt meg ❤

Anonymkode: b6637...53b

Skrevet

Ikke av familien akkurat nå. Men har heldigvis gode venner og en kjæreste som elsker meg. 

Anonymkode: e94c2...872

Skrevet

Ja, kjæresten og familien :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei absolutt ikke. Får aldri høre «jeg elsker deg» og folk behandler meg deretter også. Er helt på bunn nå, grunnet sosiale medier der folk klyser på med lykkelige relasjoner der de blir sett og elsket, alltid har stabile og trygge folk rundt seg som vil de vell. Klarer ikke å finne meg en kjæreste engang, er bare tøm og røm for mannfolk og usynlig og uelskbar. 

Anonymkode: 45181...090

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei absolutt ikke. Får aldri høre «jeg elsker deg» og folk behandler meg deretter også. Er helt på bunn nå, grunnet sosiale medier der folk klyser på med lykkelige relasjoner der de blir sett og elsket, alltid har stabile og trygge folk rundt seg som vil de vell. Klarer ikke å finne meg en kjæreste engang, er bare tøm og røm for mannfolk og usynlig og uelskbar. 

Glemte å legge til at jeg behandles av drit av menn som er «interesserte» og av egen familie, er helt jævlig.

Skrevet

Ja, men bare av familien min. Men aldri hatt venner eller kjærester jeg har følt har brydd seg om meg på noe dypere nivå. 

Anonymkode: 27350...11c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...