AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg og kjæresten har vært kjent hverandre i 10 år, men vi ble ikke seriøs før for ca 1 år siden. Så vi var bare venner i begynnelsen. Og for et år siden så ble vi enige om at vi skal prøve, det har gått veldig bra! Og planen var at jeg skulle flytte tiø sverige neste sommer. vi snakket daglig på FaceTime og meldinger. Men forrige søndag så spurte jeg han bare hva han tenker meg flytting osv, da virket han så usikker på om han var klar til å binde seg. Han ville ikke ta en fort beslutning, men han sa at han elsker meg og ville ha meg. Etter litt frem og tilbake aå ønsket han en pause med mindre kontakt for å se om det var noe der. Jeg elsker han og gikk med på det men sa at i denne pausen så skal vi ikke treffe andre bare så det er klart, dette har han enig med meg om. Men i den pausen så driver han å sender meg snap, skriver at han elsker meg og lurer på hvordan jeg har det. Han sendte god natt meldinger også. jeg har ikke tatt kontakt med han fordi det var han som ville ha pause, ikke jeg! Men tror dere det er håp? Har vært veldig lei meg, gråtet mye, ikke spist og ikke fått sovet. det kom som et sjokk for meg! Fordi alt var fint og når vi snakket om flytting så var han så positiv. Men hva skal jeg gjøre når han sier pause, men han tar kontakt med meg? Blir forvirret ikke si at det er en måte å gjøre det slutt på! Fordi jeg vil ikke gi opp, jeg har troen på oss. Og han hadde vel ikke sagt at han elsker meg om han ikke hadde følt det samme. har noen vært i samme situasjon? Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Dere har avstandforhold, og han gjør det slutt for å se om han vil føle noe mer? Haha, for en premie idiot...mindre kontakt mens det er avstand gjør jo saken verre. Han vil nok ha pause fodi han har funnet noen å knulle på i mellomtiden. Så skriver han slike fine meldinger til deg nå bare for å holde deg varm. Så når han blir lei av den dama han skal kose seg med kommer han krypende tilbake til deg. Anonymkode: 3e924...e70 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har avstandforhold, og han gjør det slutt for å se om han vil føle noe mer? Haha, for en premie idiot...mindre kontakt mens det er avstand gjør jo saken verre. Han vil nok ha pause fodi han har funnet noen å knulle på i mellomtiden. Så skriver han slike fine meldinger til deg nå bare for å holde deg varm. Så når han blir lei av den dama han skal kose seg med kommer han krypende tilbake til deg. Anonymkode: 3e924...e70 Off jeg håper ikke det men jeg tror på dine ord. Han er idiot ! Du har helt rett. Jeg bør bare komme meg videre off Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Trenger å høre fra en som har gått gjennom det samme Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Vært gjennom nesten det samme... usikker kjæreste der jeg har gått på eggeskall i frykt for å miste han. Fikk meldinger hver kveld han elsket meg og gledet seg til tid sammen... samtidig som han hadde eksen sin der...som jeg har mistenkt han savner. Fant ut hun hadde vært der for huset var ommøblert da jeg kom. Jeg dro og da kom meldingen det var slutt... Vi var sammen i 6 år og vi er over 40 år... så godt mulig han holder deg lunken. Han vet nok du er såret. Og enig med hun over her.. pause når dere bor så langt unna hverandre er idiotisk. Beklager men han har sikkert møtt noen han vil «teste ut». Jeg vet hvor vondt du har det.... ❤️ Anonymkode: 82168...054
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har gått gjennom det samme. Jeg presset nok litt mye på med flytteplaner osv. Jeg ville bare høre og vite at vi så for oss det samme fremover. Han fikk panikk virket det som. Han sa han måtte tenke på det. Det var stille i en uke. Så sendte han en snap, men jeg var lunken mot han. Etter to uker avtalte vi å prate. Han holdt rundt meg og klarte ikke la være å kysse meg. Fortalte at det hadde vært to fæle uker. Han hadde faktisk ikke kontakt med noen, bare jobbet. Etter det har forholdet vært fint og nå etter 2 mnd prater vi om hus og fremtidsplaner. Så min tanke er nødvendigvis ikke at han prøver ut noe annet. Noen må bare ha litt tid å tenke og fordøye. Anbefaler deg at dere møtes og har en prat. Vær litt hard og spør direkte om det du lurer på Anonymkode: a6127...aaf
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått gjennom det samme. Jeg presset nok litt mye på med flytteplaner osv. Jeg ville bare høre og vite at vi så for oss det samme fremover. Han fikk panikk virket det som. Han sa han måtte tenke på det. Det var stille i en uke. Så sendte han en snap, men jeg var lunken mot han. Etter to uker avtalte vi å prate. Han holdt rundt meg og klarte ikke la være å kysse meg. Fortalte at det hadde vært to fæle uker. Han hadde faktisk ikke kontakt med noen, bare jobbet. Etter det har forholdet vært fint og nå etter 2 mnd prater vi om hus og fremtidsplaner. Så min tanke er nødvendigvis ikke at han prøver ut noe annet. Noen må bare ha litt tid å tenke og fordøye. Anbefaler deg at dere møtes og har en prat. Vær litt hard og spør direkte om det du lurer på Anonymkode: a6127...aaf Tusen takk for svar: jeg har mistenkt at han kanskje har en annen der, men jeg skjønner ikke når han skal ha hatt tid til å treffe henne, fordi vi snakket mye sammen og facetimet hver kveld. Det gjør så utrolig ondt nå han kan sende en melding på snap og spørre hvordan heg har det, god morgen meldinger og at han elsker meg osv. men ga du ingen lyd eller noe i 2 uker? Og hvordan skal jeg ikke svare han når han spørr meg om spørsmål. Han kaller meg fortsatt for elskling osv. har gråtet konstant bare! Vil så gjerne ha han tilbake bare Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #8 Skrevet 17. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært gjennom nesten det samme... usikker kjæreste der jeg har gått på eggeskall i frykt for å miste han. Fikk meldinger hver kveld han elsket meg og gledet seg til tid sammen... samtidig som han hadde eksen sin der...som jeg har mistenkt han savner. Fant ut hun hadde vært der for huset var ommøblert da jeg kom. Jeg dro og da kom meldingen det var slutt... Vi var sammen i 6 år og vi er over 40 år... så godt mulig han holder deg lunken. Han vet nok du er såret. Og enig med hun over her.. pause når dere bor så langt unna hverandre er idiotisk. Beklager men han har sikkert møtt noen han vil «teste ut». Jeg vet hvor vondt du har det.... ❤️ Anonymkode: 82168...054 Tusen takk 🥰 tenker det samme som deg. Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #9 Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 🥰 tenker det samme som deg. Anonymkode: ab925...fb2 Ja det er tøft.. ikke kommet meg over det enda... fikk aldri «snakket ut engang». Så man føler seg ikke mye verd. Hater menn som vingler, man mister seg selv... Jeg håper jeg tar feil og at det ordner seg for deg❤️ Anonymkode: 82168...054
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #10 Skrevet 17. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er tøft.. ikke kommet meg over det enda... fikk aldri «snakket ut engang». Så man føler seg ikke mye verd. Hater menn som vingler, man mister seg selv... Jeg håper jeg tar feil og at det ordner seg for deg❤️ Anonymkode: 82168...054 Er det lenge siden det skjedde med deg ? jaa det er så vondt! Sldri hatt denne følelsen før jeg svarer han bare seint og prøver å legge tlf min fra meg for å ikke se på den hele tiden. Men han spør meg hva jeg gjør på osv? Syntes det er så rart ar han driver på med sånt når han sier at han ville ha pause liksom. Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #11 Skrevet 17. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden det skjedde med deg ? jaa det er så vondt! Sldri hatt denne følelsen før jeg svarer han bare seint og prøver å legge tlf min fra meg for å ikke se på den hele tiden. Men han spør meg hva jeg gjør på osv? Syntes det er så rart ar han driver på med sånt når han sier at han ville ha pause liksom. Anonymkode: ab925...fb2 Det er 4 uker siden... så det er ikke så lenge , føles ut som 4 måneder. Men jeg skal prøve å bevare selvrespekten å holde meg unna. har jobbet hardt for å få det til å fungere da vi har barn på hver sin kant som også er knyttet sammen. Du får prøve å holde deg fra å mase ( selv om jeg skjønner du vil dra dit å filleriste ett svar ut av han). Man kan bli syk av å gå rundt sånn som du har det nå...jeg vet❤️. Har du gode venninner du kan være med å snakke med. Det hjelper selv om de ikke kan løse noe, men tiden går litt lettere. Dere har ingen plan om å treffes heller i nærmeste fremtid? Det er jo ett godt tegn han ikke er helt stille. Men man vet jo aldri som med han jeg hadde... Anonymkode: 82168...054
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #12 Skrevet 17. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 4 uker siden... så det er ikke så lenge , føles ut som 4 måneder. Men jeg skal prøve å bevare selvrespekten å holde meg unna. har jobbet hardt for å få det til å fungere da vi har barn på hver sin kant som også er knyttet sammen. Du får prøve å holde deg fra å mase ( selv om jeg skjønner du vil dra dit å filleriste ett svar ut av han). Man kan bli syk av å gå rundt sånn som du har det nå...jeg vet❤️. Har du gode venninner du kan være med å snakke med. Det hjelper selv om de ikke kan løse noe, men tiden går litt lettere. Dere har ingen plan om å treffes heller i nærmeste fremtid? Det er jo ett godt tegn han ikke er helt stille. Men man vet jo aldri som med han jeg hadde... Anonymkode: 82168...054 Nei det var ikke så lenge siden. greien er at han bor i sverige og jeg i Norge, jeg sa at jeg var villig til å sitte i karantene for å treffe han å snakke sammen før han snakket noe om pausen, men da sa han bare at han ville avvente med det til vi finner ut om oss. mitt problem er bare hvor lenge har han tenkt å ha den pausen? Fordi jeg har ikke tenkt å spørre om noe sånt. Jeg vil bare la han være også kan få gjøre som han vil, det er utrolig vondt ja. Har ikke så mange gode venninner jeg kan snakke med, derfor gjør det ekstra vondt. Men var din utro? Det er jo kanskje fortsatt håp for at han vil angre seg da, tenker på din. 4 uker er ikke så lenge selvom det virker som mnd som du sier. føler jeg bare har gråtet siden dette skjedde (imorgen er en uke side) ikke spiser jeg eller vil gå opp fra sengen. Off helt jævlig Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #13 Skrevet 17. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det var ikke så lenge siden. greien er at han bor i sverige og jeg i Norge, jeg sa at jeg var villig til å sitte i karantene for å treffe han å snakke sammen før han snakket noe om pausen, men da sa han bare at han ville avvente med det til vi finner ut om oss. mitt problem er bare hvor lenge har han tenkt å ha den pausen? Fordi jeg har ikke tenkt å spørre om noe sånt. Jeg vil bare la han være også kan få gjøre som han vil, det er utrolig vondt ja. Har ikke så mange gode venninner jeg kan snakke med, derfor gjør det ekstra vondt. Men var din utro? Det er jo kanskje fortsatt håp for at han vil angre seg da, tenker på din. 4 uker er ikke så lenge selvom det virker som mnd som du sier. føler jeg bare har gråtet siden dette skjedde (imorgen er en uke side) ikke spiser jeg eller vil gå opp fra sengen. Off helt jævlig Anonymkode: ab925...fb2 Vel utro.. aldri tatt han i å hatt sex med noen, men hatt kontakt med en gammel eks per snap/tlf og diverse annet. Han er på en måte redd mor til barna sine. Alltid ydmyk der mens han brøle til meg.. hun som gikk fra han før vi møttes. Har løyet endel ang hun at han har jobbet overtid så har hun vært i huset med han og rydda/pusset opp... (flott med fint samarbeid altså, har barn selv og en eks jeg møter). Fant ut sist jeg kom på besøk hun hadde vært der og ommøblert hele stua. (Han er ikke huslig av seg) så vet det var hun selv om han nektet. Jeg var rolig men dro hjem og ringte han senere, men han svarte ikke og så kom det sms at han slo opp, at jeg fikk det bedre med noen andre. Jeg dro dit tvert og pakket ut mitt mens han var borte og vi har ikke hatt kontakt. Så mistenker at hun er tilbake... vet hun aldri har likt at han fikk ny dame, mens hun har gått alene i over 6 år... men jeg vet ikke... er knust, skuffet og sint! Han vet det blir en heftig runde om han angrer og prøver seg igjen og det er han for stolt til... og jeg vil ikke bli løyet til mer heller. Hun ha vært hos han uka før det ble slutt for jeg var opptatt med jobb og møter... men han kom til meg noen kvelder og ha sex, uten å si noe. Føle meg brukt og pissa på så mange år... Anonymkode: 82168...054
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #14 Skrevet 17. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel utro.. aldri tatt han i å hatt sex med noen, men hatt kontakt med en gammel eks per snap/tlf og diverse annet. Han er på en måte redd mor til barna sine. Alltid ydmyk der mens han brøle til meg.. hun som gikk fra han før vi møttes. Har løyet endel ang hun at han har jobbet overtid så har hun vært i huset med han og rydda/pusset opp... (flott med fint samarbeid altså, har barn selv og en eks jeg møter). Fant ut sist jeg kom på besøk hun hadde vært der og ommøblert hele stua. (Han er ikke huslig av seg) så vet det var hun selv om han nektet. Jeg var rolig men dro hjem og ringte han senere, men han svarte ikke og så kom det sms at han slo opp, at jeg fikk det bedre med noen andre. Jeg dro dit tvert og pakket ut mitt mens han var borte og vi har ikke hatt kontakt. Så mistenker at hun er tilbake... vet hun aldri har likt at han fikk ny dame, mens hun har gått alene i over 6 år... men jeg vet ikke... er knust, skuffet og sint! Han vet det blir en heftig runde om han angrer og prøver seg igjen og det er han for stolt til... og jeg vil ikke bli løyet til mer heller. Hun ha vært hos han uka før det ble slutt for jeg var opptatt med jobb og møter... men han kom til meg noen kvelder og ha sex, uten å si noe. Føle meg brukt og pissa på så mange år... Anonymkode: 82168...054 Oi du har gjennomgått. Men jeg mistenker det samme som deg, at han er tilbake til en av eksene sine. Har ikke noe bevis men har det på følelsen. jeg skal oppdaterer her hva som kommer til å skje med oss. Men helt ærlig fra min side er det over, jeg orker ikke å være dørmatten til noen Anonymkode: ab925...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #15 Skrevet 17. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi du har gjennomgått. Men jeg mistenker det samme som deg, at han er tilbake til en av eksene sine. Har ikke noe bevis men har det på følelsen. jeg skal oppdaterer her hva som kommer til å skje med oss. Men helt ærlig fra min side er det over, jeg orker ikke å være dørmatten til noen Anonymkode: ab925...fb2 Ja det har vært litt.. men dessverre aldri følt så sterkt for noen. Var alene med min datter i 5 år før jeg møtte han. Ingen dating eller noe, skulle ikke ha mann😌. Men han tok meg med storm... så nå er jeg «godt voksen» og kastet bort mange år... Finner meg jo egentlig ikke i å være dørmatte jeg heller, så er sjokkert over å ha dratt det så langt selv.... Du virker sterk synes jeg og reflektert og realistisk. Vet det ikke er lett å koble ut. Jeg elsker turer i marka og trene CrossFit osv men hatt null energi i det siste. Blir mye tenking og lite søvn... sitter igjen med mange spørsmål og frustrasjon og sinne jeg gjerne skulle tatt ut på han.... men vet det beste er å tie helt og forsvinne. Hvis han er med eksen skal han ikke få gleden av å si at jeg holder på å melde/ringe han. Det fortjene han ikke. Han fortjene meg faktisk ikke. Har vært glad i barna hans og ærlig hele veien(dog forbanna pga løgner). Ellers har vi ikke kranglet om noe... Jeg håper det ordne seg for deg. Selv om det gjør det, vil nok denne episoden sitte i hode og det blir ett snev av usikkerhet.. sånt ødelegger så mye. Hold deg opptatt så godt du greier. Må få høre hvordan det går❤️. Anonymkode: 82168...054
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har vært litt.. men dessverre aldri følt så sterkt for noen. Var alene med min datter i 5 år før jeg møtte han. Ingen dating eller noe, skulle ikke ha mann😌. Men han tok meg med storm... så nå er jeg «godt voksen» og kastet bort mange år... Finner meg jo egentlig ikke i å være dørmatte jeg heller, så er sjokkert over å ha dratt det så langt selv.... Du virker sterk synes jeg og reflektert og realistisk. Vet det ikke er lett å koble ut. Jeg elsker turer i marka og trene CrossFit osv men hatt null energi i det siste. Blir mye tenking og lite søvn... sitter igjen med mange spørsmål og frustrasjon og sinne jeg gjerne skulle tatt ut på han.... men vet det beste er å tie helt og forsvinne. Hvis han er med eksen skal han ikke få gleden av å si at jeg holder på å melde/ringe han. Det fortjene han ikke. Han fortjene meg faktisk ikke. Har vært glad i barna hans og ærlig hele veien(dog forbanna pga løgner). Ellers har vi ikke kranglet om noe... Jeg håper det ordne seg for deg. Selv om det gjør det, vil nok denne episoden sitte i hode og det blir ett snev av usikkerhet.. sånt ødelegger så mye. Hold deg opptatt så godt du greier. Må få høre hvordan det går❤️. Anonymkode: 82168...054 Du fortjener så mye bedre. ❤️ Men jeg skjønner så godt den følelsen du har. Jeg ser jo hvor alt dette ender, fordi nå er det mye mindre kontakt enn de første dagene og han skriver kort osv. sovnet kl 05 igår og allerede våken (09:39) :(. Off skjønner ikke hvorfor noen er sånn! Anonymkode: ab925...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå