AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Har en baby på 2 uker. Dagene består av soving, mat og bleieskift. Veldig rolig baby som gråter lite og sover mye. Har et par ganger i løpet av dagen der hun er nokså våken og studerer oss/omgivelsene. Spørsmålet mitt er når er det vanlig at baby er mer våken? Hvor mye sover de fremover? Er det slik som dette en stund til eller er det unntakstillstand de første ukene? Anonymkode: dddb6...d9a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Det er helt individuelt. Tok sikker 3 mnd før min jente var våken mer enn 1 time om gangen.. Anonymkode: 7ac13...f89
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Det varierer så veldig, ja. Lillesøster syns jeg nesten bare sov de første tre månedene. Våkenstundene ble lengre, men hun var veldig rolig. Storesøsteren var mer "med" og våken helt fra start. Hun både gråt, sprellet og etter hvert smilte og lo mer. Anonymkode: 54fe1...cb0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Ved ca. 2-3 uker gikk babyen fra å sove døgnet rundt og måtte vekkes for å spise, til å være mye våken og nekte å sove uten intens stimuli som feks å bli båret. Anonymkode: d85d6...e8b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Babyen min er 6 uker ☺️ hun er også veldig rolig av seg. Hun sier ifra om hun vil ha mer mat, smokk, bli holdt, er ugrei da begynner hun å sutre litt. Hun har fått litt mer stabil døgynerytme. Og står opp to ganger om natten for mat og bleieskift så legger hun seg fort igjen. Hun er mer våken på dagtid det varierer hvor lenge ifra 5 til 10 timer er hun våken til sammen Anonymkode: e3e75...963
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Minste min sov seg gjennom den første måneden, totalt motsatt av eldste 😅 Husker ikke helt når hun begynte å bli mer våken, men det gikk gradvis fra hun var omtrent fire uker tipper jeg. Hun er fortsatt ganske trøtt av seg nå som hun er fire 😊 Anonymkode: 6013d...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå