Gå til innhold

Åpent kontorlandskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som går på jobb i åpent kontorlandskap? Med kun 1 meter avstand?

Kollegaen min snufser og snøt seg i dag. Urk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, KvinneguidenBruker skrev:

En i familien jobber som håndverker og bedriften har null Corona tiltak. Dvs de sitter stuet sammen til lunch i små brakker, og det er møter, uten avstand med 40-50 folk i lite lokale. Dette er i Oslo. Det tror jeg ikke er lov. Flaks at det går så bra som det gjør , men det spørs om det vedvarer særlig lenge ....

Skrevet
3 timer siden, KvinneguidenBruker skrev:

Hos oss er det ikke lov å være på jobb med forkjølelsesymptomer. Da er det rett hjem. Midt i en pandemi er det ikke riktig tid å være helten som karrer seg på jobb til tross for at man er syk.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, KvinneguidenBruker skrev:

Skal være 2 m om dere er sammen mer enn 15 min

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Supermammsen75 skrev:

Skal være 2 m om dere er sammen mer enn 15 min

Har du kilde på det? Jeg føler meg så dum som tar det opp...

Skrevet
36 minutter siden, J.E skrev:

En i familien jobber som håndverker og bedriften har null Corona tiltak. Dvs de sitter stuet sammen til lunch i små brakker, og det er møter, uten avstand med 40-50 folk i lite lokale. Dette er i Oslo. Det tror jeg ikke er lov. Flaks at det går så bra som det gjør , men det spørs om det vedvarer særlig lenge ....

Dette burde vel meldes en plass??

Skrevet
4 minutter siden, KvinneguidenBruker skrev:

Den regelen  har vi på sykehuset.  Mulig den er intern,  men  trodde det var FHI sin anbefaling 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, KvinneguidenBruker skrev:

Dette burde vel meldes en plass??

Ja vi vurderer og anmelde til Arbeidstilsynet. For har sjekket opp i at de gjerne vil motta tips om brudd på smittevern på arbeidsplasser. Men ikke gøy og gå til det skrittet heller, sladre på sin arbeidsgiver. 

• Liker 1
Skrevet