LolitaLempicka Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Lurer på om disse er positive? Er el test fra normal.. men ventet egentlig på at den skulle bli sterkere og sterkere.. men i dag er den jo blank taster tatt hver dag ,dagens er siste til høyre
Niny Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Sånn så min rekke ut fra Normal. Her er de vel og merke tørket, så nr 3 og 4 ser ikke like sterk ut her som de var ved testing. De 2 første var ca ingen strek på, før jeg peaket dag 3. Da var teststreken enda sterkere enn Kontrollstreken. Jeg vil si fortsett å teste hver dag. Regner med du er klar over at LH er høyest på ettermiddagen og at du gjør lurt i å drikke lite fra lunsjtider og til du tar testene 😊 Kan være du har EL seinere enn du selv tror 😉
LolitaLempicka Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2020 Ja kanskje.. tar test på ettermiddagen.. har aldri brukt disse testene før men tenkte jeg skulle prøve de da.. Syns du jeg skal fortsette å teste? Hmm.. ja kan jo det
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Fortsett å teste du. Mine ble liksom svakere og svakere, fram til plutselig positiv på CD22 Anonymkode: 0dbe8...089
LolitaLempicka Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2020 Står syklus dag 19 på meg nå i følge flo appen..ja kanskje bare fortsette å teste da tenkte å kjøpe el test på apoteket etterpå å teste flere dager, ville dere gjort det eller skal jeg fortsette med disse jeg har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå