Gå til innhold

Direkte nr til LV oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nummeret til LV oslo går til en internasjonal telwfonservice en eller annen plass i verden. Det er lang ventetid og de kan aldri svare på når ting kommer inn i butikk som ikke er på lager. Sist jeg bestilte en veske via telefon ble jeg oppringt av en ekspeditør i oslobutikken før han sendte vesken. Dette var et mobilnummer som ikke finnes i telefonkatalogen. Nå er det et produkt jeg går å venter på at skal komme på lager å synes det er irriterende å ikke få skikkelige svar fra de engelsktalende telefondamene. Har noen av dere ringt dette mobilnummeret noen gang? Tør ikke prøve, er så redd det er et privatnummer eller at de blir sure. Jeg vet, har flinkpikesyndrom og livredd for å gjøre noe galt🙈

Anonymkode: d50b6...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd dette? 22420076

Anonymkode: b0be4...258

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd dette? 22420076

Nei! Har du brukt det selv?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei! Har du brukt det selv?

Nei ikke prøvd, men står oppført som LV Norge

image.png.186859eb8d61d6656a2553ca46bdaa89.png

Skrevet

Har du prøvd å søke opp mobilnummeret da finner du sikkert ut hvem eieren er.

Anonymkode: feea6...a6b

Skrevet

Jeg har ringt nr som står på Google når man søker på lv Oslo. Snakket med ei norsk dame alle gangene som har kunnet svare på spm om lagerbeholdning og pris osv. 

Anonymkode: 08655...fd3

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du har søkt på? Søker du på louis Vuitton Oslo, og klikker deg inn på louis Vuitton sin hjemmeside med informasjon om Oslo butikken, så står nummeret der. Norskt nummer. Brukt det flere ganger selv uten problemer. 

Skrevet

jeg trodde i farta LV stod for legevakten og at du trengte nummeret litt brennkvikt 😂

Anonymkode: 78b59...a39

Skrevet
7 timer siden, Tbag skrev:

Skjønner ikke helt hva du har søkt på? Søker du på louis Vuitton Oslo, og klikker deg inn på louis Vuitton sin hjemmeside med informasjon om Oslo butikken, så står nummeret der. Norskt nummer. Brukt det flere ganger selv uten problemer. 

Jeg har ringt 22828800. Har ringt sikkert 6 ganger, treffer aldri norske. Helt tydelig at dette er internasjonalt.  Det er det nummeret som kommer opp både på Google og på hjemmesiden deres. 

Skrevet
På 16.10.2020 den 8.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har ringt 22828800. Har ringt sikkert 6 ganger, treffer aldri norske. Helt tydelig at dette er internasjonalt.  Det er det nummeret som kommer opp både på Google og på hjemmesiden deres. 

Jøss så rart, har som sagt brukt det flere ganger og kun kommet til Oslo...Er jo også ett norskt nummer😅 men kanskje de har koblet det det om pga. covid eller noe, vet ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...