Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #41 Del Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Har ikke skrevet noe sted at jeg syns synd på han jeg. Det er sjelden jeg degraderer folk til offer. Jeg fikk stor sympati for at han ble utsatt for offentlig mobbing. Men jeg tipper han klarer seg helt greit 🙂 Oppfører du deg som en tulling så må du være inneforstått med konsekvensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. oktober 2020 #42 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, SoWhat? skrev: Nei, og sånn har det ikke vært heller. Men seriøst. Dette var en helt uskyldig meld noen hespetre fikk og lagde drama ut av. For å mobbe. Jeg vet om en såkalt kjendis som er notorisk utro. Jeg regner med flere vet en del om kjendiser. En løper ikke til avisene med det. Og i 2020 ville ikke avisene ha skrevet om sånt bullshit heller Hvem da...? 🤣 blir jo super nysgjerrig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #43 Del Skrevet 16. oktober 2020 11 minutter siden, BethD skrev: Hvem da...? 🤣 blir jo super nysgjerrig 😅 Sorry 🙂 jeg avslører ikke sånt. Det er i grunnen ikke så interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. oktober 2020 #44 Del Skrevet 16. oktober 2020 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Sorry 🙂 jeg avslører ikke sånt. Det er i grunnen ikke så interessant. Ikke på pm heller? 🥳😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #45 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, BethD skrev: Ikke på pm heller? 🥳😅 Nei 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #46 Del Skrevet 16. oktober 2020 3 timer siden, SoWhat? skrev: Klyse fordi han sendte meld altså? Han var ikke ufin på noen måte. Greit at damene reagerte, at de ikke følte seg "spesielt utvalgt" Men fra det og å kontakte aviser. Det er helt sjukt! Og virkelig sjukt også. Din mening, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #47 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, OGI skrev: Din mening, Hvis du så noe i den meldingen som var ufint, så opplys gjerne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. oktober 2020 #48 Del Skrevet 16. oktober 2020 På 15.10.2020 den 17.57, AnonymBruker skrev: JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a Pia er ikke i slekt med dronning Sonja. Moren hennes giftet seg med nevøen til Sonja og byttet navn til Haraldsen. Det samme gjorde Pia som har en annen far. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 16. oktober 2020 #49 Del Skrevet 16. oktober 2020 På 15.10.2020 den 17.12, amz skrev: Riise gjorde det alle menn hadde gjort om de var i hans sko. Eeeeh, NEI! Bare de med ett jævla oppblåst ego! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. oktober 2020 #50 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det var en trist sak den gangen med så mye negativ publisitet. Har ikke lest boken til JAR men der tar han visstnok opp denne saken med bl.a. Pia og Marna som ikke oppførte seg helt pent https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-hadde-ingen-anelse-om-at-hun-hadde-blitt-sammen-med-en-annen-fyr/68768996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #51 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Justlooking skrev: Det var en trist sak den gangen med så mye negativ publisitet. Har ikke lest boken til JAR men der tar han visstnok opp denne saken med bl.a. Pia og Marna som ikke oppførte seg helt pent https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-hadde-ingen-anelse-om-at-hun-hadde-blitt-sammen-med-en-annen-fyr/68768996 Marna hadde flørtet/meldet med Jon Arne Riise. Og så ga Marna kr til den ekle fyren sin som lurte JAR. Voksent gjort. For noen folk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 17. oktober 2020 #52 Del Skrevet 17. oktober 2020 13 timer siden, SoWhat? skrev: Hvis du så noe i den meldingen som var ufint, så opplys gjerne? Såg ingenting ufint i din melding, du bare sa din mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 17. oktober 2020 #53 Del Skrevet 17. oktober 2020 11 timer siden, SoWhat? skrev: Marna hadde flørtet/meldet med Jon Arne Riise. Og så ga Marna kr til den ekle fyren sin som lurte JAR. Voksent gjort. For noen folk Marna var ung hun også på den tiden, så hvorfor blir JAR unnskyldt med at han var ung da dette skjedde, men ikke Marna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter #54 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 timer siden, OGI skrev: Marna var ung hun også på den tiden, så hvorfor blir JAR unnskyldt med at han var ung da dette skjedde, men ikke Marna? Sant nok. Marna vet jeg lite om, og har ingenting mot henne av det jeg vet. Verre med typen hennes som åpenbart har vært en bølle i alle år. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. oktober 2020 #55 Del Skrevet 17. oktober 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2020 #56 Del Skrevet 17. oktober 2020 (endret) På 15.10.2020 den 17.04, SoWhat? skrev: Jeg hørte på "Gi meg alle detaljer", den nye podcasten til Linnea Myhre. Og i et intervju fortalte hun litt om hva som ville komme fremover. Jeg noterte meg Jon Arne Riises sjekke-sms, og undersøkte saken. Må si at jeg sitter her og lurer på hva i all verden skjedde med det?? Stakkars fyr! Det var privat og alle aviser skrev om det. Tilmed Aftenposten! Var det ren mobbing av han? Ser at det er flere "kjendiskvinner" som står fram, og det er bare Kathrine Sørland (?) som snakker pent om han! Hvem var de andre hespetrærne? Pia Haraldsen osv. Fyf...for noen nek! Og hvordan kunne avisene fråtse så mye i denne saken?? Dette viser bare hvor dypt enkelte damer er villige til å synke bare de får "lov". Så det er ikke bare menn som er dritt her i verden. Endret 17. oktober 2020 av Hr. Aktiv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 23. oktober 2020 #57 Del Skrevet 23. oktober 2020 Har dere hørt podcasten? Hva synes dere? Jeg vil tro at noen av damene som fikk SMS har blitt mer voksne og angrer på at de delte sin versjon av saken med media. Utrolig flaut. Interessant at det blir nevnt at en/noen som stod frem i media angivelig ikke mottok SMS, men sannsynligvis bare benyttet sjansen til å få oppmerksomhet. Stort av Linnea og innrømme at hun selv har bedt JAR om unnskyldning, for ting hun har sagt om han tidligere 👍 (I podcasten «sånn er du» fra denne måneden drar de og frem SMS-skandalen..) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 29. oktober 2020 #58 Del Skrevet 29. oktober 2020 På 15.10.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Han ble jo mobbet når han vokste opp? Og det virker som han tok med seg mye av den sosiale "inkompetansen" fra alle de årene inn i tidlig voksenalder, og mediene - ufyselige mobbere som de ofte er, valgte å bare fortsette på det sporet fordi de luktet at han var litt ustø på enkelte områder. Helt utrolig lite hederlig og ålreit gjort både av dem og de damene som hev seg på. Synes oppriktig synd på Riise, han har fått gjennomgå og tålt mye- synd han har så dårlig smak i damer bare:p Han hadde fortjent bedre. Anonymkode: ff309...050 Ja han har elendig smak i damer og har gjort mye idiotisk. Han var utro med skandalemodellen Jordan mens kone nr 2 Maria Elvegård satt hjemme med deres nyfødte sønn blant annet. Han velger seg pene pyntedukker fulle av fillers igjen og igjen, og han får barn med dem alle. Det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå