AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #21 Del Skrevet 15. oktober 2020 JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 15. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hvordan kunne han tro at dette IKKE kom til å bli kjent! Sender lik sjekke-sms til en haug kjendiser. Kvinnet snakker sammen liksom. Anonymkode: f6098...f28 Noen kontaktet avisene. Hvem tror du det var? Det hadde sikkert blitt rykter som det var med Northug nå, men *kjent* burde det absolutt ikke blitt. Og det er snakk om omfanget her! Herregud, det er jo helt vilt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 15. oktober 2020 #23 Del Skrevet 15. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a Og hva er legitimt å spre? Brev? SMS? Nakenbilder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 16. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gidder aldri å følge med på søppel fra Linnea Myhre... Anonymkode: 0ddec...e7e Saklig. Dette handlet ikke om henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 16. oktober 2020 #25 Del Skrevet 16. oktober 2020 Husker godt den stormen, og hvordan han ble uthengt over alt. Overrasker meg at det fortsatt blir nevnt på TV/radio når de skal ramse opp hva han er kjent for, «og så var det noen SMS-er. Hahaha!». Akkurat som om det var noe vesentlig eller noe morsomt med den saken. Journalistene som skrev artiklene burde vært flaue, og det samme burde kvinnene som sladret til media vært. Artiklene om Riise er lavmål, og sørger egentlig kun for å sette journalistene og avisene i samme søppelboks som «se og hør». Ingen tvil om at JAR har vært og fortsatt er journalistenes hakkekylling. Tragisk. Jeg synes han fremstår som en tvers igjennom omtenksom og snill person, og det samme inntrykket har jeg av kona hans. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #26 Del Skrevet 16. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a Og derfor skal JAR ha lov til å sende samme kleine SMS med dårlig språk til kjendiskvinner han ikke hadde hilst på en gang allerede i 2005? Han fortjente skiten han fikk den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. oktober 2020 #27 Del Skrevet 16. oktober 2020 35 minutter siden, OGI skrev: Og derfor skal JAR ha lov til å sende samme kleine SMS med dårlig språk til kjendiskvinner han ikke hadde hilst på en gang allerede i 2005? Han fortjente skiten han fikk den gangen. Helt enig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #28 Del Skrevet 16. oktober 2020 5 minutter siden, Orly skrev: Helt enig Fyren var ei klyse som ung, og damerne reagerte på det med rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 16. oktober 2020 38 minutter siden, OGI skrev: Fyren var ei klyse som ung, og damerne reagerte på det med rette. Klyse fordi han sendte meld altså? Han var ikke ufin på noen måte. Greit at damene reagerte, at de ikke følte seg "spesielt utvalgt" Men fra det og å kontakte aviser. Det er helt sjukt! Og virkelig sjukt også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. oktober 2020 #30 Del Skrevet 16. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a Å så da kan man ha hvilken som helst oppførsel altså ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16. oktober 2020 #31 Del Skrevet 16. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: JAR var en dyktig fotballspiller som fikk til noe. Han gjorde en prestasjon bare et fåtall mennesker er i stand til å gjøre rent sportslig sett. Å offentliggjøre meldingene er bare et lavmål. Hva har Pia Haraldsen uttrettet utover å være i slekt med Dronning Sonja? Fint lite spør du meg. Anonymkode: 164f8...d3a Pia Haraldsen har alltid virket ekstremt høy på seg selv, og gikk vel ut i media med dette fordi hun ville stille JAR i en offentlig gapestokk som hevn for at han - en rødhåret gjennomsnittsmann, tillot seg å sende sjekke-sms til selveste henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Prøver igjen* Skrevet 16. oktober 2020 #32 Del Skrevet 16. oktober 2020 Hvorfor skal Myhre rippe opp igjen i dette 15 år senere?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #33 Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) 9 minutter siden, *Prøver igjen* skrev: Hvorfor skal Myhre rippe opp igjen i dette 15 år senere?! Det handler om hvor mye mer drama det var på den tiden. Hva som skapte overskrifter og ga mye omtale av såkalt "kjendisstoff" Hun sa også at dette var et spark til mediene på den tiden. Endret 16. oktober 2020 av SoWhat? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #34 Del Skrevet 16. oktober 2020 Synes forøvrig Linnea Myhre er en like diffus person som Pia Haraldsen, sånn rent personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2020 #35 Del Skrevet 16. oktober 2020 John Arne Riise var ikke akkurat en som styrte unna drama og medieoppmerksomhet og gikk innfor å holde en lav offentlig profil selv på den tiden. Det var jo sterkt medvirkende til at det ble en så stor sak i utgangspunktet - søker du pressens oppmerksomhet når det passer deg, vil du i større grad være interessant også når noe ikke går din vei (særlig når du i så stor grad forårsaker det selv). Dessuten var fokuset så hvidt jeg husker ikke så mye på at det ble oppfattet som trakasserende og krenkende, men at han framsto som en innbilsk narr med i overkant stort ego - han ble først og fremst ledd av. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, Daria skrev: John Arne Riise var ikke akkurat en som styrte unna drama og medieoppmerksomhet og gikk innfor å holde en lav offentlig profil selv på den tiden. Det var jo sterkt medvirkende til at det ble en så stor sak i utgangspunktet - søker du pressens oppmerksomhet når det passer deg, vil du i større grad være interessant også når noe ikke går din vei (særlig når du i så stor grad forårsaker det selv). Dessuten var fokuset så hvidt jeg husker ikke så mye på at det ble oppfattet som trakasserende og krenkende, men at han framsto som en innbilsk narr med i overkant stort ego - han ble først og fremst ledd av. Janteloven altså. Ingen grunn til å bli mobbet offentlig. Så rart at noen alltid finner det "forståelig"... ikke ok. Blir interessant å høre om alle detaljene da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #37 Del Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Janteloven altså. Ingen grunn til å bli mobbet offentlig. Så rart at noen alltid finner det "forståelig"... ikke ok. Blir interessant å høre om alle detaljene da. Så pressen skulle bare være til stede når JAR ønsket det selv? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 16. oktober 2020 4 minutter siden, Ezio skrev: Så pressen skulle bare være til stede når JAR ønsket det selv? 🙂 Nei, og sånn har det ikke vært heller. Men seriøst. Dette var en helt uskyldig meld noen hespetre fikk og lagde drama ut av. For å mobbe. Jeg vet om en såkalt kjendis som er notorisk utro. Jeg regner med flere vet en del om kjendiser. En løper ikke til avisene med det. Og i 2020 ville ikke avisene ha skrevet om sånt bullshit heller 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #39 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Nei, og sånn har det ikke vært heller. Men seriøst. Dette var en helt uskyldig meld noen hespetre fikk og lagde drama ut av. For å mobbe. Finnes ikke synd på JAR. Han er tross alt blitt millionær av å spille fotball. Eller nei vent, han var jo dum nok til å kaste bort det også, så han må være med på bloggerne 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Ezio skrev: Finnes ikke synd på JAR. Han er tross alt blitt millionær av å spille fotball. Eller nei vent, han var jo dum nok til å kaste bort det også, så han må være med på bloggerne 😉 Har ikke skrevet noe sted at jeg syns synd på han jeg. Det er sjelden jeg degraderer folk til offer. Jeg fikk stor sympati for at han ble utsatt for offentlig mobbing. Men jeg tipper han klarer seg helt greit 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå