Gå til innhold

Jon Arne Riises sjekke-sms i 2005

SoWhat?

Anbefalte innlegg

Jeg hørte på "Gi meg alle detaljer", den nye podcasten til Linnea Myhre. Og i et intervju fortalte hun litt om hva som ville komme fremover. Jeg noterte meg Jon Arne Riises sjekke-sms, og undersøkte saken. Må si at jeg sitter her og lurer på hva i all verden skjedde med det?? Stakkars fyr! 

Det var privat og alle aviser skrev om det. Tilmed Aftenposten! Var det ren mobbing av han? Ser at det er flere "kjendiskvinner" som står fram, og det er bare Kathrine Sørland (?) som snakker pent om han! Hvem var de andre hespetrærne? Pia Haraldsen osv. Fyf...for noen nek! 

Og hvordan kunne avisene fråtse så mye i denne saken?? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg hørte på "Gi meg alle detaljer", den nye podcasten til Linnea Myhre. Og i et intervju fortalte hun litt om hva som ville komme fremover. Jeg noterte meg Jon Arne Riises sjekke-sms, og undersøkte saken. Må si at jeg sitter her og lurer på hva i all verden skjedde med det?? Stakkars fyr! 

Det var privat og alle aviser skrev om det. Tilmed Aftenposten! Var det ren mobbing av han? Ser at det er flere "kjendiskvinner" som står fram, og det er bare Kathrine Sørland (?) som snakker pent om han! Hvem var de andre hespetrærne? Pia Haraldsen osv. Fyf...for noen nek! 

Og hvordan kunne avisene fråtse så mye i denne saken?? 

HELT enig med deg. Det var offentlig uthenging av en ung gutt. Ikke pent.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Unika skrev:

HELT enig med deg. Det var offentlig uthenging av en ung gutt. Ikke pent.

Ble helt satt ut av det jeg leste! Får vel mer info i podcasten. Hun (Linnea) sa at pressen har skjerpet seg siden den gang. Det er jammen bra. Det jeg leste var liksom ikke noe jeg forbinder med norske aviser!  Heller engelske som er verstingene i omtale av mennesker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var superkjendis, rik og populær. Så klart sjekket han opp damer. Det han gjorde er ingenting i forhold til hva andre fotballspillere gjør. Bare søk opp maxi lopez og icardi.

Det han gjorde var ikke galt, men for noen nek de damene var. Riise gjorde det alle menn hadde gjort om de var i hans sko. Det er selfølgelig helt naturlig å vise interesse for det motsatte kjønn 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR virker som en skikkelig bra mann. Han har nok slitt med mye komplekser som ung og ung voksen, men har virkelig vokst opp og blitt en ydmyk mann.

Dessverre var han en yndling for avisene av feil grunner, de elsket å hate han.

Anonymkode: 28efb...0d4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amz skrev:

Han var superkjendis, rik og populær. Så klart sjekket han opp damer. Det han gjorde er ingenting i forhold til hva andre fotballspillere gjør. Bare søk opp maxi lopez og icardi.

Det han gjorde var ikke galt, men for noen nek de damene var. Riise gjorde det alle menn hadde gjort om de var i hans sko. Det er selfølgelig helt naturlig å vise interesse for det motsatte kjønn 

Han var jo ikke frekk eller noe i meldingene heller! Fatter ikke at han fikk gjennomgå så mye for noe så bagatellmessig. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JAR virker som en skikkelig bra mann. Han har nok slitt med mye komplekser som ung og ung voksen, men har virkelig vokst opp og blitt en ydmyk mann.

Jeg vet ærlig talt ikke mye om han. Eller NÅ vet jeg mer 🙂 ser søren ikke hva som trigget avisene sånn. Må si jeg fikk veldig stor sympati med han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sånt et grusomt overgrep om en mann prøver seg på ei dame, hvordan skal vi formere oss egentlig? Med sæd fra Danmark og med noen få menn fra tinder som blir valgt ut?

Det var bedre før 😅

Anonymkode: a041b...97f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han sendte samme teite sjekke sms til halve kjendisnorge, da må man jammen tåle litt harselering. For 15 år siden var krenke krakken litt bedre gjemt, nå er jo alt sjokkerende 🙄.

Anonymkode: d5fcf...139

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble jo mobbet når han vokste opp? Og det virker som han tok med seg mye av den sosiale "inkompetansen" fra alle de årene inn i tidlig voksenalder, og mediene - ufyselige mobbere som de ofte er, valgte å bare fortsette på det sporet fordi de luktet at han var litt ustø på enkelte områder. Helt utrolig lite hederlig og ålreit gjort både av dem og de damene som hev seg på.

Synes oppriktig synd på Riise, han har fått gjennomgå og tålt mye- synd han har så dårlig smak i damer bare:p Han hadde fortjent bedre.

Anonymkode: ff309...050

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså han sendte samme teite sjekke sms til halve kjendisnorge, da må man jammen tåle litt harselering. For 15 år siden var krenke krakken litt bedre gjemt, nå er jo alt sjokkerende 🙄.

Tåle *litt* harselering? Leste du alle skriveriene. Og den fæle Bureø som lot som om han var Marna, og lurte han. Fyf...kjempefestlig.

Det var ikke det vettu.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ble jo mobbet når han vokste opp? Og det virker som han tok med seg mye av den sosiale "inkompetansen" fra alle de årene inn i tidlig voksenalder, og mediene - ufyselige mobbere som de ofte er, valgte å bare fortsette på det sporet fordi de luktet at han var litt ustø på enkelte områder. Helt utrolig lite hederlig og ålreit gjort både av dem og de damene som hev seg på.

Synes oppriktig synd på Riise, han har fått gjennomgå og tålt mye- synd han har så dårlig smak i damer bare:p Han hadde fortjent bedre.

Anonymkode: ff309...050

Ok. Håper alle som hang seg på den gangen gremmer seg hardt! Offentlig mobbing er bare så utrolig lavmål. En synker ikke lenger ned enn det syns jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Meldingene man sender er jo private selv om de blir sendt til flere. 

Alle har rett på et privatliv, også kjendiser. 

Anonymkode: 05360...dd3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ydmyk, er for han et alt for vanskelig ord til at JAR kan bli det.

Anonymkode: aea03...de1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Håper alle som hang seg på den gangen gremmer seg hardt! Offentlig mobbing er bare så utrolig lavmål. En synker ikke lenger ned enn det syns jeg. 

det er ikke mobbing, når man omtaler fakta.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omtaler fakta? Hva faen har avisene med dette å gjøre? Hvorfor ville de enfoldige damene som fks Pia Haraldsen informere avisene om dette? Hallo

Tror ikke du skjønner en døyt av dette

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mobbing har ingen ting med fakta/ikke-fakta å gjøre, men med maktforhold. Mange mot en, eller "sterk" mot svak. Om man har mulighet til å forsvare seg.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ydmyk, er for han et alt for vanskelig ord til at JAR kan bli det.

Og der er AB aea03...de1 tilbake i mobbesporet, er det pressen som forsvarer seg? Nei, man må jo ha litt vett selv for å bli journalist. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvordan kunne han tro at dette IKKE kom til å bli kjent!  Sender lik sjekke-sms til en haug kjendiser. Kvinnet snakker sammen liksom.

Anonymkode: f6098...f28

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tiuren skrev:

Mobbing har ingen ting med fakta/ikke-fakta å gjøre, men med maktforhold. Mange mot en, eller "sterk" mot svak. Om man har mulighet til å forsvare seg.  

jo. for gjør du et kukstykke som offentlig person og det offentlige omtaler det i media, så er det ikke mobbing.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...