AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Slo opp med dama for to år siden. Spurte henne om vi skulle gifte oss, og hun sa ja. Men viste seg at hun egentlig ikke hadde lyst og var utro. I løpet av 12 måneder før vi slo opp så skjedde følgende ting, - jeg hjalp henne med husleie en måned. Hun maste hele tiden om at hun skulle betale tilbake men gjorde aldri det. - Jeg kjøpte sony gameboy type greie til henne som hun ga i gave til lillebroren. Hun skulle betale meg for den, men gjorde det aldri. - glemte igjen en dyr elektronisk enhet hos henne. Hun sa hun skulle levere den tilbake, men gjorde det aldri. Hadde noe sporadisk kontakt med henne i et halvt år etter at det ble slutt. Ingenting etter det. Så det jeg lurer på er, hvorfor utviste hun ikke litt verdighet og selvrespekt, og selv tok initiativ til å betale meg tilbake i løpet av det halve året vi hadde kontakt etter bruddet? Er dette normalt oppførsel fra kvinner? Ps, ønsker henne ikke tilbake, er med ny dame nå og har det mye bedre. Anonymkode: cad50...fd4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Du får se på det som en lærepenge. Har selv en eks som skylder meg masse penger, men er bare glad jeg er kvitt ham, tenker ikke på pengene Anonymkode: c4296...f45 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Her er det ikke noen kjønnsforskjeller, tror jeg. Jeg er kvinne og har hatt to ekser som skylder meg penger (glemt for lenge siden, ikke noe jeg tenker på). Anonymkode: 2e5c2...f9a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Send henne faktura med 15 betalingsfrist. Husk å skriv hva det gjelder. Fortsatt ikke mottatt betaling? Send purring på faktura. Føy til purregebyr på 75 kroner. Fortsatt ikke mottatt betaling? Send inkassovarsel. Føy til enda et purregebyr på 75 kroner. Informer i varselet at saken blir send til namsmann hvis det ikke blir betalt. Anonymkode: ecb6c...463
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Dette min gode mann kan du avskrive som tap. Se på det positivt, tenk hvor mye denne personen hadde kostet deg om forholdet fortsatte, du kom faktisk billig unna! Lykke til med ny dame btw. Anonymkode: 10c82...d6e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slo opp med dama for to år siden. Spurte henne om vi skulle gifte oss, og hun sa ja. Men viste seg at hun egentlig ikke hadde lyst og var utro. I løpet av 12 måneder før vi slo opp så skjedde følgende ting, - jeg hjalp henne med husleie en måned. Hun maste hele tiden om at hun skulle betale tilbake men gjorde aldri det. - Jeg kjøpte sony gameboy type greie til henne som hun ga i gave til lillebroren. Hun skulle betale meg for den, men gjorde det aldri. - glemte igjen en dyr elektronisk enhet hos henne. Hun sa hun skulle levere den tilbake, men gjorde det aldri. Hadde noe sporadisk kontakt med henne i et halvt år etter at det ble slutt. Ingenting etter det. Så det jeg lurer på er, hvorfor utviste hun ikke litt verdighet og selvrespekt, og selv tok initiativ til å betale meg tilbake i løpet av det halve året vi hadde kontakt etter bruddet? Er dette normalt oppførsel fra kvinner? Ps, ønsker henne ikke tilbake, er med ny dame nå og har det mye bedre. Anonymkode: cad50...fd4 Da har du vel selv skjønt at ikke alle kvinner er sånn? Anonymkode: 323e8...930
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Aldri lån ut mer penger enn du vil gi bort. Disse pengene kan du føre rett på tapskonto. Anonymkode: b5002...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå