vixen Skrevet 29. juli 2005 #21 Skrevet 29. juli 2005 Så lenge favorittbh'en min ikke har tilhørende truse, blir det ofte slik at det ikke matcher helt i stoff og stil, men matcher som regel farge.
Pepita Skrevet 29. juli 2005 #22 Skrevet 29. juli 2005 Svært sjelden! Har så få bh`er som passer, så da blir det litt vanskelig som regel!
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #23 Skrevet 29. juli 2005 Sjeldent jeg får undertøyet til å matche, er mer opptatt av at det skal passe under klærne jeg skal ha på meg
Tjorven Skrevet 29. juli 2005 #24 Skrevet 29. juli 2005 Når jeg handler, kjøper jeg ofte sett og prøver å bruke det sammen. Men det er jo ikke alltid antrekkene tilsier at man kan det.
Pleier Skrevet 29. juli 2005 #25 Skrevet 29. juli 2005 Sjeldent at det matcher. Men prøver så godt jeg kan å finne machende undertøy, men det mangler strørrelsen min i en av delene som oftest.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2005 #26 Skrevet 29. juli 2005 Det er ikke alle bh'ene jeg har som har tilhørende truse, og heller ikke alle trusene mine har tilhørende bh - så da blir det som regel ikke at jeg bruker "sett" - men jeg prøver å matche fargene da, sjelden at jeg bruker sort bh og hvit truse, og omvendt. K
*melis* Skrevet 30. juli 2005 #27 Skrevet 30. juli 2005 Jeg matcher som regel ikke bh & truse. Synes egentlig ikke det er så mye mer sexy med matchende undertøy jeg. Men i spesielle anledninger kan det jo være fint med et skikkelig sexy sett
aline Skrevet 30. juli 2005 #28 Skrevet 30. juli 2005 eier ikke ei truse til noen av bh'ene mine jeg... som andre har vært inne på, så passer jeg på at undertøyet passer til de klærne jeg har over i farge, og ofte går det dårlig sammen med å matche undertøyet. dessuten bruker jeg så godt som kun truser i bomull, men har ingen bher i bomull. tanken blir litt forskjellig, bhene er viktig at skaper god form og sitter godt og ikke synes igjennom med for mye blonder og stæsj om mulig. stoffet er ikke like viktig, da det skal litt til å få sopp og annet på puppene selv om det ikke er naturstoff. undertøy er passform og at det faktisk er naturstoff det viktigste.
pusla Skrevet 30. juli 2005 #29 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har noen sett, kjøper som regel to truser til, og de passer jeg på å bruke sammen. Men har mye som ikke matcher også, og det er ikke så veldig nøye sånn til daglig. Viktigere at undertøyet ikke synes gjennom klærne, som flere andre her også har vært inne på.
Sommerfugl Skrevet 30. juli 2005 #30 Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker undertøy i samme sett hvis det passer til klærne jeg skal ha. Hvis ikke finner jeg noe som passer sammen.
Gjest Emma J Skrevet 30. juli 2005 #31 Skrevet 30. juli 2005 Kall meg gjerne perfeksjonist eller rar,men jeg synes det ser litt "lite gjennomført" ut med en rød bomulls-truse og en svart blonde-bh. Jeg bruker minst samme farge eller stoff. Om jeg bruker en blonde-bh,bruker jeg truse i samme stoff. Det er jo vanligvis ikke noe problem og finne ting som matcher for jeg kjøper vanligvis "sett" eller undertøy jeg ser matcher. Dessuten bruker jeg ikke andre farger enn svart,hvit, rødfarger og rosafarger og skjelden noe anet enn blondeundertøy....så tar ikke mange minuttene om morgenen
*M* Skrevet 30. juli 2005 #32 Skrevet 30. juli 2005 Jeg matcher helt ufrivillig. Svart og svart f.eks, men kjøper ikke sett med lik BH og truse.
Gjest Emera Skrevet 30. juli 2005 #33 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har ingen sett med BH og truse, men jeg prøver å holde dem i samme stil. Men det gjør ikke noe om det ikke matcher en dag hos meg heller. Skulle det by seg en Anledning (med stor A...) så hadde det vel vært greit med et lekkert sett, da.
LilleMy Skrevet 30. juli 2005 #34 Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker sett til pynt og om jeg vet det skal frem i lyset :blunke1: , mens til hverdags bruker jeg det som måtte passe seg i forhold til det jeg har på meg.
Veslejenta Skrevet 30. juli 2005 #35 Skrevet 30. juli 2005 Jeg noen sett, disse er dyre, og brukes kun når det er spesielle anledninger. Problemet er at jeg har litt spesiell BH-størrelse, og må gå i dyre forretninger for å få kjøpt i riktig størrelse. Truser kjøper jeg gjerne mange av om gangen, og da i rimeligere butikker.
Pauline Skrevet 30. juli 2005 #36 Skrevet 30. juli 2005 Stort sett matcher jeg dem, men jeg bruker bare string truser, så jeg har noen helt enkle sorte og hvite slike som jeg kan bruke til sort eller hvit bh i tillegg. Kjøper aldri bare bh, må kjøpe to truser til og.
Gjest Darcy Skrevet 1. august 2005 #38 Skrevet 1. august 2005 Til hverdags bryr jeg meg katten om undertøyet matcher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå