Gjest Revenka Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 I går shoppa jeg noen BH-er på salg, men de hadde ikke flere truser igjen. Jeg liker best å kjøpe sett, for jeg føler meg mer gjennomført og mer sexy når jeg bruker matchende truse og BH. Hva bruker du? Tenker du på sett i det hele tatt eller tar du på deg det som ligger øverst i skuffen? Når jeg shopper pleier jeg å kjøpe et par truser (en g-streng og en boxer) til hver BH. Så har jeg litt å velge i.
Gjest Hel Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Jeg tenker skjeldent over det for jeg kjøper aldri bher (finnes ikke i min størrelse). Har 4 stykker eller no og de kom ikke med noe sett.
Arkana Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Nei, jeg bryr meg aldri om det matcher. Det meste av undertøyet mitt er svart eller hvitt, så som oftest matcher det i fargen uansett. Er ikke glad i undertøy med mye blonder, mønstre e.l., så da har det så lite å si om trusa og BH'en kommer fra samme sett uansett, det enkle er det beste.
Gjest Dilla Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 Ja jeg "må" ha BH og truser som matcher. Jeg gjør som deg og kjøper to truser for hver BH.
Gjest Milah Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Jeg prøver å matche som best jeg kan, men ser ikke på det som noen krise hvis det er et par dager jeg ikke har matchende undertøy!
Gjest Melk Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Jeg tenker skjeldent over det for jeg kjøper aldri bher (finnes ikke i min størrelse). Har 4 stykker eller no og de kom ikke med noe sett. ← Hva bruker du? Har du vært på la Lina eller tilsvarende butikk?
Rosenrød Skrevet 28. juli 2005 #7 Skrevet 28. juli 2005 Jeg liker også best å matche, og kjøper som regel tre truser per bh.
Gjest Leola Skrevet 28. juli 2005 #8 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nei, det tenker jeg aldri over. Synes det er viktigst at undertøyet passer til klærne slik at jeg ikke går med svart truse under hvit bukse eller svart BH under hvit bluse. Ofte har jeg hvit bukse og svart bluse (eller omvendt) - da sier det seg selv at jeg ikke kan ha truse og BH som matcher hverandre Jeg bruker heller aldri lyse BH`er under mørke overdeler da jeg har opplevd at fargen smitter av. Endret 28. juli 2005 av Leola
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #9 Skrevet 28. juli 2005 Nope! Ser på det som to uavhengige plagg. Det viktige med BH`n er hvordan den passer og at den er ok til den overdelen den skal være under. Truser er dusinvare.. Og de gangene jeg tenker over dem er det pga plagget jeg skal ha over osv, ikke BH`n Ser ikke mer logikk i å matche BH og trusen enn i å matche sokker og strømpebukse under buksa..
Gjest Hel Skrevet 28. juli 2005 #10 Skrevet 28. juli 2005 Hva bruker du? Har du vært på la Lina eller tilsvarende butikk? ← Har ikke vært på LaLina og vet ikke om noen like butikker hvor jeg bor. Er ikke de butikkene bare for de som bruker veldig store størrelser da?
minnea Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 Nei er ikke så nøye på det.. Jeg har jo selvfølgelig sett, men jeg må ikke bruke dem sammen. Men hvis jeg f.eks skal ut føler jeg meg mer gjennomført hvis jeg har sett, men til vanlig er jeg ikke så nøye nei. Det kommer jo ann på også hva jeg har over som flere skriver her.
Tusseline Skrevet 28. juli 2005 #12 Skrevet 28. juli 2005 Nei, det tenker jeg sjelden over. Hender jeg gjör det naar jeg skal pynte meg litt ekstra opp. Dessuten er det et evig kav for meg aa finne BH som passer, og det er ikke ofte det fölger truse med.
Gjest allium Skrevet 28. juli 2005 #13 Skrevet 28. juli 2005 Nei, det tenker jeg sjelden over. Hender jeg gjör det naar jeg skal pynte meg litt ekstra opp. Dessuten er det et evig kav for meg aa finne BH som passer, og det er ikke ofte det fölger truse med. ← Samme her. Bh'er kjøpes på LaLina, og selv om det hender de har matchende truser, blir det altfor dyrt. Så jeg holder meg som regel til å matche farger.
Dagoberta Skrevet 28. juli 2005 #14 Skrevet 28. juli 2005 Ofte er jeg ikke så nøye på det, men hvis jeg vil føle meg fin, eller det er en sjanse for at jeg får vist frem undertøyet mitt (skjer ikke så ofte, da, siden jeg er singel ), passer jeg på at truse og bh matcher.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Jeg foretrekker truser i bomull (hipster/boxer), men BH må jeg ha i et mere stabilt stoff. Blir lite matching, men forsøker å holde undertøyet i ca samme stil.
Gjest Melk Skrevet 28. juli 2005 #16 Skrevet 28. juli 2005 Har ikke vært på LaLina og vet ikke om noen like butikker hvor jeg bor. Er ikke de butikkene bare for de som bruker veldig store størrelser da? ← Neinei, på La lina har de str 65 AA og oppover. For alt ejg vet kan det hende de har mindre også.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #17 Skrevet 28. juli 2005 Jeg matcher alltid. Har en god del undertøy og kjøper alltid sett. Kan ikke fordra string, men kjøper alltid vanlig truse eller boxer til, avogtil begge deler
Gjest seroxata Skrevet 28. juli 2005 #18 Skrevet 28. juli 2005 matcher så sant jeg kan, føler meg mye mer sexy da
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #19 Skrevet 28. juli 2005 Jeg prøver å matche som best jeg kan, men ser ikke på det som noen krise hvis det er et par dager jeg ikke har matchende undertøy! ← Som jeg prøvde å formulere det selv!
:-) anna Skrevet 28. juli 2005 #20 Skrevet 28. juli 2005 Her i huset går det i supersexy amme-BHer for tiden... Men før i tiden... da puppene mine var mine og annamannens alene... DA brukte jeg ofte matchende truse og BH. I allefall kjøpte jeg to truser for hver BH. Og kanskje gjør jeg det igjen en gang... om puppene mine noen gang slutter å være matstasjon... (og dessuten greier å bestemme seg for hvilken størrelse de vil være... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå