AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Har lagt merke på andre menn, når dem spytter og runker, så er kuken våt nesten konstant.. Den blir ikke tørr så fort. Men når jeg gjør det på min, så blir den tørr etter bare et par 20 sekunder.. Liksom hodet blir ekstremt tørt. Har ganske tykk forhud så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre? Anonymkode: bd61b...414
Bamseklemmer Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Du har svekket precum-produskjon, altså det blanke væsken som klargjør urinrøret før utløsning. Kan sammenlignes med kvinnens "fittesaft"
Gjest Bamse20 Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 1 hour ago, Bamseklemmer said: Du har svekket precum-produskjon, altså det blanke væsken som klargjør urinrøret før utløsning. Kan sammenlignes med kvinnens "fittesaft" kan man gjøre noe med det for og få bedre?
Gjest Theo_1 Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke på andre menn, når dem spytter og runker, så er kuken våt nesten konstant.. Den blir ikke tørr så fort. Men når jeg gjør det på min, så blir den tørr etter bare et par 20 sekunder.. Liksom hodet blir ekstremt tørt. Har ganske tykk forhud så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre? Anonymkode: bd61b...414 Du har lagt merke til det ja. kan være forskjell i spyttet konsistens.
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 9 timer siden, Bamse20 skrev: kan man gjøre noe med det for og få bedre? Vet ikke helt hva jeg skal si om det, men det kommer nok av hyppig bruk, mye ereksjoner, edging, knipeøvelser, etc...
Gjest Theo_1 Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 12 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Vet ikke helt hva jeg skal si om det, men det kommer nok av hyppig bruk, mye ereksjoner, edging, knipeøvelser, etc... Nei nå porrer jeg meg til sengs, K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå