Gå til innhold

våt kuk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke på andre menn, når dem spytter og runker, så er kuken våt nesten konstant.. Den blir ikke tørr så fort.

Men når jeg gjør det på min, så blir den tørr etter bare et par 20 sekunder.. Liksom hodet blir ekstremt tørt. Har ganske tykk forhud så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre?

Anonymkode: bd61b...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har svekket precum-produskjon, altså det blanke væsken som klargjør urinrøret før utløsning. Kan sammenlignes med kvinnens "fittesaft"

Gjest Bamse20
Skrevet
1 hour ago, Bamseklemmer said:

Du har svekket precum-produskjon, altså det blanke væsken som klargjør urinrøret før utløsning. Kan sammenlignes med kvinnens "fittesaft"

kan man gjøre noe med det for og få bedre?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke på andre menn, når dem spytter og runker, så er kuken våt nesten konstant.. Den blir ikke tørr så fort.

Men når jeg gjør det på min, så blir den tørr etter bare et par 20 sekunder.. Liksom hodet blir ekstremt tørt. Har ganske tykk forhud så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre?

Anonymkode: bd61b...414

Du har lagt merke til det ja. :) kan være forskjell i spyttet konsistens. 

Skrevet
9 timer siden, Bamse20 skrev:

kan man gjøre noe med det for og få bedre?

Vet ikke helt hva jeg skal si om det, men det kommer nok av hyppig bruk, mye ereksjoner, edging, knipeøvelser, etc...

Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal si om det, men det kommer nok av hyppig bruk, mye ereksjoner, edging, knipeøvelser, etc...

Nei nå porrer jeg meg til sengs, K :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...