Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg ikke burde klage, men har det skikkelig tungt om dagen. Er 36 uker på vei og jeg er så utrolig lei.

Er helt utslitt, sliten hele tiden uansett hva jeg gjør (er sykemeldt, så gjør ikke stort). Sover utrolig dårlig, masse halsbrann. Pga. korona og stort smittetrykk i kommunen vår, er jeg bare hjemme. Dagene går til å være med barnet vi har fra før, men alt er jo likt - dag ut og dag inn. For inntil litt siden holdt jeg meg opptatt med husarbeid, strikking og forberedelser til babyen. Men nå er alt så utrolig tungt.. ligger bare her til barnet vårt er hjemme fra skolen. 

Og så har jeg lagt på meg så utrolig mye. 18 kilo... Kjenner ikke igjen meg selv og føler meg så utrolig ufresh. Vet jo det går over... men blir litt trist av at jeg er blitt sånn. Vanligvis er jeg superaktiv, trener masse, har fullt av energi og er slank og godt trent. Men alt dette forsvant rimelig fort. Og nå er jeg bare lei.

Sorry, jeg måtte bare ha en utblåsning. Føles som jeg aldri kommer i mål... selv om jeg vet at jeg nærmer meg nå. Håper bare virkelig jeg slipper å gå over tiden... 

Noen andre som er lei??

Anonymkode: 9b90f...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg var så sur dagen før termin. Sur som ei potte, og trodde jeg skulle gå langt over termin. Den natta startet fødselen😂 

Se fram til permisjonstart nå, og prøv og forbered deg til livet med baby. Sov en. God dupp midt på dagen, gå en lang tur og spis sunne gode ting som for deg glede. Snart er du i mål, og jeg lover deg at det er verdt det!

Anonymkode: 57d35...8c2

Skrevet

Samme her.... 

40 + 4, holder på å klikke. Alt er vondt, stor som en hval, sulten og kvalm om hverandre. Greier ikke ta opp noe fra gulvet engang. 

Anonymkode: ff7b8...1cd

Skrevet

Samme her, så tung og sliten og drittlei alt. Og jeg er bare 28 uker 😩

Anonymkode: 01802...b1c

Skrevet

Same! Termin i går.... har egentlig lyst til å bare legge meg ned å grine. Trur ungen må hales ut, han trives alt for godt inni her. 

Anonymkode: fafe0...ad6

Skrevet

Jeg savner å gå gravid jeg, selv om det var tungt og jeg var lei😅 Prøv å se der litt i perspektiv, Ts. Om dette er siste gang du går gravid (?) så prøv å nyt det som best du kan :) 

Skrevet

Blir godt når det er over ☺️ Er det første barn så er min beste anbefaling å bare hvile mye. Det får du ikke igjen. 

med siste mann gikk jeg 10 dager over, ble satt i gang og fødet en 4,5kg baby ut vaginalt. Fryktelig tungt å gå så lenge gravid med en så tung baby i magen. 

Anonymkode: 69af7...a8d

Skrevet
På 15.10.2020 den 14.27, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg ikke burde klage, men har det skikkelig tungt om dagen. Er 36 uker på vei og jeg er så utrolig lei.

Er helt utslitt, sliten hele tiden uansett hva jeg gjør (er sykemeldt, så gjør ikke stort). Sover utrolig dårlig, masse halsbrann. Pga. korona og stort smittetrykk i kommunen vår, er jeg bare hjemme. Dagene går til å være med barnet vi har fra før, men alt er jo likt - dag ut og dag inn. For inntil litt siden holdt jeg meg opptatt med husarbeid, strikking og forberedelser til babyen. Men nå er alt så utrolig tungt.. ligger bare her til barnet vårt er hjemme fra skolen. 

Og så har jeg lagt på meg så utrolig mye. 18 kilo... Kjenner ikke igjen meg selv og føler meg så utrolig ufresh. Vet jo det går over... men blir litt trist av at jeg er blitt sånn. Vanligvis er jeg superaktiv, trener masse, har fullt av energi og er slank og godt trent. Men alt dette forsvant rimelig fort. Og nå er jeg bare lei.

Sorry, jeg måtte bare ha en utblåsning. Føles som jeg aldri kommer i mål... selv om jeg vet at jeg nærmer meg nå. Håper bare virkelig jeg slipper å gå over tiden... 

Noen andre som er lei??

Anonymkode: 9b90f...ad6

Du burde spørre om du kan få somac tabletter av legen. Funker som et under for meg, jeg er også veldig plaget av halsbrann 

Skrevet

Er bare sunt med en utblåsning innimellom. 
prøv å senk alle krav til deg selv en stund fremover. La huset og Alt man burde gjort ligge. Gjør det du har lyst til. 

du er mye sterkere og holder ut så mye, Enn du er klar over, vær stolt av deg selv, du jobber masse!! Hele tiden!! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var helt lik! Man skal ikke like å gå gravid mot slutten, det er naturlig. 

Tenk på at du faktisk trenger å ligge på sofaen til barnet kommer hjem fra skolen. Angående vekt så er det normalt å føle seg gigantisk og fæl, det som fungerte for meg var mye egenpleie. Jeg dusjet ofte for å føle meg vel, smurte meg med kremer som luktet godt (blir lite av det etter fødsel), ansiktsmasker annenhverdag osv. Vasket også klær med deilig tøymykner, har brukt parfymefritt etter fødsel. 

Inviter venner hjem til deg så slipper du å styre med å komme deg ut, man kan jo ha noen få nære kontakter om du selv føler at det er greit. 

Anonymkode: c79eb...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...