AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Del Skrevet 15. oktober 2020 I og med at nettsiden ikke gir deg mulighet til å skrive omtale ser jeg meg nødt til å bruke kvinneguiden for å advare andre potensielle kunder mot bedriften som reklamerer med 100% fornøyd garanti. For å si det sånn, jeg er 0% fornøyd. Firmaet lovet meg vask før overtakelse, jeg bestilte nemmelig flyttevask som de skryter så varmt av på sine nettsider. Overtakelsen skulle finne sted en torsdag, og allerede på mandagen samme uke hadde Isabella Munoz Nilsson ved firmaet lovet meg at de skulle komme, slik at det var klart i god tid før torsdag. To timer før de skulle vært der på mandager ringer Isabella og forteller at det er sykdom, de må derfor utsette til neste dag. Noe jeg syns er helt greit, og svarer derfor høflig at det går fint så lenge det er rent til torsdag. "Vi lover å komme i morgen" svarer Isabella, noe som skulle vært tirsdag. Dagene går og unnskyldning på unnskyldning gjør meg mer og mer stresset. Kunden skal komme torsdag kl 17 og alt skal være skinnende rent til det. Det er onsdag og etter flere unskyldninger er jeg irritert, men det er umulig å finne vaskefirma til flyttevask på så kort varsel. Når torsdagen kommer lover Isabella meg at de skal komme kl 10. Noe som virker fair i og med at kunden kommer kl 17. Jeg er stresset, men sikker på at det skal gå i orden. Isabella beroliger meg flere ganger og ber meg ikke stresse - selvsagt skal de bli klare til kl 17. Klokken går og klokken 15 blir jeg nødt til å ringe Isabella for å høre hvor de blir av. Jeg begynner å bli kjempe stresset. Kunden er på vei i bil med flyttelass. "De er rett rundt hjørnet" sier hun. "Vi lover å bli ferdig til kl 17." Klokken 16 får jeg telefon av hennes ansatte som ikke finner frem til boligen. Han er 5 timer forsinket, men lover at flyttevasken av nybygget skal gå fort og fristen til kl 17 skal de klare. Som du kanskje skjønner er dette umulig å klare. Kunden måtte stå ute å vente en regnværsdag i en time med flyttelasset sitt. Når vi først får komme inn er det ikke godt nok vasket i det hele tatt. Vi forsøkter å peke på skittet, men blir møtt av frekke ansatte. De stønner og huffer seg for å måtte gjøre en jobb som forventes av de. Dessuten vasker han med en klut som er drit skitten, ekkelt som f, og det blir jo selsvagt ikke rent. Jeg gir opp og bestemmer meg for å bestille et nytt vaskefima slik at min kunde blir fornøyd. Denne utrolige dårlige behandlingen og vasken krevet de kr 4.300 kr for. Dette var etter at jeg først fikk prutet ned 500 kr, så fikk jeg kjefta ned 500 kr til. Altså skulle de egentlig ha kr 5.300 for flyttevask av en bolig på 85 kvm. En jobb de brukte to timer på. Vaskepersonalet som kom dagen etter tok 2.200 kr. Jeg forsøkte modig å få 2.200 refundert av Proff Renhold Oslo når jeg først fikk sluttregninga fra vaskefirma nr 2. Jeg blir møtt av en kjempe frekk Isabella. Hun skrev frekke ting som "Vi kjønner ikke helt varfør du skriver til oss etter 2 uker og vil ha penger tillbake !!" og "For vår del er denne tema ferdig !" Jeg får helt spasmer over folk i service bransjen som presterer å bruke masse tegn og hisser seg opp. Dessuten jobber de svart: Jeg ønsket ikke å betale beløpet på 4.300 kr, men ble tvunget til å Vippse på stedet? De hisset seg opp og begymte å kjefte på meg da jeg sa jeg ikke var fornøyd med vasken. Jeg fikk ikke gå før jeg vippset penger. De lovet meg faktura på transaksjonen, noe jeg måtte mase og gnåle meg til. Den kom 2 uker etter lovet. Mottakeren på Vipps kravet er Jelena Kutnjak, dette aner jeg ikke hvem er. Skulle så gjerne ønske at noen hadde fortalt meg dette før jeg bestilte vasken en uke før overlevering. Jeg hadde spart meg selv for mye stress, irritasjon og venting. Men mest av alt var jeg meget flau ovenfor kunden som kom til skitten overtakelse etter å ha stått en time ute i regnet å ventet. Anonymkode: c2345...83f 5 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1416853-aldri-bestill-vask-fra-proff-renhold-oslo-proff-renhold-stanic/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Del Skrevet 16. oktober 2020 det er en epidemi som går vet du. Kunden som skulle flytte inn var ditt ansvar, og jeg ville ikke stolt på at vaskefirmaet hadde kunnet stille torsdag når de hverken klarte å komme mandag, tirsdag eller onsdag. hvorfor drøyde du så lenge med å finne et alternativ? Anonymkode: 59ba7...7cf Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1416853-aldri-bestill-vask-fra-proff-renhold-oslo-proff-renhold-stanic/#findComment-26235091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå