AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Del Skrevet 15. oktober 2020 På tirsdag ble iPhone 12 lansert. iPhone 12, iPhone 12 mini, Pro og Pro Max. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/0Knkrg/slik-er-de-nye-iphonene Jeg har hatt min iPhone 7 i over tre år nå, og selv om den fungerer fint enda, vurderer jeg sterkt å kjøpe iPhone 12 Pro når den kommer ut i butikkene. Hva tenker dere om nye iPhone? Anonymkode: a7487...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 15. oktober 2020 #2 Del Skrevet 15. oktober 2020 Skal ha, rett og slett 😅 venter på Mail fra Telenor i morgen ☺️ Bedre mer lyssterk skjerm Og enda bedre Kamera gleder jeg meg til. Har XS Max nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Del Skrevet 15. oktober 2020 Telefonen kommer uten lader og ørepropper, jeg fatter ikke at folk fortsatt lar seg lure av dette møkkaselskapet. Anonymkode: 0458f...a32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Del Skrevet 15. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Telefonen kommer uten lader og ørepropper, jeg fatter ikke at folk fortsatt lar seg lure av dette møkkaselskapet. Anonymkode: 0458f...a32 Måtte komme en ihuga Android fan, slår aldri feil. Alt var bedre før.... Anonymkode: fe903...003 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg skal kjøpe meg iphone 12 pro. Hatt iphone X i 2 år. Anonymkode: 93ada...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Del Skrevet 16. oktober 2020 Skal kjøpe denne, står i kø nå hos Telia. Var 1300 før meg i køen. Anonymkode: 98b8e...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Del Skrevet 16. oktober 2020 Er så sinnssykt skuffa. Hatt min mobil nå i 4,5 år og hadde bestemt meg for å kjøpe den nye iphonen. Men etter lansering er jeg så skuffa at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det blir nok å vente til Iphone 13 neste år. Holde ut et år til med gammel mobil. Mest skuffa over skjermen. Deretter kommer behovet for å kjøpe lader utenom siden jeg ikke har lader fra iphone 11. Ellers er det en masse småting jeg er skuffa over. Anonymkode: b4306...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har iPhone 8, og har lyst på my mobil (ikke nødvendig😅). Må lese meg opp på iPhone 12. Hva synes dere er positivt og negativt med den? Anonymkode: 94d72...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Del Skrevet 16. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har iPhone 8, og har lyst på my mobil (ikke nødvendig😅). Må lese meg opp på iPhone 12. Hva synes dere er positivt og negativt med den? Anonymkode: 94d72...830 Det positive: Den er ok for 2020 Det negative: Den er utdatert i 2021 Anonymkode: b4306...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har hatt alle iPhone siden de kom ut, og har bestilt den nye også. Men ja, skjønner Apple får mye kritikk, de er hemmelige grådige når det gjelder priser og innhold. Men som Apple fan så blir det iPhone igjen på meg. Mest for at jeg kan synkronisere mellom alle enhetene jeg har, så da får jeg bare nøye meg med en middels ok telefon. For de som er opptatt av å ha det beste av det beste er nok ikke Apple veien å gå. Anonymkode: bfb50...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #11 Del Skrevet 16. oktober 2020 På 15.10.2020 den 14.17, AnonymBruker skrev: Telefonen kommer uten lader og ørepropper, jeg fatter ikke at folk fortsatt lar seg lure av dette møkkaselskapet. Anonymkode: 0458f...a32 De fleste har vel en god del ladere (og ladeplater) og ørepropper liggende. Eller bruker ikke de medfølgende øreproppene fordi de har AirPods eller noe bedre fra før. Så akkurat det er vel ikke noe krise. Anonymkode: 2e452...9ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #12 Del Skrevet 16. oktober 2020 Hva var de beste nye tingene? Hva var negativt? Anonymkode: 2e452...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #13 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det beste er magneten på baksiden. Den vil bli et eldorado for ekstratilbehør. Det største skuffelsen var skjermen. Den er gårsdagens teknologi. Ellers er telefonen ingen revolusjon, men det meste er bittelitt bedre enn iphone 11. Som f.eks litt bedre prosessor, litt bedre batteri, litt tynnere, litt lettere, litt raskere minne, litt bedre kamera. Det er egentlig misvisende å gi den navnet Iphone 12. Den burde egentlig hete Iphone 11s. Anonymkode: b4306...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det beste må være minien, var skuffet når SE 2020 kom, da min originale SE begynte å slite og håpet jeg kunne bytte den ut med en ny men fortsatt liten mobil. Har for øyeblikket en iPhone 7 jeg arvet av min mor, den funker bra, men savner å få plass til den i fremlomma på buksa. Så blir nok 12 mini når denne jeg har nå takker for seg. Anonymkode: 6934e...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 16. oktober 2020 #15 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg tror nok ikke jeg vil kjøpe en iPhone igjen (hadde 5s en gang i tiden). Det var helt ok, det var ikke det. Men med tiden har de bare blitt forferdelig overpriset (har vel kanskje alltid vært slik om jeg tenker meg om). Synes ikke de kommer med noe som er bedre sammenlignet med andre merker som er litt rimeligere. Det positive for de som har flere Apple-produkter, er det veldig kjekt med synkronisering. Jeg skjønner hvorfor man liker Apple, men når mobilene koster fra 8000 opp til 16000(?) er det ikke verdt det for mitt bruk. Min telefon blir hovedsakelig brukt til musikk, kamera, litt scrolling og meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 19. oktober 2020 #16 Del Skrevet 19. oktober 2020 Føler ikke noen av funksjonene har noe for seg akkurat i år. Hva skal jeg med 5G når 5G nettet ikke er bygd ut? Hva skal jeg med super dupert avansert kamera, når det er korona og reise restriksjoner? Det verste må være at den ikke kommer med lader.. Ikke kom og si det er pga miljøet, for man må tydeligvis kjøpe en separat hvis man ikke har fra før, med ekstra plast og innpakning. Jeg er ganske investert i Apple sitt univers, og kommer nok til å velge Iphone igjen i fremtiden når den jeg har nå ikke fungerer mer. Akkurat denne frister ikke for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie La Croix Skrevet 19. oktober 2020 #17 Del Skrevet 19. oktober 2020 Synes det er bra at de ikke inkluderer headset og lader, i og med at mange som kjøper iPhone allerede har det fra før av. Selv har jeg vært ihugga fan av Apple i en del år nå, så har fått en ganske stor samling ladere etterhvert, og det er jo ikke akkurat miljøvennlig. Er ikke helt 100% inne i det med spesifikasjoner og slikt, men den minste av modellene nå frister meg litt - men i og med at jeg har 11 pro nå, så blir det nok en stund til jeg eventuelt skal bytte den ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #18 Del Skrevet 19. oktober 2020 Hadde Apple brydd seg om miljøet så hadde de gått over til USB-C for iPhone. Men Apple tjener jo penger på å ha helt egne ladere og å passe på at laderen til iPhone ikke er den samme som til en Macbook. Anonymkode: 90321...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #19 Del Skrevet 19. oktober 2020 På 16.10.2020 den 17.48, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt alle iPhone siden de kom ut, og har bestilt den nye også. Men ja, skjønner Apple får mye kritikk, de er hemmelige grådige når det gjelder priser og innhold. Men som Apple fan så blir det iPhone igjen på meg. Mest for at jeg kan synkronisere mellom alle enhetene jeg har, så da får jeg bare nøye meg med en middels ok telefon. For de som er opptatt av å ha det beste av det beste er nok ikke Apple veien å gå. Anonymkode: bfb50...1dc Hva skal du med så mange mobiler? Hvorfor ikke hoppe over 2-3 modeller? Hva gjør du med de du har fra før? Jeg trodde ærlig talt ikke at det fantes noen som kjøpte ny mobil hver gang det kom en ny modell! Anonymkode: f573d...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. oktober 2020 #20 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg lurer på å kjøpe meg 12 Mini. Den størrelsen vil jeg gjerne ha, jeg fikser ikke de svære flakene av noen telefoner som har blitt så vanlig nå. Jeg har iphone 7 fra før (kjøpt i 2017), og det er tilnærmet den størrelsen jeg vil ha. Og det har iphone 12 Mini. Stå i noen kø gidder jeg ikke, så jeg avventer til rushet har lagt seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå