AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Vi har vel alle noen forventninger til folk vi skal til å ligge med. Noen ganger svært høye forventninger, noen ganger litt lavere, noen ganger usikre. Pleier dine forventninger og antakelser å stemme? Jeg bommet skikkelig sist. Har kjent fyren i flere år og har alltid trodd at det ville bli helt magisk, men det ble bare kløning, rot og null kjemi. Og jeg har bommet i motsatt retning en gang med en som slo meg som litt kjedelig og forsiktig seksuelt (men veldig flott ellers), men som viste seg å være skikkelig dominant og visste hva han drev med. Ellers har jeg stort sett truffet bra. Anonymkode: 06e93...7f7
Gjest Morning Star Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Hmm, jeg tror egentlig at jeg ikke har hatt så tydelige forventninger. Når det har skjedd fort og spontant så har jeg ikke rukket å forvente noe som helst, når spenningen har bygget seg opp over lengre tid er det mer i form av nysgjerrighet på hvordan hun vil være. Men jeg kan relatere én opplevelse til spørsmålet ditt og det var med den eneste dama som har tatt kontrollen første gang. Akkurat det forventer jeg ikke av noen og både fordi det var en overraskelse og fordi hun gjorde noen vanvittige ting med meg så må jeg si at ja, hun var langt bedre enn forventet.
Hippogriff Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Har gjerne truffet bra på der, ja Men det er nok naturlige årsaker til det. Jeg er heldig på den måten at flere menn ønsker å få meg til sengs for mer enn en engangsgreie. Så jeg kan tillate meg å være litt kresen, så de få jeg havner til sengs med har gjerne bearbeidet meg i månedsvis. Underveis pleier de jo da gjerne å komme inn på preferanser osv. Da får jeg nyttig info Syns også slike menn har mye god selvinnsikt i hvordan de er i senga. Men igjen, det er jo ikke snakk om store antall akkurat, og det skal jo både tålmodighet og selvtillit til for å holde på sånn over en dame. Det er nå likevel den erfaringen jeg har.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Ja, stort sett, sånn ca. Har en sjelden gang blitt negativt overrasket, ikke så mye andre veien. Typisk fordi sexen blir for ensformig, og/eller fordi man knapt får lov å bevege seg fordi han ikke vil komme enda. Skjedd noen ganger. Lidenskap og litt råhet er noe av det viktigste for meg, og man merker fort under kyssing og klåing om han er trygg, bestemt og har skikkelig lyst på deg - eller om det føles usikkert, fiklete, forsiktig... Anonymkode: 3b460...0bc
Resignert Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Nei, har bommet mer enn jeg setter pris på.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Bommet noen ganger i negativ retning, så det ble ikke så bra som forventet. Om jeg hadde visst det på forhånd, hadde det kanskje aldri blitt noe heller. Men han som jeg var veldig usikker på om jeg skulle prøve i det hele tatt. Han er deilig i sengen og har vært det i ett halvt år nå. Enda ikke opplevd at det har blitt kjedelig🙂 Anonymkode: 46210...0f8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Nei, om fyren er klassisk selvsikker, smått dominant i væremåten og litt lur (den typen du kan ligge med men ikke bør ha forhold med) har jeg alltid visst på forhånd at det vil bli intenst og deilig, aldri slått feil. Anonymkode: 205c9...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #8 Skrevet 15. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, om fyren er klassisk selvsikker, smått dominant i væremåten og litt lur (den typen du kan ligge med men ikke bør ha forhold med) har jeg alltid visst på forhånd at det vil bli intenst og deilig, aldri slått feil. Anonymkode: 205c9...2d9 Ja, mente jeg 😅 Anonymkode: 205c9...2d9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, om fyren er klassisk selvsikker, smått dominant i væremåten og litt lur (den typen du kan ligge med men ikke bør ha forhold med) har jeg alltid visst på forhånd at det vil bli intenst og deilig, aldri slått feil. Anonymkode: 205c9...2d9 Ja, det er det som har vært tilfelle for meg også når jeg har forventet veldig bra og fått veldig bra. TS Anonymkode: 06e93...7f7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 1 hour ago, Resignert said: Nei, har bommet mer enn jeg setter pris på.. Hvorfor det tror du? Ts Anonymkode: 06e93...7f7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #11 Skrevet 15. oktober 2020 2 hours ago, Morning Star said: Hmm, jeg tror egentlig at jeg ikke har hatt så tydelige forventninger. Når det har skjedd fort og spontant så har jeg ikke rukket å forvente noe som helst, når spenningen har bygget seg opp over lengre tid er det mer i form av nysgjerrighet på hvordan hun vil være. Men jeg kan relatere én opplevelse til spørsmålet ditt og det var med den eneste dama som har tatt kontrollen første gang. Akkurat det forventer jeg ikke av noen og både fordi det var en overraskelse og fordi hun gjorde noen vanvittige ting med meg så må jeg si at ja, hun var langt bedre enn forventet. Synes det er vanskelig å se for seg at man ikke forventer noe i det hele tatt. Er ikke nysgjerrig grunnet i en slags forventning... Men ok. Det var jo en hyggelig erfaring den siste da Anonymkode: 06e93...7f7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #12 Skrevet 15. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er det som har vært tilfelle for meg også når jeg har forventet veldig bra og fått veldig bra. TS Anonymkode: 06e93...7f7 Neppe tilfeldig det. Nå dater jeg en fyr som er motsatt i personlighetstrekk fra nevnte menn, må si jeg er redd for å bli skuffet ang sex og gruer meg nesten litt, selv om jeg har veldig lyst på han. Anonymkode: 205c9...2d9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #13 Skrevet 15. oktober 2020 Både bommet og blitt veldig positivt overrasket. Husker spesielt et ons i halvfylla med ei mye eldre ei, som jeg var passe interessert i. Men hun var veldig kåt på meg. Litt keitete helt i starten, men når vi først kom inn i rytmen..... du verden for en sexmaskin hun var. Hun var skilt, het og utsultet på "skikkelig" sex. Hun sa det selv etterhvert, hadde bare hatt menn på sin egen alder og når hun nå endelig fikk gjenoppleve "ungt og hardt" i seg ble hun helt spinnvill. Hun gråt faktisk en skvett av glede/lykke etterpå. Anonymkode: 2d7cd...2a5
Gjest Alterego666 Skrevet 15. oktober 2020 #14 Skrevet 15. oktober 2020 Treffer stort sett greit, men har bommet i begge retninger. Type bohemske og frie kvinner som viser seg å ikke være frie når tekstilene faller. I andre enden: Stille vann har dypest grunn viser seg å stemme.
Trolltunge Skrevet 15. oktober 2020 #15 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har bommet enormt i feil retning en gang, i at jeg trodde at en mann skulle være... ja ha et normalt syn på det seksuelle iallefall, men han hadde store issues og problemer med det seksuelle. Har vel bare en eneste gang opplevd en slik seksuell kjemi at jeg hadde vanvittige forventninger om at det ville bli noe unikt. Da hadde jeg helt rett. Beholdt ham. 😊
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #16 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg har definitivt bommet mer enn jeg har blitt positivt overrasket. Men fra 21+ alderen så har jeg ikke vært med så mange forskjellige (og de færreste 18-19åringer er veldig gode i senga etter min erfaring), så jeg har ikke hatt så mange sexpartnere i voksen alder. Men jeg har møtt gutter/menn jeg tenkte kom til å være rene Mr. grey (hvor jeg fantaserte skikkelig) men hvor det var helt elendig og keitete...😅 Samboeren min følte jeg var veldig kjedelig i starten, men nå har vi veldig god sex. Men jeg er enig i at gutter som virker litt dominante, selvsikre og lure, ofte er gode i senga... «All good boys go to Heaven, but bad boys bring Heaven to you». Det ligger noe i den sangen der;) Og det er noe jeg og flere venninner er enige i. Men man kan ikke gifte seg med en bad boy.... 😕 Anonymkode: fa300...250
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #17 Skrevet 17. oktober 2020 Faktisk uenig i premisset. Jeg driver ikke å filosoferer om noen jeg har truffet er "bra sex". Selv om noen har bra "sex-cv" i en hel by kan de være rævva sex for akkurat meg. Hvis jeg er tiltrukket og der er en kjemi som er til å ta å føle på vil sex bli bra etter min erfaring. De jeg har hatt dårlig sex med, er uten unntak menn jeg ikke har likt så godt og menn som ikke har likt meg godt nok. Anonymkode: 2a40d...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå