inar Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Endelig klart jeg å komme meg på trening igjen, tror det er 1 mnd siden sist, og det er ikke bare pga ferie...... Sommerslapp eller noe..... Trener yoga og helsestudio, og gjør det som regel 2-3 ganger i uken Trener du regelmessig og med hva?
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har ikke vært på sats på tre måneder... Men nå skal jeg komme meg avgårde! Pleier å trene styrke og spinning.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Jeg trener en god del hele året, men om sommeren har jeg bortimot SATS-pause. Allikevel trener jeg kanskje mer enn vanlig, men annerledes. Om sommeren sykler jeg i terrenget for det meste, eller jeg løper, og trener styrke for å vedlikeholde. Resten av året trener jeg for det meste på SATS med løping på tredemølle, styrketrening og en og annen aerobictimen. Jeg har gått på aerobic (mest step) i ca 12 år, og er gått litt lei akkurat den delen. Hvis det går mer enn to dager mellom treningsøktene blir jeg som en løve i bur=>anbefales ikke.
Gjest Dilla Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 Jeg forsøker å trene på SATS 3 ganger i uken. Div. saltimer (aerobic, step osv), spinning og helsestudio. Denne uken har jeg ingen bil så da kommer jeg meg ikke dit, men neste uke er jeg klar igjen
Tusseline Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Trener jevnlig paa Sports Club, men det blir mindre om sommeren. Er en del paa reisefot, dessuten liker jeg aa finne paa aktiviteter ute (sykling og jogging - for det meste). Foretrekker helst utendörsaktiviteter, saa sommer (og vaar, dersom vaeret tillater det) er min treningshöysesong. Naar det gjelder studio trener jeg spinning, body pump og styrke. Blir ofte til at jeg trener fire ganger i uken. Endret 28. juli 2005 av Tusseline
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 For å bevare kroppen min, som jeg er utrolig fornøyd med så trener jeg på SATS cirka 4-6 ganger pr uke. Da mest spinning, step, aerobic, høypuls, og styrke. Løper også noen ganger om morgenen før frokost. Har trent regelmessig i 8 år.
Sillcat Skrevet 28. juli 2005 #7 Skrevet 28. juli 2005 Ja jeg trener styrke fire ganger i uka, og da med tunge vekter og med progresjon. Dvs helt annerledes enn de fleste jenter gjør. Jeg har som mål å legge på meg muskler. Trener og morgencardio i form av rask gange, jogging eller sykling ca 4-5 ganger i uka, eller etter styrke. Dette for å brenne underhudsfett. Kommer til å kutte litt ned på det mot høsten, hvor økt muskelmasse er i fokus. Jeg elsker alt som har med trening og kosthold å gjøre, og leser alt jeg kommer over.
Windy Skrevet 29. juli 2005 #8 Skrevet 29. juli 2005 Meldte meg inn på treningssenter denne uka (Elixia), og har trent to ganger. Det blir 2-3 ganger i uka på meg fremover. Jeg skal trene både styrke og aerobic pluss at jeg sykler litt etter styrketreningen for å hjelpe på forbrenningen Det er deilig å komme i gang igjen, gleder meg til neste gang
chriztine Skrevet 29. juli 2005 #9 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Trener hver uke på Elixia. Det blir noen sal-timer (for det meste body-pump) og litt vekter + sykling/jogging. Kom igang med treningen igjen i forje uke etter litt for lang sommer-pause.. var støl i nesten en uke... Endret 29. juli 2005 av chriztine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå