Gå til innhold

Er mann med fotfetisj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fotfetisj og lurer på hva dere damer tenker om menn med fotfetisj?

Altså jeg liker helst rene og pene dameføtter som jeg kan massere, runke pikken med, og kanskje slikke og kysse litt.

Er ikke typen som tenner på svette.

Anonymkode: 8d3d7...8b2

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har også det. Mine partnere har hatt samme fetisj, likt det eller tolerert det. Aldri opplevd avvisning eller forakt for det. Dette er virkelig en fetisj som er lett å akseptere.

Skrevet

Hadde ikke plaget meg ett sekund. 

Skrevet

Jeg har nylig fått meg en ff med fotfetisj. Det plager meg ikke det minste, tvert imot er det spennede og nytt, og jeg elsker reaksjonene hans når jeg spiller på fetisjen(e) hans. (Han har flere. Ingen han har fortalt om hittil er avtennende for meg. 😁

Jeg er overrasket over hvor godt det var at han sugde på tærne mine. Egentlig hadde jeg forventet at det skulle kile noe helt forjævlig, men det var bare godt (og litt rart, men absolutt ikke ekkelt eller ubehagelig). 

Anonymkode: 9d155...ce3

Skrevet
1 time siden, Snøfnugg_ skrev:

Hadde ikke plaget meg ett sekund. 

Håper det er ok om du også har på nylonstrømper ;) Det gjør føttene enda mer spennende :) 

Anonymkode: 5bc3a...be4

Skrevet

Mange med det, jeg har mer av et trampling fetisj.
Er forresten åpen reg på femdomcult nå. Anbefales. https://femdomcult.org/

Anonymkode: f6af1...b5b

Skrevet

Kvinneføtter, spesielt lakkerte er utrolig feminine.

Anonymkode: 8d3d7...8b2

Gjest Paramount
Skrevet

Selv synes jeg små føtter er veldig pirrende, men en fetisj er det vel ikke. Små føtter på voksne kvinner selvsagt. Like greit å understreke det. Men det hører sammen med små hender, og små damer. De er jo så søte. Kan liksom aldri gjøre noe galt, bare være søte og små. Falsk forhåpning selvsagt, men føles bare slik. Erfaringen støtter meg også. Enn så lenge :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...