snurk Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har 5 dager til termin og plutselig oppdaget at jeg har begynt å få mellomrom i mellom fortennene. Dette skjedde også på slutten av mitt første svangerskap, plutselig fikk jeg mellomrom mellom fortennene som gradvis vokste igjen noen uker etter fødsel 😅 Det høres jo helt koko ut men det er ikke noe jeg innbiller meg for man kan tydelig se forskjell på bilder. Er det noen andre som også har opplevd dette?? Under første svangerskap leste jeg noe om at de samme hormonene som gir bekkenløsning også kan gjøre at tennene flytter på seg 🤔
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Ja, både tannstilling og syn kan endre på seg ifbm svangerskapet. Gommene kan hovne opp, og det kan skyve på tennene. Anonymkode: c52ba...acd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Ikke opplevd det, men fikk mine første hull I tennene i graviditeten. Aldri hatt hull før, fikk når jeg var gravid og 28 år. Vet ikke om det hadde noen sammenheng da🙈 Anonymkode: e3deb...8c8
Trolltunge Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Mye rart som skjer i og med kroppen når man er gravid. Jeg gikk fra å ha mye fall/krøller i håret til å få glatt hår. Etter første fødsel fikk jeg så gradvis krøller igjen, men fikk glatt hår igjen neste svangerskap. Har hatt temmelig glatt hår senere. Det ble ikke gradvis mer krøller igjen som etter første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå