AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Dette er er flaut spørsmål, for det er min tredje unge - men hvilke uker går man på kontroll i? Jeg var ikke på kontroll før i uke 12, rett og slett fordi vi mistet så mange ganger før vi fikk forjemann, at jeg ventet til jeg var i uke 12 (og hadde vært på tidlig ul) før jeg dro til legen. Så dro jeg i uke 14 for å ta prøver, da laboratoriet var stengt da jeg var der i uke 12 og jeg i mellomtiden fikk skikkelig bihulebetennelse så jeg var ikke velkommen til legen 😅 Men hvilke uker fremover nå? Er det en gang i mnd - typ? Herregud hvorfor husker jeg ikke dette! Jeg skal tilbake til legen til uken pga bakterier i urinen så må nesten krype til korset da å si at jeg ikke husker en dritt. Men hvis noen her kunne hintet litt til meg i forkant om hvilke uker de var på kontroll, så hadde det vært helt supert og kanskje jeg slapp å tenke at jeg er helt håpløs 😅 Anonymkode: d17dd...928
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Etter den første er det helt vanlig å ikke være til kontroll igjen før en stund etter OUL. Anonymkode: eeea4...935
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Det finner du uhyre lett ut ved å google: https://www.helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller/ Anonymkode: dfb25...11b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter den første er det helt vanlig å ikke være til kontroll igjen før en stund etter OUL. Anonymkode: eeea4...935 Å, Ok, takk for svar Jeg som skrøt sånn på første kontroll at dette var min tredje så jeg følte at jeg hang veldig godt med. Men det gjør jeg overhodet ikke, skjønner jeg. Anonymkode: d17dd...928
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det finner du uhyre lett ut ved å google: https://www.helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller/ Anonymkode: dfb25...11b Hahahaha herregud selvfølgelig, hjelp hva skjer med hjernen min. Trekker tilbake spørsmålet 😅 Ts. Anonymkode: d17dd...928 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha herregud selvfølgelig, hjelp hva skjer med hjernen min. Trekker tilbake spørsmålet 😅 Ts. Anonymkode: d17dd...928 Haha, velkommen til graviditetshjernen 😂😇🤣 Anonymkode: 9ec4e...8d0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå