AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Tar denne som anonym. Jeg er i et slags bdsm "forhold" med en dom, og trenger noen å lufte dette med. Vi har ikke snakket om dd/lg annet enn at han tidlig har spurt hva jeg tenker om det, og jeg svarte at det kanskje var noe der som tiltrekker meg. Så ble det ikke mer snakk om det, var vel på den tiden vi begynte å chatte og liksom "kartla" hverandre. Han er en omsorgsmann overfor sine nærmeste, veldig "tradisjonell mann", liker å være familiens overhode og den som fikser ting og løser alle problemer. Det jeg merker meg nå er at det er mye daddy i ham, forholdsmessig og seksuelt. Han liker at jeg sitter på fanget, forteller meg at han skal passe på meg, snakker meg rolig når jeg er frustrert- alltid på en måte som er veldig bestemt. Snakker også oppdragende til meg avogtil, helt uten seksuelle undertoner. Det kan være alt fra å sørge for at jeg spiser, eller sover nok. At jeg tar meg tid til å hvile. "Til ditt eget beste"-innstilling. Det er masse småting som gir det lille ekstra utenom det seksuelle. Og jeg elsker det! Følelsen av å kunne overlate avgjørelser til ham, at noen tar ansvar for meg er fantastisk! Det er befriende og føles veldig trygt. Det kan være valg jeg sliter med å ta, som jeg drøfter med ham. Og ofte trygger han meg jo bare på det jeg allerede har bestemt meg for, men likevel et det som om hans mening gjør det MER riktig. Så til det jeg lurer på... hvordan opplever dere andre "lillefolk" slike forhold? Både innenfor og utenfor senga? Jeg elsker det mentale, utenom senga. Samtidig som jeg tenner enormt på det. Forspillet er veldig ømt og kjærlig, med masse kos, "daddyprat" (som gir meg umiddelbar tenning), mens det går over i mer tradisjonell dom/sub dynamikk underveis. Etterpå er det tilbake i veldig dd/lg en lang stund, før vi vender tilbake til nesten likestilte voksne som snakker voksne ting og flørter som voksne. Før vi plutselig havner i dynamikken igjen. Anonymkode: 4d102...553 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Hmmm... Er litt sikker på at dette samme personer. Sorry, men ikke greit dersom det stemmer. Anonymkode: 22eb9...cbb
MaestroR Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Det kan jeg avkrefte, den stilen er ikke min 🤣
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg anbefaler deg å ta tette på et faktisk bdsm forum, som fetlife. Så du slipper negative og hatfulle kommentarer Anonymkode: 9caea...f60
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Høres helt sykt ut, og ikke noe jeg ville ha vært i!!! Anonymkode: a8c6d...e0e 1
Fioljenta Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Det å føle seg tatt vare på og elske at partneren ser dine behov, tror jeg er vanlig. Uavhengig av BDSM. Det føles trygt og godt. Akkurat som det var trygt å krype oppi et fang når man var liten og så ville alle problemer være løst. 💜 Noen ganger tar vi den omsorgen med inn i elskoven. Det kan være noe så enkelt som at jeg leker fullstendig uskyldig og naiv mens han er den som guider meg trygt gjennom det hele. Eller at han er dønn sliten og jeg viser ham ... ehm ... seksuell omsorg. Eller at jeg slipper løs hele det nysgjerrige, ivrige, oppfinnsomme barnet i meg og vil ha ham med å leke selv om han er voksen. Og jeg elsker det. Det er noe deilig befriende ved at mann tar ansvar og jeg slipper. Og det er godt å få være den omsorgsfulle når han trenger det. Så vi bytter litt på. For oss er det veldig viktig at vi er to voksne, ansvarsfulle mennesker - selv om en av oss akkurat da våger å vise seg svak/sårbar/liten. (Vi har begge en stor avsky for pedofili og klarer ikke engang å leke voksen+barn så vi har valgt å si at en blir «guidet» av den andre. Vi vet det ikke har noe med pedofili å gjøre, men her har vi begge bare en sperre i hodet.) Noen par tar det selvsagt mye lengre enn det jeg har skrevet her. Og når situasjonen er riktig har vi også gjort det - da kan det vare i lengre perioder og gli litt over i Dom/sub innimellom. 🤭 (Jeg har skrevet bittelitt om det her - mer kommer.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå