AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Dama slo opp med meg etter at jeg banket opp amøben som uoppfordret sendte henne dick pic. Det begynte med at hun ble veldig opprørt da hun mottok første bildet. Jeg ba henne anmelde, men hun ville ikke lage sak ut av det. Taperen sendte så på nytt, jeg sa nå må du anmelde. Men hun ville fortsatt ikke det. Hun gikk bare rundt og var opprørt og trist. Så jeg oppsøkte denne pingla for å ta en prat. Hadde ikke planlagt å gå til fysisk angrep. Men fyren hadde ikke vett til å forstå at her gjaldt det bare å si unnskyld også holde kjeft. Endte med at han angrep meg. Etter et basketak fikk jeg overtaket, og her burde vel jeg ha sluttet men var så sint nå at jeg sendte han til legevakta med et par brukne ben. Jeg ble anmeldt, og hun som nå er min eks ble helt hysterisk. Hun sa det var normalt at damer fikk uønskede dick pics hvis de delte sine kontaktdetaljer i grupper og sånt på snap, messenger og andre apps. Endte med at hun slo opp. Så jeg lurer egentlig på hvorfor damer ikke er mer forsiktige med å dele kontaktdetaljene sine når de ikke ønsker å motta uoppfordrede dick pics? Ei kollega av meg ville ikke legge meg til på snap. Fant ut at det var fordi hun tidligere hadde mottatt uønsket dick pic fra en mannlig kollega. Så det hadde jeg bare respekt for at hun ikke ville. Anonymkode: b6987...6e8
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Er ikke vanlig at man kaster om seg med personlige opplysninger, nei. Er mer vanlig at man bare mottar meldingsforespørsel med bilde likevel, så tror eksen din bare prøvde å roe deg ned. De gangene jeg har mottatt har jeg svart noe som: «ser ut som en snegle som noen har tråkket på...» for å ydmyke de nok til å slippe å se sånt igjen, lol. Håper hun anmelder han nå som du er anmeldt iaf da - greit at du ikke burde vært voldelig osv, men om du er anmeldt burde da han også få svi litt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Om jeg hadde fått dickpicks, hadde jeg blokkert vedkommende og gått videre med livet. Hadde ikke giddet å bruke tid og energi på å anmelde. Det gjør ikke noe skade, eneste er at vedkommende driter ut seg selv. Hvis typen min hadde krevd anmeldelse og deretter gått og knukket bena på vedkommende, så hadde han fort blitt singel. Anonymkode: b6817...c2e 4
solmåneogstjerner Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Du er jo gæren. Skjønner godt at hun dumpet deg. Ja, man bør kanskje være litt forsiktig med å dele opplysninger, men det er jo ikke verre enn at hun kunne blokkert ham og evt anmeldt. At hun går rundt og er trist uten å gjøre noe er bare merkelig. Så dere er gærne begge to. Og du må ta ansvar for det at du går til fysisk angrep på folk. 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama slo opp med meg etter at jeg banket opp amøben som uoppfordret sendte henne dick pic. Det begynte med at hun ble veldig opprørt da hun mottok første bildet. Jeg ba henne anmelde, men hun ville ikke lage sak ut av det. Taperen sendte så på nytt, jeg sa nå må du anmelde. Men hun ville fortsatt ikke det. Hun gikk bare rundt og var opprørt og trist. Så jeg oppsøkte denne pingla for å ta en prat. Hadde ikke planlagt å gå til fysisk angrep. Men fyren hadde ikke vett til å forstå at her gjaldt det bare å si unnskyld også holde kjeft. Endte med at han angrep meg. Etter et basketak fikk jeg overtaket, og her burde vel jeg ha sluttet men var så sint nå at jeg sendte han til legevakta med et par brukne ben. Jeg ble anmeldt, og hun som nå er min eks ble helt hysterisk. Anonymkode: b6987...6e8 Høres ut som dere begge trenger info om blokkeringsfunksjonen. Anonymkode: 61c87...f47 3
Gjest Lille Potet Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg er ekstremt forsiktig med kontaktinfoen min, for det er så fort gjort å få dickpicks og en og annen stalker. Jeg synes eksen din har håndtert dette på en mindre god måte. Kan det være at hun liker oppmerksomhet, og derfor tolererer slike bilder? Du burde ikke ha banka opp denne fyren slik at han fikk skader. Hun var ikke verdt det. Men det trur jeg du skjønner nå. Finn deg en dame som setter opp bedre grenser for seg selv, og beskytter seg mot slikt. Så langt det er mulig i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Enkelte svar på innlegget mitt avslører følgende, 1. Tydelig at enkelte kvinner velger å bagatellisere det grove overtrampet det er å blotte seg for andre. Og dermed må kvinner generelt innfnne seg i at de blir utsatt for blotting. Akkurat som det å kalle unge jenter for horer blant ungdommer har blitt bagatellisert av enkelte kvinner. 2. Enkelte kvinner har lite forståelse for hvordan blotterens sinn fungerer. Vedkommende ser på det som en seier at du kommenterer utstyret hans, uansett om kommentaren måtte være spydig, for det avslører at du har faktisk tatt en titt. 3. Enkelte kvinner må lære seg å lese. Den neandertaleren gikk til fysisk angrep på meg FØRST. Jeg ba eksen anmelde fordi hun var synlig opprørt over det. Om hun ønsker å slå opp med meg så får hun gjøre det da. Ønsker ikke å være med dame som går rundt og furter, men gidder ikke å ta tak i problemene sine. Anonymkode: b6987...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #8 Skrevet 15. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som dere begge trenger info om blokkeringsfunksjonen. Anonymkode: 61c87...f47 Tar to sekunder å opprette hundre nye profiler på apper som snapchat. TS Anonymkode: b6987...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte svar på innlegget mitt avslører følgende, 1. Tydelig at enkelte kvinner velger å bagatellisere det grove overtrampet det er å blotte seg for andre. Og dermed må kvinner generelt innfnne seg i at de blir utsatt for blotting. Akkurat som det å kalle unge jenter for horer blant ungdommer har blitt bagatellisert av enkelte kvinner. 2. Enkelte kvinner har lite forståelse for hvordan blotterens sinn fungerer. Vedkommende ser på det som en seier at du kommenterer utstyret hans, uansett om kommentaren måtte være spydig, for det avslører at du har faktisk tatt en titt. 3. Enkelte kvinner må lære seg å lese. Den neandertaleren gikk til fysisk angrep på meg FØRST. Jeg ba eksen anmelde fordi hun var synlig opprørt over det. Om hun ønsker å slå opp med meg så får hun gjøre det da. Ønsker ikke å være med dame som går rundt og furter, men gidder ikke å ta tak i problemene sine. Anonymkode: b6987...6e8 Vel, nå var det du som oppsøkte han, hadde du latt være og vært litt voksen i huet, hadde ikke han gått på deg heller.....you genious 🙄 Anonymkode: 22d03...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar to sekunder å opprette hundre nye profiler på apper som snapchat. TS Anonymkode: b6987...6e8 Og i enkelte apper kan du ikke blokkere folk fra å ta kontakt. Det er først ettet at de har tatt kontakt at man kan blokkere de. TS Anonymkode: b6987...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #11 Skrevet 15. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, nå var det du som oppsøkte han, hadde du latt være og vært litt voksen i huet, hadde ikke han gått på deg heller.....you genious 🙄 Anonymkode: 22d03...e9d Så jeg skal bare finne meg i at folk plager dama mi på en måte som gjør at det går utover forholdet vårt? Oppsøkte for å ta en prat. Han var spydig og gikk til angrep. Jeg forsvarte meg til jeg fikk overtaket og lærte så taperen en lekse. Dette gjør at han vil tenke seg om to ganger før han sender neste dick pic. Det er kvinner som deg som er årsaken til at kvinner flest må innfinne seg i å bli utsatt for blotting. TS Anonymkode: b6987...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #12 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg legger konsekvent ikke folk til på facebook eller snapchat om jeg ikke kjenner dem fra før, eller ser for meg at vi skal ha kontakt fremover. Om min samboer hadde hatt masse randome damer som han ikke kjente han fikk snap fra hadde jeg faktisk blitt ganske sur. Men ved å være konsekvent på å ikke legge til ukjente, får jeg heller ikke ekle dicpics. Om jeg hadde fått det hadde jeg blokkert og slettet fort som faen, kanskje jeg hadde vurdert anmeldelse av prinsipp. Men jeg hadde ikke blitt opprørt og trist av det. Så ja, kvinner bør være forsiktige med hvem de deler sine kontaktdetaljer med. Om min samboer derimot hadde funnet ut at han skulle oppsøke fyren og konfrontere han, hadde jeg nok blitt forbanna. Jeg kan ta ansvar for meg selv og kjempe mine egne saker, og jeg er ikke interessert i å være sammen med en fyr som går rundt og banker folk opp. (Jada, jeg ser at han gikk til angrep først, men du kunne helt sikkert sluttet før eller løst det på en bedre måte). Jeg hadde sikkert ikke gjort det slutt, men gitt klar beskjed om at den slags oppførsel ikke var akseptabel. Eller er jeg enig i at tiltaksløse folk som klager over problemene sine uten å ta tak i dem, er fryktelig slitsomme å være sammen med. Anonymkode: cc9a2...ba4 1
Gjest Lille Potet Skrevet 15. oktober 2020 #13 Skrevet 15. oktober 2020 (endret) Jeg er enig med TS at kvinner finner seg i blotting. Å anmelde har jeg aldri orket, men jeg har: Varslet fagforeninga (dickpic fra tillitsvalgt) Tatt skjermbilder og send dama hans. Da fikk jeg drapstrusler fra han, så jeg varslet politiet. Sendt bilde av en vulva i retur med herpes (eller noe sånt). Da reageres det ofte med sinne og blokkering fra hans side. Videresend dickpicksa til kompisen min og underholder oss sjøl med å spamme han ned diverse ikke så heldige dickpics fra internett. Jeg hadde et album på PCn min med slike bilder, navn, tidspunkt og kontekst. Jeg opplyste ofte om at de ble tatt vare på, og brukt mot han ved behov. Jeg har hatt det mye moro med slike bilder. Det kan gå hett for seg, men jeg har gode kompiser som passer på meg. Endret 15. oktober 2020 av Lille Potet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå