Gå til innhold

Han vil aldri ha sex med meg, vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 1-2 år. De siste 6mnd har ikke kjæresten min sett på meg eller villet hatt sex med meg med mindre vi har vært ute eller han har drukket litt først. Det er sikkert litt min feil at vi ikke har hatt sex på så lenge uten at alkohol har vært innblandet, men det ødelegger en del for meg når han heller vil ligge på telefonen hver kveld til han sovner enn å snakke eller gjøre noe sammen. Ellers i forholdet er alt bra, vi ler mye, finner på morsomme ting, men jeg blir veldig usikker på meg selv når han aldri ser på meg lenger. Jeg er ikke en dame som trenger sex hver eneste dag, men hadde vært fint å ha sex edru en gang i blant. Jeg prøver å ta på sexy undertøy og har kjøpt masse nytt, men han legger ikke merke til det. Hvis jeg prøver å vise det frem så ser han på det i to sekunder, og fortsetter med det han drev med før. Jeg blir veldig lei meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Synes det er ubehagelig å spørre-da jeg er veldig sensitiv og kan fort begynne å gråte (ikke fordi jeg nødvendigvis er lei meg ellernoe, men det er bare sånn jeg er) når jeg skal ta opp ting jeg synes er vanskelig.  Vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Føler at han ikke synes jeg er deilig lenger og at vi er mer venner enn kjæreste. Joda- vi har sex en gang i uka, men da er alltid alkohol innblandet, og han synes alle er deilige når han har litt innabords. Trenger at han synes jeg er deilig når han er edru også

jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 51846...dd5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager for kronglete og rar tekst, men er mye kaos i hodet nå, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter stor pris på tilbakemeldinger og tips.

Skrevet

Ingen dialog, ingen nærhet foruten ytre stimuli involvert = havarert forhold.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det første jeg tenker på er: Tar DU direkte initiativet til sex? Eller venter du bare på at han skal gjøre det?

Du skriver du tar på sexy undertøy etc, det er jo bare en inndirekte invitasjon, og dersom du ikke tar noe initiativ ellers, kan det hende at han ikke forstår at det er det du ønsker

Husk at gutta setter like stor pris på intitiativ fra sin partner som jentene gjør. Så det kan ikke bare gå en vei :) Kan det være at han tror du ikke er interessert? Og/ eller venter på at du skal ta første steget? Jeg hadde hvertfall tenkt at dersom min parter aldri tok direkte initiativ til sex og kos, at han ikke er intr i det.. Og da er det lett å føle at man maser om det går bare en vei

Hva gjør han f eks om du begynner å ta på han, kose med han, el spør direkte om dere skal ha sex / kose litt, eller på annen måte er helt direkte? Har du prøvd det? Avviser han deg da? 

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 2
Skrevet

Hva sier han når du tar dette opp på en fin måte?

Anonymkode: 38ea1...720

Skrevet

Gjør det slutt. Dere passer ikke sammen. 

Anonymkode: 59f90...4e4

• Liker 2
Skrevet

Hvis du gjør som du alltid har gjort, så blir det ingen endring. Du MÅ ta det opp! Skummelt? Ja. Det er det. Men hva er det verste som kan skje? Det er jo ikke bra slik det er nå heller. Samle mot og ta den vanskelige samtalen, uten å være anklagende. Så blir det bedre etterpå når du vet litt mer om hvorfor, han vet at du savner sex, og så finner dere kanskje en løsning sammen 😊❤️

Anonymkode: 21362...a9c

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, DrueSmoothie said:

Det første jeg tenker på er: Tar DU direkte initiativet til sex? Eller venter du bare på at han skal gjøre det?

Du skriver du tar på sexy undertøy etc, det er jo bare en inndirekte invitasjon, og dersom du ikke tar noe initiativ ellers, kan det hende at han ikke forstår at det er det du ønsker

Husk at gutta setter like stor pris på intitiativ fra sin partner som jentene gjør. Så det kan ikke bare gå en vei :) Kan det være at han tror du ikke er interessert? Og/ eller venter på at du skal ta første steget? Jeg hadde hvertfall tenkt at dersom min parter aldri tok direkte initiativ til sex og kos, at han ikke er intr i det.. Og da er det lett å føle at man maser om det går bare en vei

Hva gjør han f eks om du begynner å ta på han, kose med han, el spør direkte om dere skal ha sex / kose litt, eller på annen måte er helt direkte? Har du prøvd det? Avviser han deg da? 

Har prøvd å ta initiativ, men han avviser, og er på telefonen i stedet. De siste ukene har jeg ikke vært så flink til å ta initiativ, men det er fordi jeg har gitt opp, og det er vondt å bli avvist gang på gang. Samme hvis jeg prøver å kose med han, han avviser da også

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke aktuelt å gjøre det slutt. Vi har det veldig fint sammen ellers, og vil heller prøve å fikse opp i dette enn å gjøre det slutt med en mann som er fantastisk ellers.

Skrevet

Kontakt kjærlighetsterapeuten på Instagram❤️ En kommer langt med god kommunikasjon

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke aktuelt å gjøre det slutt. Vi har det veldig fint sammen ellers, og vil heller prøve å fikse opp i dette enn å gjøre det slutt med en mann som er fantastisk ellers.

Ok. Da må du snakke med ham om det. 

• Liker 2
Skrevet

Har du snakket med han om det? Jeg hadde samme problem som deg, trodde rett og slett at jeg ikke var bra nok lengre og følte meg helt jævelig... men jeg kvinnet meg og spurte rolig og fint om det lå noe mer bak eller om det var meg, heldigvis var det livssituasjon og en liten depresjon som var skylden og ikke meg:) Så enkelt og greit snakk med han, rolig og høflig.

Dessuten så skjønner ikke de fleste mannfolk at nytt undertøy er et hint, de tar jo sjeldent hint. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

På KG sier man det ikke slik; på KG sier man "dump ham".

Anonymkode: f8c2e...1aa

• Liker 1
Skrevet

Drikker dere virkelig hver helg? Har dere ikke alkoholfrie helger? Har dere ikke sex da?

Anonymkode: 90dbf...b05

Skrevet

Du må nesten bare ta det opp med han. Jeg er som deg, ganske sensitiv og begynner fort å grine. Så da gir jeg beskjed når jeg merker tårene presser litt på, og så gråter jeg litt gjennom samtalen. Det er helt ok.

Min samboer følte en periode at det kun var han som tok initiativ, og det endte opp med at han til slutt ikke gadd mer. Når jeg en sjelden gang tok initiativet, fant han ut at han skulle være litt "hard to get", slik at jeg skulle få kjenne det som han hadde gjort. Jeg tok det som en direkte avvisning, og ga opp. 
Så fikk vi snakket ut om det. Jeg skjønte hvorfor han gjorde som han gjorde, og han skjønte hvordan "hard to get"-tilnærmingen hans gjorde situasjonen verre.

Jeg sier meg også enig med Thjelp over her. Hinting hos menn fungerer sjelden, i alle fall ikke hos min fyr. Her må jeg være direkte, ellers skjønner han det ikke.

Anonymkode: cae02...e8a

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke, ts, typen din sitt "ansvar" å initiere sex. Initier sex - dette er 2020 og du er ikke en "sensitiv sjel" du er en sterk, ansvarlig kvinne. Gi beskjed om hva du vil ha, hva du mangler og hvordan du tenker løse problemer. Ikke presenter problemet for han og vent på at han skal løse det - den utveien er kun for små barn.

Og ikke hjem deg bak at du "begynner å gråte" når ting blir vrient. Ok - da går du på do og tørker tårer og samler deg alene sånn at du ikke er til bry for andre, og så går du ut av do, ber om beklagelse for at du mistet fatningen, og så fortsetter du. 

Anonymkode: d1724...14a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Drikker dere virkelig hver helg? Har dere ikke alkoholfrie helger? Har dere ikke sex da?

Anonymkode: 90dbf...b05

Drikker 3 dager i mnd, har vi ikke drukket blir det lite action 

Skrevet
17 minutter siden, Huttetusa said:

Kontakt kjærlighetsterapeuten på Instagram❤️ En kommer langt med god kommunikasjon

Tusen takk for tips!

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må nesten bare ta det opp med han. Jeg er som deg, ganske sensitiv og begynner fort å grine. Så da gir jeg beskjed når jeg merker tårene presser litt på, og så gråter jeg litt gjennom samtalen. Det er helt ok.

Min samboer følte en periode at det kun var han som tok initiativ, og det endte opp med at han til slutt ikke gadd mer. Når jeg en sjelden gang tok initiativet, fant han ut at han skulle være litt "hard to get", slik at jeg skulle få kjenne det som han hadde gjort. Jeg tok det som en direkte avvisning, og ga opp. 
Så fikk vi snakket ut om det. Jeg skjønte hvorfor han gjorde som han gjorde, og han skjønte hvordan "hard to get"-tilnærmingen hans gjorde situasjonen verre.

Jeg sier meg også enig med Thjelp over her. Hinting hos menn fungerer sjelden, i alle fall ikke hos min fyr. Her må jeg være direkte, ellers skjønner han det ikke.

Anonymkode: cae02...e8a

Er jo det jeg må gjøre, er bare så redd for å virke som en klagete og irriterende dame

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 1-2 år. De siste 6mnd har ikke kjæresten min sett på meg eller villet hatt sex med meg med mindre vi har vært ute eller han har drukket litt først. Det er sikkert litt min feil at vi ikke har hatt sex på så lenge uten at alkohol har vært innblandet, men det ødelegger en del for meg når han heller vil ligge på telefonen hver kveld til han sovner enn å snakke eller gjøre noe sammen. Ellers i forholdet er alt bra, vi ler mye, finner på morsomme ting, men jeg blir veldig usikker på meg selv når han aldri ser på meg lenger. Jeg er ikke en dame som trenger sex hver eneste dag, men hadde vært fint å ha sex edru en gang i blant. Jeg prøver å ta på sexy undertøy og har kjøpt masse nytt, men han legger ikke merke til det. Hvis jeg prøver å vise det frem så ser han på det i to sekunder, og fortsetter med det han drev med før. Jeg blir veldig lei meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Synes det er ubehagelig å spørre-da jeg er veldig sensitiv og kan fort begynne å gråte (ikke fordi jeg nødvendigvis er lei meg ellernoe, men det er bare sånn jeg er) når jeg skal ta opp ting jeg synes er vanskelig.  Vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Føler at han ikke synes jeg er deilig lenger og at vi er mer venner enn kjæreste. Joda- vi har sex en gang i uka, men da er alltid alkohol innblandet, og han synes alle er deilige når han har litt innabords. Trenger at han synes jeg er deilig når han er edru også

jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre

Høres ut som en som bare har vennskapsfølelser igjen. Dere bør snakke sammen om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...