AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #21 Skrevet 22. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: .... Når man skal ta av og på dressen Anonymkode: 2b2a3...38a Nei, er strikk på innsiden og så dress utpå på en måte. Må evt lage brannmannsstøvler. Anonymkode: f6550...b90
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #22 Skrevet 23. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, er strikk på innsiden og så dress utpå på en måte. Må evt lage brannmannsstøvler. Anonymkode: f6550...b90 Men da blir det ikke helt hoppin da. Hvis man bare ikke kan dra dressen fort på seg når man har på sko. Jeg tenkte å la dressen ligge i bilen sånn at jeg kan ta dressen fort på mens jeg har skoene på. Anonymkode: 2b2a3...38a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #23 Skrevet 23. oktober 2020 Har dere erfaring med flere av hoppin dressene? Er det varmedressen som er best? Anonymkode: a6173...533
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #24 Skrevet 26. oktober 2020 Hvilken farge er finest når det er til tur med hunden? Og ikke barnehage. Anonymkode: 17896...deb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #25 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken farge er finest når det er til tur med hunden? Og ikke barnehage. Anonymkode: 17896...deb Det kommer jo helt an på hva du liker og kler? 🤷♀️ Anonymkode: f6550...b90
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #26 Skrevet 14. desember 2025 Når en går til anskaffelse av en heldress som koster fra minst 1000-5000 kroner, så får også kvalitet......... Jeg ville aldri ha kjøpt en tung pelsforet Europris/Felleskjøpet dress, som du kun kan bruke i 10 minusgrader, eller kaldere......... Disse dressene er så varme att du renner over av svette, å du blir forferdelig klam.........Det er bare utrolig ubehagelig, så kjøp heller en scooterdress i boblefor, som puster godt, der du kan bestemme hva du vil ha under av klær. Jeg tror også Hoppin dressene er ett meget bra alternativ! Jeg har den knallrøde Bergans extreme dundressen ! Prisen skremmer nok de fleste, da den koster 8999 kroner......... Jeg hadde flaks å betalte 7000 kroner, 2 minutter før den gikk opp i pris......... Denne dressen er tykk, tettsittende, den er utrolig myk og ekstremt komfortabel å ha på seg, og ikke minst puster den utrolig godt! Den utrolig gode og myke ekstra fleecekragen er jo gull!! Med litt myke og luftige fritidsklær under, så er det virkelig en opplevelse i seg selv, å ha den på!! Jeg unngår ull, fordi jeg synes det blir aaaaltfor varmt! Velg heller enten bambus/bomull innerst mot kroppen! Som lag nummer 2 velger du en myk joggebukse/eller fleecebukse! Denne dressen tror jeg ganske sikkert vil holde i maaange år!! Jeg digger virkelig denne dundressen, og jeg får noen blikk, når jeg er på Kiwi! Jeg er vel mest alene om å bruke den, og skiller meg kanskje litt ut, men jeg elsker komforten, og klarer ikke å gå tilbake til olabukse/dunjakke, selv om det bare er 3-5 minusgrader! Men som regel er det bare hyggelige smil å se!! Dundress i 5 minusgrader ser ikke dumt ut.........Det er bare ekstremt behagelig, og jeg tror mange ikke helt forstår hvor behagelig det er! Er det litt vind i tillegg, og luften er fuktig, så føles det myyye kaldere.........Tror folk flest, velger å fryse å se bra ut, enn å kle seg fornuftig!! Folk MÅ tørre å ta steget til en varmedress........ Synes det blir for dumt å se folk stå å hakke tenner i olabukse og tynn jakke.......... Jeg digger den innpakkede deilige følelsen uten å bli for varm! Bergans kan sammenlignes med en myk sovepose med egne rom til armer og bein!! Ønsker dere alle en superbehagelig vinter! 😃 Anonymkode: 7499f...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #27 Skrevet 8. juni Dette er er ett gammelt forum fra 2020 ser jeg, men prøver meg allikevel........ Om du kan svi av 8999 kroner, så kan jeg seriøst anbefale den knallrøde extreme dundressen fra Bergans! Denne er også fra tid til annen, på tilbud til halv pris (4.999,-) Denne dressen er deilig tettsittende, myyyk, og kler du deg mykt og behagelig under, så blir du aldri klam! Den puster også utrolig godt! Akkurat passe tykk så en kan bevege seg også! Jeg digger denne dressen, og kan finne på å bruke den, bare jeg skal 5 minutter på butikken, eller til legen! Grunnen er ikke bare att den er varm, men jeg elsker komforten........ Da får det bare være det samme, om jeg er helt alene om å bruke den på butikken! Den er så ubeskrivelig deilig å gå med den, att jeg er blitt helt avhengig, selv om det bare er 2-3 minusgrader ute! Flere av oss burde gå litt ut av komfortsonen å bruke dress! Vi liker jo alle å gå ut å spise en bedre middag på restaurant/kafe fra tid til annen? Sånn er det med klær også! Jeg elsker å kose meg i myke, ettersittende, og deeeilige koseklær! Anonymkode: 7499f...dbd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå