Gå til innhold

Synlige sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gradestokken krøp ned på minusgradene og ankelsokkene er pakket vekk for lenge siden. MEN, det ser så stygt ut! Eller gjør det det? De fleste buksene mine når liksom til over ankelen og når jeg ikke går med støvletter og har lave sko så er sokkene synlige. Men er det ok?

Anonymkode: 3e1b4...fff

Skrevet

Jeg synes ikke det ser kjempepent ut, men uaktuelt å gå med bare ankler (det synes jeg om sommeren også). Så om jeg går med lave sko, er sokkene synlige. Heller det enn å fryse. 

Å gå med bare ankeler når det er kaldt ute, ser IHVERTFALL dumt ut... 

Du kan jo bare gå med ankelstøvletter elns, så løser det problemet for deg? 

Anonymkode: 2c7bd...b18

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er pent, og bruker alltid tynne knestrømper eller strømpebukser og jeg kjører kombo med bukser og lave sko

Anonymkode: 44f53...741

Skrevet

Jeg bruker tynne, ribbestrikkede knestrømper i pene farger. Vanlige sokker som titter frem er ikke så lekkert.

Anonymkode: be7d9...42f

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk et deiligere liv når jeg kvitta meg med fobien mot å vise sokker. Nå syns jeg ankelsokker ser ut som unødvendig pjatt! Haha... men tja, lekkert er det kanskje ikke med sokker. 

• Liker 9
Skrevet

Liker ikke synlige sokker, her er det ankelsokker eller sokkeløs året rundt uansett vær

Anonymkode: 00b77...310

• Liker 3
Skrevet

Synes dere er en gang med fjoller om dette faktisk er seriøst. 

Anonymkode: 06cb1...2d3

• Liker 9
Skrevet

Går med svarte sokker. Driter i om de synes.

Anonymkode: 0aafd...ffa

• Liker 9
Skrevet

Sjølvsagt er det ok.

Det styggaste eg ser er bare anklar når det er minusgradar.

Eg er i 40-åra, og brukar aldri ankelsokkar. Eg går med svarte sokkar. Men så har eg bukser som går lengre enn anklane. 

Anonymkode: 8aff3...320

• Liker 8
Skrevet

Regner med ts er student eller et ungt menneske i 20-25 års gruppen der det er vanlih å gå med lave sokker hele året. 

Det snodigste jeg ser er folk med bare ankler, vinterjakke, kjempestort skjerf (og lue) 😄

Anonymkode: ee7df...11a

• Liker 16
Skrevet

Jeg syns ikke det er gjør noe om sokker syns. Tror det er mest en greie vi har lært etter at ankelsokkene kom. Det er liksom fy fy. 

Bruk enten sorte, eller hvite tennissokker typ og det ser helt fint ut. Ikke bruk grå sokker med rosa blomster. Det ser mindre pent ut. Men dette er min mening da :)

• Liker 2
Skrevet

Er sokker stygt nå? Skjønner at jeg ikke er ung lenger og skal følge moten. Hjelpes, stakkars dere som lever i en så rigid verden at dere ikke kan ha på dere synlige sokker engang.

Anonymkode: d0248...605

• Liker 13
Skrevet

Jeg for min del drar sokkene over buksa. Får se så dumt ut det bare vil, er voksen og bestemmer selv. Komfort går foran fashion.

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

??

Anonymkode: 00b77...310

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenkte det samme! Da har man lite å bekymre seg om, evt at man lager problemer av ting som ikke er det. 

Anonymkode: 99689...39d

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ok. Du vil holde føttene dine varme. Blås i hva andre måtte mene om at det ser stygt ut.

• Liker 1
Skrevet

Bleke vinterlegger er det styggeste som finnes. Selv hvite tennissokker med striper er bedre.

Anonymkode: 648e6...871

• Liker 2
Skrevet
FInnes mye pent innen sokker, da. Irriterende å gå rundt og fryse på anklene hele dagen. Barnslig å gå uten sokker når vi skriver oktober - april måned. 

Skrevet

Bare ankler når det er kaldt ser så utrolig dumt ut! 🙈Ikke er det spesielt sunt for de stakkars anklene heller. Jada jeg er vel gammel :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nesten bare sokker i ulike mønstre og farger, bare et par med helt svarte sokker. Bryr meg faktisk ikke om de synes i det hele tatt. Viser stolt frem mine stripete limegrønne og lilla sokker. 

Anonymkode: 781c9...499

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...