AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Del Skrevet 15. oktober 2020 Ja nå begynner snart det igjen. Stemmer det at det kun er på kommunale parkeringsplasser at de kan gi bot om man ikke har betalt avgiften? Altså, jeg vet jeg kan stå i egen hage f eks. Men hva med en leid parkeringsplass, plassen som jobben eier eller en vanlig parkeringsplass eiet av et kjøpesenter f eks? Anonymkode: f5d41...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Del Skrevet 15. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja nå begynner snart det igjen. Stemmer det at det kun er på kommunale parkeringsplasser at de kan gi bot om man ikke har betalt avgiften? Altså, jeg vet jeg kan stå i egen hage f eks. Men hva med en leid parkeringsplass, plassen som jobben eier eller en vanlig parkeringsplass eiet av et kjøpesenter f eks? Anonymkode: f5d41...e18 Jepp Anonymkode: e6619...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Del Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp Anonymkode: e6619...030 Takk for svar, men: Jepp hva? Riktig det jeg skrev om "private" parkeringsplasser? Kan ikke få bot der? Jeg MÅ ha piggdekk pga der jeg bor. Og så må jeg parkere i Oslo av og til. Vil ikke betale piggdekkavgiften... Anonymkode: f5d41...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Del Skrevet 15. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar, men: Jepp hva? Riktig det jeg skrev om "private" parkeringsplasser? Kan ikke få bot der? Jeg MÅ ha piggdekk pga der jeg bor. Og så må jeg parkere i Oslo av og til. Vil ikke betale piggdekkavgiften... Anonymkode: f5d41...e18 Du betaler de 35,- det koster når du kjører inn til Oslo. Det har du råd til. Tussete opplegg fra Oslo kommune, men sånn er det nå Anonymkode: 5ce28...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Del Skrevet 15. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du betaler de 35,- det koster når du kjører inn til Oslo. Det har du råd til. Tussete opplegg fra Oslo kommune, men sånn er det nå Anonymkode: 5ce28...9b1 Hvis jeg skal betale så lønner det seg mer med sesongkort. Det koster 1400. Har ikke lyst til å betale nei. Men hva med det opprinnelige spørsmålet mitt? Anonymkode: f5d41...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Del Skrevet 16. oktober 2020 På 15.10.2020 den 9.02, AnonymBruker skrev: Ja nå begynner snart det igjen. Stemmer det at det kun er på kommunale parkeringsplasser at de kan gi bot om man ikke har betalt avgiften? Altså, jeg vet jeg kan stå i egen hage f eks. Men hva med en leid parkeringsplass, plassen som jobben eier eller en vanlig parkeringsplass eiet av et kjøpesenter f eks? Anonymkode: f5d41...e18 Dette forstod jeg ikke helt. Hva om du blir stoppet i kontroll da? Da kan du vel bli bøtelagt? Ikke bare når en står parkert vel? Anonymkode: e73a5...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå