AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Gikk akkurat på do og noen har ikke trukket ned etter seg og det var bæsj overalt. Er menn virkelig så jævla forbanna tafatte og kvalme?? Ikke nok med at dere er helt udugelige som partnere ellers og behandler damer som trash i forhold og bare liker opererte damer. Jeg er så forbanna lei av å bli behandlet mega dårlig av dere og at dere bare viser helt jævlige sider av dere selv. Ikke rart mange av dere er bittre og evige single incels uten match på tinder!!🤮 en del menn trenger virkelig å skaffe seg en kikkert og gå inn i seg selv! Nei fysj! Folk blir bare mer og mer hjerneskada og fæle å være rundt🤮 vil kunne gå ut døra uten å få griseri slengt i trynet eller annen dritt😡🖕 glad man kan skaffe seg barn gjennom donor så man slipper å forholde seg til det motsatte kjønn 🤮 Anonymkode: 61adc...eba 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Vær så snill og ikke bruk ordet "mannfolk". Når noen sier "kvinnfolk" ser jeg for meg en singel, skallet mann på 58 som klager over alle kvinnolka som ikke vil ha sex med ham, og når noen sier "mannfolk", ser jeg for meg en like gammel, kortklippet dame som er med i Ottar og klager over alle de dumme mannfolka som ikke vil ha sex med henne. Anonymkode: da60d...f25 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Hvis dette ikke er troll så lurer jeg på hvem som er bitter her. Jeg liker menn ❤️ Anonymkode: eb8a4...d13 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Skallet menn kan være sexy og. Anonymkode: c3cbd...a61
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Gikk akkurat på do og noen har ikke trukket ned etter seg og det var bæsj overalt. Er menn virkelig så jævla forbanna tafatte og kvalme?? Ikke nok med at dere er helt udugelige som partnere ellers og behandler damer som trash i forhold og bare liker opererte damer. Jeg er så forbanna lei av å bli behandlet mega dårlig av dere og at dere bare viser helt jævlige sider av dere selv. Ikke rart mange av dere er bittre og evige single incels uten match på tinder!!🤮 en del menn trenger virkelig å skaffe seg en kikkert og gå inn i seg selv! Nei fysj! Folk blir bare mer og mer hjerneskada og fæle å være rundt🤮 vil kunne gå ut døra uten å få griseri slengt i trynet eller annen dritt😡🖕 glad man kan skaffe seg barn gjennom donor så man slipper å forholde seg til det motsatte kjønn 🤮 Anonymkode: 61adc...eba Her tror jeg faktisk du må jobbe litt med dine egne issues, godtar heller ikke et skittent toalett men her er det mer som plager deg. Ikke alle menn er slik som du forteller. Slik du fremstår så tror jeg at du har vært uheldig med valg av mann, kanskje du også er en del av problemet med synes det er enklere å rakke ned på mennene du har hatt i ditt liv. Så var det hjerneskade da, du burde ikke skrike så høyt om dette. Anonymkode: 66932...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Ja, det er vi som er bitre her! HAHA Stakkars mann som blir sammen med deg. Fy Anonymkode: 0a478...b12 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Skjønner hva du mener, ts. Men selv om jeg også har blitt behandlet dårlige av flere menn en jeg kan telle, øver jeg meg på å ikke generalisere. Det er bare en mann som har griset på do. Det var bare en mann som var utro. Bare en som slo. Ikke alle. Det er greit å mislike menn generelt, men det er bedre for deg og alle rundt deg om du klarer å ikke gjøre det. For det er slitsomt å hate sånn, og ekstremisme er like dårlig om det er kvinnehat, mannehat, rasehat, hat mot homofile eller kristne. Så ja. Mange menn har gjort veldig dårlige ting. Men da får de mennene eie det, ikke alle de andre. Bare ta en annen do, og prøv å glemme det. Ikke alle doer er fulle av dritt. Ikke alle menn heller. Anonymkode: d09c1...d60 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #8 Skrevet 15. oktober 2020 🤣 Jeg liker også menn, og har ingen problemer med å få meg en mann, til tross for at jeg ikke er "operert" 😱🥳 Anonymkode: 120b4...d1e 2
Mumsmums Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 Var det hjemme du skulle på do? Da burde du kanskje ta det opp med mannen det gjelder, eller kvitte deg med han. Var det på en offentlig do? Hvordan vet du da at det var en mann.. det finnes også griskjærringer. Synes også det eskalerte fort i denne posten fra starten med bæsj i/på do til at barnet ditt ikke skal få en far.. hvordan kom du dit?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk akkurat på do og noen har ikke trukket ned etter seg og det var bæsj overalt. Er menn virkelig så jævla forbanna tafatte og kvalme?? Ikke nok med at dere er helt udugelige som partnere ellers og behandler damer som trash i forhold og bare liker opererte damer. Jeg er så forbanna lei av å bli behandlet mega dårlig av dere og at dere bare viser helt jævlige sider av dere selv. Ikke rart mange av dere er bittre og evige single incels uten match på tinder!!🤮 en del menn trenger virkelig å skaffe seg en kikkert og gå inn i seg selv! Nei fysj! Folk blir bare mer og mer hjerneskada og fæle å være rundt🤮 vil kunne gå ut døra uten å få griseri slengt i trynet eller annen dritt😡🖕 glad man kan skaffe seg barn gjennom donor så man slipper å forholde seg til det motsatte kjønn 🤮 Anonymkode: 61adc...eba Takk for at du konkluderer med at alle menn er tafatte og kvalme! Det sier mer om deg enn om menn, faktisk....🙈 Sannheten er selvsagt at selv om en mann er idiot, så er ikke automatisk alle andre menn det. På samme måte som at ikke alle kvinner er premenstruelle krek, bare fordi ei dame har klikka mentalt....🤔 Anonymkode: d51cc...f13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå