Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi snakket om å leie leilighet sammen. (forhold i 2 år)

Han fant drømmeleiligheten, vi skulle leie den sammen. 

Han er usikker på meg etterhvert, sier at han vil ikke bo med meg.

Hjelper med flytting for han (der han bodde tidligere).

Han koser seg i nyleiligheten som vi skulle leie sammen. 

Jeg er deprimert fordi bor under dårlige omstendigheter. Sliter med tanken å flytte for meg selv og fortsette forholdet. 

Anonymkode: a599d...f49

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Det er litt tidlig på morgenen 😊 Det kommer vel an på hva han gir som grunn til at han ikke vil flytte sammen med deg. 

Anonymkode: 39e33...dcd

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingen?

Litt usikker på hva du egentlig lurte på? Dessverre så er det slik som kan skje.

Anonymkode: 8315b...b8b

• Liker 9
Skrevet

lurer på om det er verdt å vente. Synes det er trist å komme på besøk til kjæresten i leiligheten vi skulle bo sammen. Synes det har gått en stund.

• Liker 1
Skrevet

Finn deg et annet nytt sted selv, begyn å orientere deg vekk fra ham, mulig bytt ham ut samtidig som du bytter bolig.

Anonymkode: bc131...5e5

• Liker 24
Skrevet

Så bra at han ikke flytter sammen med deg når han føler at det ikke er riktig. Han kan ikke gjøre noe han vet er feil bare for å ikke såre deg. Nyt friheten, og oppføre deg som en gjest i hans hjem. Dvs ikke gjør husarbeide, etc. Dere kan jo flytte sammen senere en gang når dere begge er klare

Anonymkode: 8cc9a...a87

• Liker 15
Skrevet

Skulle dere betale like mye for leiligheten?

Enig med den over, ikke gjør noe husarbeid i leiligheten når du besøker han. Har han sagt hva som gjør at han er usikker på deg? 

Anonymkode: 5bc56...1f6

• Liker 5
Skrevet

Forstår godt at du er lei deg og såret. Du får tenke gjennom forholdet selv også, om du orker gå videre med det og gi han litt tid eller om du bare skal bryte. Klart det gjør vondt når du har følelser for mannen. Ta vare på deg selv først og fremst, gjør det som er best for deg på sikt. Sender også en klem ❤️

Anonymkode: 19531...f92

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt. Han gikk jo veldig langt før han trakk seg. 

Anonymkode: ffaaf...f2c

• Liker 3
Skrevet

Ts her

Jeg vet ikke hva som er best, men jeg sliter å besøke hjemmet hans. Årsaken til at vedkommende ikke vil flytte ligger mye at han liker det sånn og har commitment issues. Når vi er sammen er det som røde roser og han elsker meg også videre også videre... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg vet ikke hva som er best, men jeg sliter å besøke hjemmet hans. Årsaken til at vedkommende ikke vil flytte ligger mye at han liker det sånn og har commitment issues. Når vi er sammen er det som røde roser og han elsker meg også videre også videre... 

Har han bodd med noen før?

Anonymkode: c6e80...e70

Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Jeg skjønner godt at du blir såret over at dere var enige om å flytte sammen & så trekker han seg. Jeg hadde stilt spørsmål ved om han var villig til å satse skikkelig på forholdet fremover eller ei. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han bodd med noen før?

Jepp.

1 minutt siden, PM75 skrev:

Hvor gamle er dere? 

Jeg skjønner godt at du blir såret over at dere var enige om å flytte sammen & så trekker han seg. Jeg hadde stilt spørsmål ved om han var villig til å satse skikkelig på forholdet fremover eller ei. 

midt i tyveårene og tidlig tredveårene. 

Stiller samme spm ang det, hver gang jeg ser andre par som lett velger hverandre føler jeg meg sjalu. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.

midt i tyveårene og tidlig tredveårene. 

Stiller samme spm ang det, hver gang jeg ser andre par som lett velger hverandre føler jeg meg sjalu. 

Kan være det at han har dårlig erfaring med tidligere samboer og vil vente med det da. 

• Liker 1
Skrevet

Er ingen fornuftigere innspill som kan hjelpe deg enn SNAKK med HAN. 
Veldig merkelig oppførsel.

han er ikke interessert i å bo med deg likevel,

hvorfor? Og hva føler du Så om det?

har du satt ord på det til han?

skjønner det er kjipt, håper du får noen bedre svar fra han og lytter til ditt eget hjerte.

gjør det som er best for deg, det du vil!

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her

Hvis han har commitment issues: Hvorfor ønsker DU å satse på ham? 

Anonymkode: 972c6...c0e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har commitment issues: Hvorfor ønsker DU å satse på ham? 

Anonymkode: 972c6...c0e

Jeg merket det ikke før 1,5 år inn i forholdet, han var ganske på å bli kjæreste med meg i starten når jeg ønsket egentlig å ha han kun for sex, men jeg utviklet følelser for han. Er såpass glad i vedkommende og har så mye fine minner at det er ikke bare bare å gjøre det slutt. 

Har indre håp om at det vil snu.

ts

Skrevet

Syntes egentlig det var ganske råttent gjort av han, å flytte inn alene  - når dere fant "drømmeliligheten" sammen.

Jeg ville nok ha funnet meg min egen drømmeleilighet, og rodd meg sakte, men sikkert vekk fra denne fyren :). Grunnen til det er relativt simpel, det føltes ikke riktig for han å flytte sammen - da vil det neppe føles riktig å fremtiden heller. Dette virker som ett dødt-forhold. Sorry, TS! 

• Liker 2
Skrevet

For en dritt! Han har på en måte brukt deg. Dere finner drømmeleiligheten sammen, du hjelper med flytting...Ikke bra.

Usikker på deg? Nei, han er usikker på seg selv. Han har fåt hjelpa han trengte og nå har han ikke behov for at du skal bo der. Etter hvert gjør han det slutt....

Anonymkode: cdf13...e19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...