Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i noen år nå tenkt på om jeg skal omskolere meg. Begynne på nytt med ny bachelor, den jobben og utdannelsen jeg har nå passer ikke så bra forhold til livssituasjon med to små barn i barnehage og ihvertfallp ikke når jeg ikke trives.

hva tenker du om studere med barnehagebarn? Eller bør jeg vente noen år til de er skolebarn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor små er de? Sover de om natta? Er de mye syke? 

Anonymkode: b78fb...554

Skrevet

Kommer jo an på hva du skal studere og hvordan studiet er lagt opp. 

Anonymkode: 35cdb...68a

Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men livet er mye enklere nå når eldste er begynt på skolen. De er begge mer selvstendige og leker sammen etter skole og bhg. Før måtte vi være tilstede og hjelpe dem hele tiden helt frem til leggetid, og leggingen kunne fort ta endel tid og. Så jeg vil tro det er lettere å studere med skolebarn enn bhg barn😊

Til neste år er minstemann 5 og eldste 7, da tenkte jeg begynne min omskolering😊

Anonymkode: a956f...128

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan bare snakke for meg selv, men livet er mye enklere nå når eldste er begynt på skolen. De er begge mer selvstendige og leker sammen etter skole og bhg. Før måtte vi være tilstede og hjelpe dem hele tiden helt frem til leggetid, og leggingen kunne fort ta endel tid og. Så jeg vil tro det er lettere å studere med skolebarn enn bhg barn😊

Til neste år er minstemann 5 og eldste 7, da tenkte jeg begynne min omskolering😊

Pluss de sover hele natten nå og er sjelden syke, glemte å nevne det!

Skrevet

Jeg syntes det var utrolig mye lettere å være student enn å ha full jobb. Veldig behagelig i småbarnsperioden. 

Det betinger selvsagt at man skal være fulltidsstudent. Når jeg har tatt videreutdanninger i tillegg til full jobb har det, naturlig nok, vært mer slitsomt.

Anonymkode: 7a915...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...