lemoncake Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Hvis den er åpnet skal den oppbevares kjølig. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg lurte også på det og ringte til idun. De sa at det ikke var nødvendig. Det er noen år siden, vet ikke om de har endret oppskrift siden da. Men jeg har ketchupen i kjøkkenskapet, og har aldri hatt noen problemer med det. Har sjekket om det er mugg f eks men har ikke sett det enda. Anonymkode: 69431...017
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Ja, hvis den er åpnet. Ellers blir den sur. Anonymkode: 11c76...dba
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #7 Skrevet 15. oktober 2020 Det er i hvert fall viktig med tett lokk. Vi hadde ketchupen i kjøkkenskapet for noen år siden og en av ungene hadde mistet den i gulvet slik at plasten på lokket manglet en bitt. Neste gang noen skulle ha ketchup var den levende... En million små hvite fluelarver... Anonymkode: 16b3d...532
lemoncake Skrevet 15. oktober 2020 #9 Skrevet 15. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurte også på det og ringte til idun. De sa at det ikke var nødvendig. Det er noen år siden, vet ikke om de har endret oppskrift siden da. Men jeg har ketchupen i kjøkkenskapet, og har aldri hatt noen problemer med det. Har sjekket om det er mugg f eks men har ikke sett det enda. Anonymkode: 69431...017 På Idun sin nettside står det at den skal oppbevares kjølig etter åpning. Kan tenke meg at det går fint å oppbevare den i romtemperatur i perioder, men ville vært skeptisk om den stod i romtemp i feks flere måneder etter åpning. https://produktkatalog.orklafoods.no/dagligvare/produktkatalog/produkter/Saus & tilbehør/Ketchup/Ketchup/8132_8133_8565/
lemoncake Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i hvert fall viktig med tett lokk. Vi hadde ketchupen i kjøkkenskapet for noen år siden og en av ungene hadde mistet den i gulvet slik at plasten på lokket manglet en bitt. Neste gang noen skulle ha ketchup var den levende... En million små hvite fluelarver... Anonymkode: 16b3d...532 🤢🤮 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå