Gå til innhold

Skal ketchup i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja/nei 🤔

Anonymkode: 373d9...3f6

Skrevet

Hvis den er åpnet skal den oppbevares kjølig.

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 57435...477

Skrevet

Jeg lurte også på det og ringte til idun. De sa at det ikke var nødvendig. 

Det er noen år siden, vet ikke om de har endret oppskrift siden da. Men jeg har ketchupen i kjøkkenskapet, og har aldri hatt noen problemer med det. Har sjekket om det er mugg f eks men har ikke sett det enda. 

Anonymkode: 69431...017

Skrevet

Ja, hvis den er åpnet. Ellers blir den sur. 

Anonymkode: 11c76...dba

Skrevet

Det er i hvert fall viktig med tett lokk. Vi hadde ketchupen i kjøkkenskapet for noen år siden og en av ungene hadde mistet den i gulvet slik at plasten på lokket manglet en bitt. Neste gang noen skulle ha ketchup var den levende... En million små hvite fluelarver...

Anonymkode: 16b3d...532

Skrevet

Burde, men må ikke.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte også på det og ringte til idun. De sa at det ikke var nødvendig. 

Det er noen år siden, vet ikke om de har endret oppskrift siden da. Men jeg har ketchupen i kjøkkenskapet, og har aldri hatt noen problemer med det. Har sjekket om det er mugg f eks men har ikke sett det enda. 

Anonymkode: 69431...017

På Idun sin nettside står det at den skal oppbevares kjølig etter åpning. Kan tenke meg at det går fint å oppbevare den i romtemperatur i perioder, men ville vært skeptisk om den stod i romtemp i feks flere måneder etter åpning. 

https://produktkatalog.orklafoods.no/dagligvare/produktkatalog/produkter/Saus & tilbehør/Ketchup/Ketchup/8132_8133_8565/

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i hvert fall viktig med tett lokk. Vi hadde ketchupen i kjøkkenskapet for noen år siden og en av ungene hadde mistet den i gulvet slik at plasten på lokket manglet en bitt. Neste gang noen skulle ha ketchup var den levende... En million små hvite fluelarver...

Anonymkode: 16b3d...532

🤢🤮

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...