Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Panek
Skrevet

Noen som har utvekslet poeng/penger på Panel.no? Jeg har nettopp tjent opp nok poeng til å få ett Univeral gavekort i bytte. Hvor lang tid tar det ca før jeg får det i posten? Eller hvor lang tid tok det før du fikk det er vel bedre å spørre om.. :)

• 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har gjort dette. Jeg sendte dem en mail om hva jeg ønsket å veksle poengene inn i, og så ble alt fikset gjennom det. Det hele tok litt tid. Husker ikke helt nøyaktig, men jeg mener jeg var noe utålmodig. Men dette er et par år siden, kan hende de har utarbeidet et bedre system nå.

Endret av Sprilla
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg vekslet inn poeng i et gavekort for ikke lenge siden. Det tok ca en uke før det lå i postkassa :).

Skrevet

Jeg gjorde dette for noen uker siden. Vekslet inn i gavekort på Platekompaniet ved å logge inn på sidene deres. Deretter fikk jeg en mail hvor jeg måtte sende noe kodegreier til platekompaniet. Kunne velge om jeg ville bestille fra nettsidene til Platekompaniet, eller bestille gavekort derfra. Jeg bad om gavekort. Fikk det i posten noen dager etter.

Skrevet

I hvilke butikker kan dette universalgavekortet brukes i forresten?

Gjest Madeline
Skrevet
I hvilke butikker kan dette universalgavekortet brukes i forresten?

Her finner du en oversikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm...jeg vekslet inn poeng for et gavekort hos Platekompaniet, men har fortsatt ikke fått koden på epost :sur:

Gjest Gjest
Skrevet
Hm...jeg vekslet inn  poeng for et gavekort hos Platekompaniet, men har fortsatt ikke fått koden på epost  :sur:

:rodme:

Leste litt på hjemmesiden og ser at de sender ut koder én gang i uka. Hehe, og jeg som akkurat skrev en mail til dem. Jaja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...