AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei! Dette med psykisk vold, jeg klarer ikke å forstå HVORFOR folk driver slikt mot mennesker de er glade i? -Hvorfor??? -Er man selv klar over at man er så slem og kontrollerende? - når personen truer med feks brudd, er dette reelt, eller et ønske om kontroll? Takk for svar! Anonymkode: 847ab...a00
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Fordi man er psykisk syk Anonymkode: 5184c...363
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 For lite informasjon til å bedømme. Fortell mer så skal du få et bedre svar. Anonymkode: 6144b...41b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Vel. Han - kontrollerer meg, sier " holder du med meg, så må du gjøre slik og slik" - ler av meg - jeg vil ikke ha en dame som gjør sånn og sånn ( jeg gjør ikke noe ulovlig) - neste dame jeg får.. Osv - dra tilbake til kompisen din du/eksen din/flytt inn med han du Hvis han drikker, blir han stygg i munnen og gir seg ikke før han har nedverdiget meg godt og lenge. Det verste er ikke at jeg blir lei meg eller sint, jeg er helt TOM. Kjennes ut som jeg ikke har følelser. Ikke én tåre presser på. Er bare tom og likegyldig når han driver på. Jeg står i 100% jobb, og hjemme driver jeg på med huslige oppgaver. 🤷♀️ Anonymkode: 847ab...a00
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Men jeg har faktisk tenkt på at han hadde hatt godt av et par uker i en kinesisk konsentrasjonsleir. 👍 Anonymkode: 847ab...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå