AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Vi har en på snart 7 måneder som er veldig rolig. Han kal leke på babyteppe, sitte i barnevogn og leke for seg selv i timesvis. Han gråter aldri når han våkner, bare prater. Han gråter kun hvis han er veldig sulten eller hvis han har ligget for lenge på magen. Han er veldig rolig, vi kan shoppe og trille tur i timesvis uten at han blir utålmodig. Jeg har til nå tenkt at jeg er veldig heldig, men er dette normalt? Er han for rolig? Kan det være noe galt? Anonymkode: dd147...8ca
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 HELDIGGRIS. Høres ut som en fornøyd baby, som blir en rolig Og sindig jente/gutt senere i livet. Mine babyer var motsatt, det var et helvete. De var aldri fornøyd. De hr det fint nå da, heldigvis. Anonymkode: 2f18e...e3b 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Mitt andre barn var rolig , Helt motsatt av det første. Det rolige barnet var stille, blid og fornøyd . Likte å bli trilla på og sov mye. Skreik lite. Det første barnet var det mye skriking at jeg oppsøkte lege og helsestasjon ofte for jeg var urolig og redd for noe var galt, men de sa det var innenfor det normale og fant ikke noe galt. Ja så barna er ulike. Anonymkode: 0681a...93d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Foreldrene mine sier at jeg var slik helt til jeg var 3 og trassalderen begynte. Anonymkode: b2c80...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Det er ikke noe galt med barnet ditt, alle unger er forskjellige. Men jeg synes derimot det er rart du lar ungen sitte så mye alene for seg selv. Babyer trenger stimuli, kos, nærhet og snakk og da spesielt av mammaen sin. Selv om babyen trives i eget selskap, så høres det ut som denne babyen rett og slett blir satt til side.. 😳 Anonymkode: 6d2dc...53b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Hadde også en rolig baby. Husker de 2 gangene han gråt liksom(sikkert takket være tilgjengelig pupp 24/7 det første året)Han er rolig 11 år etter også. Rolig og behersket,men likevel en veldig aktiv unge. Anonymkode: 5ea7c...242
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe galt med barnet ditt, alle unger er forskjellige. Men jeg synes derimot det er rart du lar ungen sitte så mye alene for seg selv. Babyer trenger stimuli, kos, nærhet og snakk og da spesielt av mammaen sin. Selv om babyen trives i eget selskap, så høres det ut som denne babyen rett og slett blir satt til side.. 😳 Anonymkode: 6d2dc...53b Du måtte vende det i den retningen! Hjelpe meg 🤦♀️ Les en bok! Ta deg en pause fra sosiale medier. Gjør oss alle en tjeneste Anonymkode: db869...c2c 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe galt med barnet ditt, alle unger er forskjellige. Men jeg synes derimot det er rart du lar ungen sitte så mye alene for seg selv. Babyer trenger stimuli, kos, nærhet og snakk og da spesielt av mammaen sin. Selv om babyen trives i eget selskap, så høres det ut som denne babyen rett og slett blir satt til side.. 😳 Anonymkode: 6d2dc...53b Vedder på at du er en rævva mor 😄 Anonymkode: fa12d...966 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe galt med barnet ditt, alle unger er forskjellige. Men jeg synes derimot det er rart du lar ungen sitte så mye alene for seg selv. Babyer trenger stimuli, kos, nærhet og snakk og da spesielt av mammaen sin. Selv om babyen trives i eget selskap, så høres det ut som denne babyen rett og slett blir satt til side.. 😳 Anonymkode: 6d2dc...53b Barn trenger også alenetid for å utvikle kreativiteten å lære hvordan de skal underholde seg selv.. nei. TS, stå på! Du gjør en god jobb, babyer er forskjellige. Anonymkode: 81d34...716 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Foreldrene mine sier at jeg var slik helt til jeg var 3 og trassalderen begynte. Anonymkode: b2c80...7a9 Jeg var også veldig rolig, helt til jeg ble 13, da. 😅 De tok meg med til legen da jeg var baby fordi de trodde jeg hadde dårlig hørsel. Jeg bare satt for meg selv og puslet og reagerte ikke på noen ting som skjedde rundt meg. Søsknene mine var stikk motsatte og herjet masse rundt, skrek og trasset. Anonymkode: 695b8...fa4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #11 Skrevet 15. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du måtte vende det i den retningen! Hjelpe meg 🤦♀️ Les en bok! Ta deg en pause fra sosiale medier. Gjør oss alle en tjeneste Anonymkode: db869...c2c Innmari saklig kommentar. Da kan du ho sikkert gjøre det samme 😉 Anonymkode: 6d2dc...53b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #12 Skrevet 15. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Barn trenger også alenetid for å utvikle kreativiteten å lære hvordan de skal underholde seg selv.. nei. TS, stå på! Du gjør en god jobb, babyer er forskjellige. Anonymkode: 81d34...716 Ja, selvfølgelig gjør de det. Er enig med deg. Men ts skriver at baby leker alene lenge, at de er på shopping i timesvis og kan trille lenge. Min kommentar var rettet mot det ts spesifiserte selv. Selv om ts ikke setter til sides ungen, så er det slik det høres ut som. Anonymkode: 6d2dc...53b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #13 Skrevet 15. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vedder på at du er en rævva mor 😄 Anonymkode: fa12d...966 Wow 🙄 Anonymkode: 6d2dc...53b
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. oktober 2020 #14 Skrevet 15. oktober 2020 Min var sånn. Men han er sta, viljesterk og tester grenser i dag. Han er rolig, men nysgjerrig, utforskende og lite redd for noe. Nyt det. Snart kommer trassalderen og da vil du savne litt av babytiden med rolig baby 😅
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #15 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg var som barn. Og det er ingenting galt med meg, det er kun personligheten min. Du er nok bare heldig, som har fått en snill og rolig baby 😄 Anonymkode: de56b...425
Mahasor Skrevet 15. oktober 2020 #16 Skrevet 15. oktober 2020 Min første var sånn. Fantastisk permisjonstid, savner den tiden. Nå er han 6 år, og er fremdeles en rolig gutt som fint klarer å finne på ting selv, elsker å være med på ting og stort sett blid og fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå