Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaring med dette? Tørrbørster oppover fra føttene til bak knærne, og fra knær og opp til rumpa. Bobler og prikker i bena opp til et par dager etterpå, kan minne om leamus men er ikke det. Vet det ikke er farlig for har vært sånn i flere år, er bare nysgjerrig. Blodsirkulasjonen er bra og er fysisk aktiv. 

Anonymkode: 06162...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde giddet å gjøre dette jevnlig, eneste som visstnok kan hjelpe litt på cellulitter.  Man gjør jo huden mer følsom  når den blir børstet om man fjerner døde hudceller som til syvende og sist jo er det for at de til en viss grad skal beskytte den levende huden.  Er nok helt ufarlig så lenge man ikke skrubber seg sår og smører seg. 

Skrevet

Jeg gjør dette hver dag, og kan oppleve det du beskriver hvis jeg er kald eller hvis jeg hsr trent / gått mye før jeg tørrbørster 😊 Det varer dog ikke i dagesvis, men det er nok ufarlig

Anonymkode: 5eba4...e73

Skrevet

Takk for svar begge to :) @Apocalypte har dessverre ikke hatt effekt mot cellulitter enda, og holdt på et halvt år. Også lest at det er det eneste som skal fungere. 

Anonymkode: 06162...ca8

Skrevet

Hvilken børste bruker dere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...