AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Noen erfaring med dette? Tørrbørster oppover fra føttene til bak knærne, og fra knær og opp til rumpa. Bobler og prikker i bena opp til et par dager etterpå, kan minne om leamus men er ikke det. Vet det ikke er farlig for har vært sånn i flere år, er bare nysgjerrig. Blodsirkulasjonen er bra og er fysisk aktiv. Anonymkode: 06162...ca8
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Skulle ønske jeg hadde giddet å gjøre dette jevnlig, eneste som visstnok kan hjelpe litt på cellulitter. Man gjør jo huden mer følsom når den blir børstet om man fjerner døde hudceller som til syvende og sist jo er det for at de til en viss grad skal beskytte den levende huden. Er nok helt ufarlig så lenge man ikke skrubber seg sår og smører seg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg gjør dette hver dag, og kan oppleve det du beskriver hvis jeg er kald eller hvis jeg hsr trent / gått mye før jeg tørrbørster 😊 Det varer dog ikke i dagesvis, men det er nok ufarlig Anonymkode: 5eba4...e73
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Takk for svar begge to @Apocalypte har dessverre ikke hatt effekt mot cellulitter enda, og holdt på et halvt år. Også lest at det er det eneste som skal fungere. Anonymkode: 06162...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå