Gå til innhold

mister ALDRI kiloene på magen, uansett hva jeg gjør, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lenge ville slanket meg, er ca 73 kg ish, og 164 høy, målet er 60/65 kg, var det før, for ca 1 år siden, men så begynte jeg på p piller og begynte og spise mere. tror p pillene kan være en del av årsaken. I det siste har jeg begynt og spist mindre enn før, og også sunnere. spiser kanskje 3-4 måltid hver dag, og er også fysisk aktiv. trener, løper på tredemølle. Jeg har gått ned i vekt, har veid meg, og kiloene har gått ned, men jeg blir bare tynnere i føtter / armer, og får også mindre rumpe ser jeg når jeg har gått ned. Dette går ikke riktig vei i d hele tatt! Stemmer det utsagnet at når man først har lagt på seg på magen er det nesten umulig å bli kvitt?? virker sånn. bruker L i bukse, men det er nesten for lite rundt magen å! Hadde jo helt flat mage for bare 1 år siden ca. Hva skal jeg gjøre? Er DESPERAT.

Anonymkode: 2e424...8fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veier jo 8-13 kilo mer enn da du hadde flat mage, da. 

Anonymkode: c9ed0...f6a

• Liker 10
Skrevet

Tren styrke og spis magert. Mer protein. 

Hormoner kan kludre med fett og vekt, ja

Anonymkode: f2231...49a

• Liker 2
Skrevet

Kroppen lagrer fett der det er mest fornuftig, så magefett beholder den lengst. 

Anonymkode: 9062e...bba

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du veier jo 8-13 kilo mer enn da du hadde flat mage, da. 

ja, det var ikke det jeg spurte om. spurte om tips. ts

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ett oppriktig tips: gå ned de resterende kg, så vil mest sannsynlig fettet på magen forsvinne. Finnes ingen måte å fjerne fett fra ett spesifikt sted på kroppen.Kroppen bestemmer det der helt selv. Har med genene dine å gjøre.

Anonymkode: 7d8f4...89c

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips: Gå ned 8-13 kilo.

• Liker 10
Skrevet

Har du eplefigur? Da er det kanskje vanskeligere å bli kvitt magen enn om du er pære.

Anonymkode: 25606...a7b

Skrevet

Ett oppriktig tips: gå ned de resterende kg, så vil mest sannsynlig fettet på magen forsvinne. Finnes ingen måte å fjerne fett fra ett spesifikt sted på kroppen.Kroppen bestemmer det der helt selv. Har med genene dine å gjøre.

Anonymkode: 7d8f4...89c

men hvordan går jeg ned? når jeg spiser sunt og trener, og har enda ikke gått ned noe. ts

Skrevet

Har du eplefigur? Da er det kanskje vanskeligere å bli kvitt magen enn om du er pære.

ja har det tror jeg.ts

Skrevet

Spiserdu mye sukker eller halvfabrikata/ferdigmat? 

Anonymkode: b3c36...60c

Skrevet

Spiserdu mye sukker eller halvfabrikata/ferdigmat? 

Anonymkode: b3c36...60c

drikker en del sukkerholdige drikker, men ikke mat med sukker / godteri osv nei. Spiser noen ganger fra mc donalds for eksempel og pizza noen ganger. Men ganske sjeldent. TS

Skrevet
7 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

men hvordan går jeg ned? når jeg spiser sunt og trener, og har enda ikke gått ned noe. ts

Skjønner ikke? Du skriver jo at du har gått ned i vekt? 

Anonymkode: 28ab2...9c9

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke? Du skriver jo at du har gått ned i vekt? 

Anonymkode: 28ab2...9c9

ja, har gått ned, men ingenting rundt magen. Der er alt samme fortsatt. Vil ikke ha kjempe tynne føtter og stor mage, det passer ikke sammen. så mente hvordan magen kan bli mindre. ts

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har lenge ville slanket meg, er ca 73 kg ish, og 164 høy, målet er 60/65 kg, var det før, for ca 1 år siden, men så begynte jeg på p piller og begynte og spise mere. tror p pillene kan være en del av årsaken. I det siste har jeg begynt og spist mindre enn før, og også sunnere. spiser kanskje 3-4 måltid hver dag, og er også fysisk aktiv. trener, løper på tredemølle. Jeg har gått ned i vekt, har veid meg, og kiloene har gått ned, men jeg blir bare tynnere i føtter / armer, og får også mindre rumpe ser jeg når jeg har gått ned. Dette går ikke riktig vei i d hele tatt! Stemmer det utsagnet at når man først har lagt på seg på magen er det nesten umulig å bli kvitt?? virker sånn. bruker L i bukse, men det er nesten for lite rundt magen å! Hadde jo helt flat mage for bare 1 år siden ca. Hva skal jeg gjøre? Er DESPERAT.

Mister? Bruker du Google translate eller? 
blir aldri kvitt, klarer ikke kvitte meg med. 

Anonymkode: 66190...9be

• Liker 1
Skrevet

Mister? Bruker du Google translate eller? 
blir aldri kvitt, klarer ikke kvitte meg med. 

Anonymkode: 66190...9be

unnskyld, men jeg er av utenlandsk opprinnelse :) ts

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

unnskyld, men jeg er av utenlandsk opprinnelse :) ts

Ikke unnskyld deg, det er 66190...9be som oppfører seg teit 😊

• Liker 14
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja har det tror jeg.ts

Da stemmer det nok at det er ekstra vanskelig for deg å få flat mage. Tynne ben og stor mage er typisk eple.  Selv er jeg pære og har mage så flat som en pannekake og utstikkende hoftebein, men leggene er kraftige og vil liksom aldri bli slankere. 

Skrevet

Siden du tror p-pillene er en del av årsaken: snakk med legen om det og test ut noen andre piller.

Anonymkode: f34d8...647

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...