AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Har begynt å jobbe i en mellomstor bedrift, og der er det en fyr som jeg ikke greier å tyde oppførselen på.. Jeg lurer bare på om han er interessert i meg eller noe🤔 Jeg spøkte med han når vi hørte intens barnegråt, og spurte om det fristet med barn. Da svarte han at han skulle få barn snart, og stirret intens/lurt på meg. Jeg svarte bare: «Å?» Og da gliste han og sa: «neida» 😆 Han liker generelt å prate med meg når anledningen byr seg. Men da helst når vi er alene. Han har også smilt søtt til meg et par ganger. Merker også at han i ettertid bruker ord og uttrykk som jeg tidligere har brukt, Vet ikke helt jeg😊 Hva tror dere? Anonymkode: 4c3ad...820
Bernardette Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg tror du lager en historie i ditt eget hode. Han virker for øvrig spesiell, og ikke på den koselige måten, når han stirrer intenst på deg mens han tuller om at han snart blir far. Er han vanlig kollega, eller er han der på tiltak? 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 24 minutter siden, Bernardette skrev: Jeg tror du lager en historie i ditt eget hode. Han virker for øvrig spesiell, og ikke på den koselige måten, når han stirrer intenst på deg mens han tuller om at han snart blir far. Er han vanlig kollega, eller er han der på tiltak? Nei, dette skjedde faktisk på ekte:) ts Anonymkode: 4c3ad...820
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Samma det vel, hvis du er interessert i han er det jo bare å prøve seg Anonymkode: 33889...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå