Gå til innhold

Male vegg med sånn panel på nederste halvdel av veggen, typisk 90-tallet, hvordan ville dere gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Male paneldelen i en farge, og veggen over i en annen farge, eller kjøre samme farge på hele? Vi leier, så vi kan ikke gjøre noe mer enn å male.. Det er slike vegger som dette🙄😊

Screenshot_20201014-213918_Chrome.jpg

Anonymkode: 9a61e...644

Skrevet

Jeg hadde malt hvitt for å få inntrykk av at det er slett vegg. De veggene ser helt ut og gammeldagse ut. Hadde prøvd å kamfulere det. 

Anonymkode: d4e72...87d

Skrevet

Men det går jo an å male hvitt over og panelen i trendy farge.

Anonymkode: d4e72...87d

Skrevet

Jeg ville enten malt alt i samme farge og matthetsgrad eller panelet noen nyanser mørkere enn veggfargen. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser for meg samme farge på hele, men jeg er så usikker, det eneste jeg vet er at det skal være lyst, og lunt😊

Ts

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var veldig fint, det er slik jeg kan se for meg, bortsett fra at jeg vil ha det lyst😊

Har dere forslag til søkeord el slik at jeg kan google? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal søke på, er ikke så inni dette🙈😊

Skrevet

Hvis du googler Brystpanel kan du finne en del inspirasjonsbilder. Vi hadde samme problem og valgte faktisk halvmørkt øverst og hvitt på panelen, og det ble faktisk ganske fint. Hentet inspo blant annet herfra: https://images.app.goo.gl/7hBJFsfCW24dyLun9

Anonymkode: 42b4b...e7f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brystpanel på kjøkkenet. Malte både den og veggen i en lys grå, men er ikke helt fornøyd. 
skal male panelet hvitt og grønn kalkmaling over. Håper det blir bra 😊8A5682BD-0BC2-48A4-BAD7-D8F45FCEFB6D.thumb.jpeg.bfd89521974eb9f589a8417c25154437.jpeg

Anonymkode: 25da1...640

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du googler Brystpanel kan du finne en del inspirasjonsbilder. Vi hadde samme problem og valgte faktisk halvmørkt øverst og hvitt på panelen, og det ble faktisk ganske fint. Hentet inspo blant annet herfra: https://images.app.goo.gl/7hBJFsfCW24dyLun9

Anonymkode: 42b4b...e7f

Det var kjempefint😄 Og takk for søketips😊

Skrevet

Har du spurt eier om du kan få fjerne panelen? 

Anonymkode: fd255...60e

Skrevet

Jeg ville ikke fjernet, men malt med noen moderne klassiske fine matte farger. Brystpanel er jo ikke bare 90-talls, det kan jo se riktig så stilig ut om man kjører stilen, med typ stukkatur og rosett. 

Anonymkode: 5e00b...90c

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt eier om du kan få fjerne panelen? 

Anonymkode: fd255...60e

Nei, vi har funnet ut at det blir for mye jobb iom at vi bare leier😊

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke fjernet, men malt med noen moderne klassiske fine matte farger. Brystpanel er jo ikke bare 90-talls, det kan jo se riktig så stilig ut om man kjører stilen, med typ stukkatur og rosett. 

Anonymkode: 5e00b...90c

Ja, etter at jeg goolget litt rundt, så så jeg at det var mye fint man kan gjøre👏😄

Skrevet

Jeg malte alt i samme farge med matt maling. Blir ikke såå ille da egentlig (syns jeg). Panelet blir ikke så fremtredende lenger. 

Anonymkode: d8e1c...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...