AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei, jeg finner så utrolig lite om dette på nett. Jeg har fått mitt første barn og etter 6mnd fikk jeg min første mens, før jeg ble gravid var jeg alltid veldig regelmessig. Nå er det godt ca 10 dager over dagen jeg forventet å få mensen igjen. Er det vanlig at syklusen er uregelmessig i begynnelsen? Jeg og mannen min ønsker oss to tette barn, men vi har nettopp begynt å ha sex igjen og tror ikke det har gått så fort å bli gravid igjen. Anonymkode: 38dd0...655
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Veldig normalt. Syklusene mine varte alt mellom 20 og 40 dager Anonymkode: 1e4bf...51a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg tror det er ganske vanlig ja. Fikk mensen etter 3 måneder og den er fortsatt ikke heeelt regelmessig (4.syklus nå) Anonymkode: 9fc4a...893
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Håper jo jeg er gravid igjen, men samtidig har jeg ikke lyst å bli skuffet så har ikke kjøpt noe test. Tenker jeg heller tar det litt som det kommer og venter på enten symptomer eller mensen. Er på dag 41 i denne syklusen nå så syns jo det drar ut. -TS Anonymkode: 38dd0...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå